zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
P.S: lehce jetý IRC, od roku 2018, tj. uloženka s cca 2kkm?
Naposledy editováno 08.04.2024 23:27:37
na hard terén mám kolo takže jak bylo řečeno, šotoliny, lesní cesty apod. jít se brodit do bažin a kaluží po lesácích jsem nikdy netíhl a kdyby jo, koupím lehčího vozemboucha.
které gumy vlastně jdou sehnat v legálním/předepsaném rozměru?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Lazyfucker píše: Cau borci. Mam rally 2018ku 250, od podzimu. ... Oslobili mne ty d606 nebo mt21 (dle par prectenych hodnoceni a pohledu na vzorek) ale jestli jsem pochopil a dobre hledal, nesedi rozmery s tim co je v TP. Co vozite za rozmery?
Obouváme rozměry, ve kterých se ty gumy dělají. Tedy libovolné profilové číslo. Na STK obvykle přejdou jinou výšku profilu jen slovní poznámkou pokud vůbec. Pojišťovna v případě plnění musí prokázat příčinnou souvislost s nehodou, což je téměř nemožné. Takže se ničeho neobávám. Origo IRC gumy mám pro jistotu ve sklepě, kdybych na STK v budoucnu trvali na předepsaném rozměru.
Fridex_01 píše: Deadman> Jak se ty gumy chovají na suchým a mokrým asfaltu?
D606 na suchým asfaltu dobrý. Nepřešlapují v zatáčkách na rozdíl od drapáků jako je Tracker nebo C-02. Jdou naklopit, nekloužou. Jsou trochu hlučné při vyšší rychlosti, ale nic zásadního. Ten hluk bych přirovnal k E-09.
Na mokrém asfaltu nejsou špatné, v běžných situacích nekloužou. Ale chybí jim rezerva v přilnavosti. Přilnavostí bych je přirovnal k Heidenau K60. Mnohem lepší než E-cokoliv od Mitasu, ale o kousek horší než TKC-80. Možná o kousek lepší než IRC, ale na těch jsem jel na mokrém asfaltu jen jednou, než jsem je sundal. Ani zdaleka nedrží na studeném mokru jako silniční cestovní gumy GT501/601, ale to od enduro gum asi nikdo nečeká.
Moje volba je asi takováhle: Pokud bych s tím jezdil jen polňačky a asfalt jen v případě nutnosti, volil bych Tracker nebo MT16. Protože vyhledávám terén, ale chci jezdit normálně i po asfaltu a jezdím na motorce do práce, volím D606. Pokud bych jezdil hlavně asfalt, občas šotolinu a polňačky spíše výjimečně, zvolil bych TKC-80.
Dříve oblíbené C-02 a Mitas obecně jsem z výběru zcela vyřadil. Výroba v ČR je už rok ukončená a cokoliv není ze starších zásob, jsou lisovaná hovna dovezená z Indie.
Naposledy editováno 09.04.2024 09:21:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 09.04.2024 19:32:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
PS: po asfalte jazdím len pri preprave na trať.
Naposledy editováno 11.04.2024 08:35:21
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.motocicl...i-guida-prezzo-84350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
HaroldENG píše: FatBoy105th.> Já si do kol dal haltry a mám je docela měkké. Takže na asfaltu si to lehce nadskakuje, ....
Koupil jsem si haltr, že ho tam na dovolenou s novou gumou namontuji. Zajímá mě, jaké negativní účinky může mít.
Ten můj váží 130g, to je docela hodně závaží....
