kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.04.2024 21:37:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: assassin> jasný, já bych znovu šel po čerpadle, vstřiky. Vůbec dvouhmota ani dpf...
spojitost s cerpadlem me nedochazi.. tlak meren, senzor zkousen jiny. bez problemu. vstriky asi nakonec novy zkusim, ale vymenil jsem v podstate vse co mi tady lide radili... dalsi kolecko s tim menit to znova... no nevim uvidime az se z toho financne proberu... jestli do te doby nesezenu neco jineho... pak to hodim do srotu i s novymi dily
jinak tohle je common rail, tam casovani neresi cerpadlo... to proste jen hrne tlak do railu, takze na nem neni moc co nastavovat. rozvody ted kontroluje stryc. je docela vyhlasenej cerpadlar... auto je ted u nej a ja s tim dnes jezdil s jeho "diagnostikem"...
Naposledy editováno 20.04.2024 21:45:34