kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: assassin> Ja bych si myslel, ze kdyz palubni pocitadlo ukazujeno tolik jinaci spotrebu, tak je tam neco spatne s tim mnozstvim nafty a nebo ta nafta tece jinak, nez si auto mysli - nepretrzita regenerace, vadnej vstrik...
jenze tohle vsechno vidis na datech nebo osciloskopem (teploty atd) ... pri regeneraci to tam hrne naftu, to spotreba vyskoci, tzn kdyby to regenerovalo trvale, nejspis by to i ukazovalo silenou spotrebu na budiku...
az mi skonci projekt tak tam asi nadratuju externi datalogger a pokusim se na to prijit sam. ted na to nemam chut a ani cas... teda jestli do te doby nezesilim
dneska podle dat DPF jako nove kdyz jsem typkovi rikal, ze mam podezreni na praskly dpf, tak rikal, ze by tam musela byt dirka uplne presne vypocitana aby to sedelo na volnobeh i ve full zatezi... ze prej az to vyndam a bude tam at ji zmerim, ze takhle bude opravovat DPFka
ono ve finale se to bude hodit, uz ted maji automechanici vyssi hodinovku nez ja a beztak umi hovno rekvalifikace
Naposledy editováno 20.04.2024 22:14:09