Aby člověk měl 2 haltry proti sobě, ale to by se zase špatně obouvala guma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Podhušťuji hlavně kvůli jízdě po velkých volných šutrech a balvanech, kterých je na balkáně spousta. S plným tlakem buďto kola odskakují do stran, nebo se z pod nich odvalují šutry. Podhuštěná guma se na ně "obalí" a jede po nich o řád lépe. Na měkkém terénu podhušťovat nepotřebuji, případně stačí jen trochu. V ČR nemám příležitost jezdit nikam, kde bych ten haltr potřeboval. Od té doby, co ze lidi za Covidu naučili chodit ven, se tady dá někde jezdit větší terén jen v pracovní dny dopoledne, když je hnusné počasí.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
quizath píše: Nazdar, potreboval by som poradit. Oficial Honda mi ponuka 2 fungel nove CRF 300L, prva 2023 s krytom motora honda v cene 150 eur, druha 2024 bez krytu. Cena je rovnaka za obe. Ktoru by ste brali ? Je nejaky rozdiel 2023 vs 2024 ??
Neměl by tam být žádný rozdíl, obě už mají bastry. Navíc pokud to nebylo přihlášený tak i ta z roku 23 bude mít v tp jako první přihlášení 24.
Kupoval jsem model 22 a přihlašel v březnu 23. Podle tp nejde zjistit že je to starší model.
JAVR píše: Neměl by tam být žádný rozdíl, obě už mají bastry. Navíc pokud to nebylo přihlášený tak i ta z roku 23 bude mít v tp jako první přihlášení 24.
Kupoval jsem model 22 a přihlašel v březnu 23. Podle tp nejde zjistit že je to starší model.
Rozdíl je vidět na první pohled na štítku na krku řízení.
Model je:
CRF300LAM = 2021
CRF300LAN = 2022
CRF300LAP = 2023
CRF300LAR = 2024
Model bez A je bez ABS (v Evropě a Austrálii se neprodává)
Model s D je snížený - (např CRF300LDP) bez ABS je jediná verze prodávaná v jihovýchodní Asii, (např CRF300LDAP) s ABS se prodává (asi) pouze v USA pod označením LS.
quizath> Není známo, že by se model 2024 vůbec něčím lišil od 2023.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: Čau, mám blbou otázku, dával sem ledky blinkry(crf 250l-2015) , bez rele...nějak sem neřešil že bliká rychle , teď mě čeká stk...takže musím dát rele nebo odpory ..odpory nechci ..chci dát rele ...máte někdo na prodej ?? Nechce se mi čekat z než dojde z aliexpresu
Ten koupíš normálně v ČR.
Např https://www.alza.cz...da-3pin-d7510234.htm nebo https://www.mall.cz...blinkru-100080332907 někdo ho bude mít skladem a vyrábí ho víc firem než tahle. Tohle byly 2 minuty hledání.
Potřebuješ oválný 3 pin.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak blbá otázka kde vůbec najdu to rele na motorce, předpokládám že asi bude u pojistek ne ?
Švejdy45 píše: ...
Jinak blbá otázka kde vůbec najdu to rele na motorce, předpokládám že asi bude u pojistek ne ?
Nevím, jestli je to na 250 stejné, ale na 300L je pod levým plastem hned za relátkem startéru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pamatuju si dobře, bylo to vpravo:
Spíš bych doporučil tu verzi na kabelu. Není potřeba ji pak cpát do původního místa, vím že jsem u toho dost rodil :D.
Naposledy editováno 16.04.2024 09:34:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mohlo se přesunout s faceliftem 2017. Také je možné, že je jinde podle verze s/bez ABS, protože ABS verze má jiný celý hlavní kabelový svazek, než verze bez. To samé platí pro CRF300L.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Na předchozí moto jsem měl držák DR2, ale ten se mi zdál už dost težký a takový složitý.
Nepotřebuji zamykání. Připevnění na trubku ?12 mm nebo na plotnu - je mi to jedno, protože budu teprve dělat lešení na plexi, takže to přizpůsobím.
Díval jsem se Quadlock, ale nemají originál kryt na můj mobil a navíc se bojím přehřívaní v létě.
Takže hlavní požadavek je, aby to nevážilo 0,5 kg a něco spolehlivého, abych neztratil mobil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |