globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 19:48 | Nahoru | #232561

Koudy01 píše: Ono spis asi bude tezsi dokazat ten vykon a kroutak Duka promenit v rychlost. Jak pro jezdce, tak pro elektroniku.



To urcite ne, pro jezdce vubec a pro elektroniku (o tech 5ps vic), jsk by si pak elektronika poradila s motorkou, co ma 250ps.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 19:49 | Nahoru | #232562

JollyJoker píše: Tommasson> Ještě chybí srovnání se SFV4



Tak ten pojede jasne vic, ale az nahore podle me, kroutak ma nizsi a az pozde

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 19:55 | Nahoru | #232563

Tommasson píše: To urcite ne, pro jezdce vubec a pro elektroniku (o tech 5ps vic), jsk by si pak elektronika poradila s motorkou, co ma 250ps.



Jakoze jsi zkousel oboje a duke ti prisel, ze nejede? A uz pod 200kmh? Jakoze heft nadoraz a rikas si, ze by to mohlo jet vic?

To si asi moc neumim predstavit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 20:05 | Nahoru | #232564

assassin píše: Jakoze jsi zkousel oboje a duke ti prisel, ze nejede? A uz pod 200kmh? Jakoze heft nadoraz a rikas si, ze by to mohlo jet vic?

To si asi moc neumim predstavit.



Ano, presne tak. Mam to lip popsano asi v detailu motorky, kdy jsem se rozhodoval mezi SD a Tuonem. Ma ho dobrej kamarad, takze prohodit kdykoliv neni problem, nekolikrat jsem zkouseli treba 120-250 a Tuono tomu proste uletí, až nečekaně. Oba jsme byli prekvapeni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 20:10 | Nahoru | #232565

Tommasson píše: Jo, mozna jo, ale proste to jede malo, jakoze o dost ale treba nad 160.



To mi prijde hodne divne... Aero se projevi vic az tak pri 200+..
Me uz tunak taky moc nezrychluje pri 200+, ale ja mam o 50-70ps min...
Nema to borec rozbite a nebo menis koule? Duke prece musi jet do 230 skoro steje ....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 20:12 | Nahoru | #232566

Koudy01 píše: KTM

Kouknite na cely video. Strasnej umelec.


To je ultra mental

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 20:16 | Nahoru | #232567

assassin píše: Jakoze jsi zkousel oboje a duke ti prisel, ze nejede? A uz pod 200kmh? Jakoze heft nadoraz a rikas si, ze by to mohlo jet vic?

To si asi moc neumim predstavit.


Mrdecka,no,je to uz vseobecne znamy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 20:20 | Nahoru | #232568

Tommasson píše: Ano, presne tak. Mam to lip popsano asi v detailu motorky, kdy jsem se rozhodoval mezi SD a Tuonem. Ma ho dobrej kamarad, takze prohodit kdykoliv neni problem, nekolikrat jsem zkouseli treba 120-250 a Tuono tomu proste uletí, až nečekaně. Oba jsme byli prekvapeni.



Me prislo, ze pri 120-150 na SDR nedokazu dat plnej…
Ale ja jsem docela posera a uplne jsem to Kubakovi ani nechtel rozbit

Jinak teda treba me prijde, ze na dube zacnu na tyhle nove stroje ztrácet az tak od 150 , ale mam vydechlych +-120ps a podlitr…

Naposledy editováno 23.03.2024 20:23:56

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 20:24 | Nahoru | #232569
assassin> Posero,jsem ti rikal,ze je to pojisteny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 20:39 | Nahoru | #232570

oioi01 píše: To mi prijde hodne divne... Aero se projevi vic az tak pri 200+..
Me uz tunak taky moc nezrychluje pri 200+, ale ja mam o 50-70ps min...
Nema to borec rozbite a nebo menis koule? Duke prece musi jet do 230 skoro steje ....



Najeto 10tis, motorka v zaruce, ma na ni teda kratkou koncovku SC bez db killeru a neni tam udelana mapa. Motorka je dle meho naprosto v poradku. Ja mam Tuono v seriic uz konecne pres 2000km, takze do 14 dnu budu davat vyfuk a mapu, melo byt to mit potom 190+ ps, to si ani nedovedu predstavit . Kone zatim fakt nehonim, sle davam ho tam hlavne kvuli vzhledu. Kamos zkusi s SD na brzdu a mapu, ja bych dal aspon o 2 zuby vic na rozete u nej. Jako neni to uplne mrtvy, ale cekal jsem fakt o dost vic, vsude v testech, jaks je to bestie, na 4 ku pomalu na ctvrt plynu na zada se pise, ale v reale teda uplne ne. Kamos byl hrozne prekvapanej z Tuona, kdyz se mu plynem na 3 ve 150 postavilo na zada. Prej tvl, to neni mozny jak to jede. Jinak SD mam moc rad, design je top. Ale asi maji hidne dobrej marketing, co se tyka clanku a toho kultu okolo nej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 20:42 | Nahoru | #232571
Tommasson> jinak samo nerozporuju, ze tunak jede vic. Jede. A pro rychle piloty ma i lepsi podvozek a geo. Je to proste rychlejsi motorka.
To spis mi porad hlava nebere, ze by nekomu mohlo prijit, ze tam chybi vykon pod 200kmh.. ale co jsem cetl kolik jedes treba BTG s obyc autem… tak si asi dokazu predstavit co jsi za dementa

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 20:42 | Nahoru | #232572

assassin píše: Me prislo, ze pri 120-150 na SDR nedokazu dat plnej…
Ale ja jsem docela posera a uplne jsem to Kubakovi ani nechtel rozbit

Jinak teda treba me prijde, ze na dube zacnu na tyhle nove stroje ztrácet az tak od 150 , ale mam vydechlych +-120ps a podlitr…



Jo, kdyz jsem zkouseli poprve z cca 110, ja zarazena 2, SD myslim 3, tak oba plnej a panackovalo to obema (antiwheelie off na obou). Dalsi pokusy ja na 3 cca 120-130, zalehlej na nadrzi , kamos to stejny a kola odlepeny temee idelane, par cm nad zemi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 20:50 | Nahoru | #232573

assassin píše: Tommasson> jinak samo nerozporuju, ze tunak jede vic. Jede. A pro rychle piloty ma i lepsi podvozek a geo. Je to proste rychlejsi motorka.
To spis mi porad hlava nebere, ze by nekomu mohlo prijit, ze tam chybi vykon pod 200kmh.. ale co jsem cetl kolik jedes treba BTG s obyc autem… tak si asi dokazu predstavit co jsi za dementa



Tak pod 200 asi uplne ne, neprijde mi ani, ze chybi. Ale spis ten projev, nebo pocit, prijde nam, ze by z toho mel jit vic strach , ale nejde vubec. Nic to nemeni na tom, ze ta motorka je skvela a mozna si ji taky nekdy poridim. Jen by musel hned decat, mapa, filtr s jiny prevod, aby se nadechla a ukazala, co v ni je. Kdyz jsem mel 890R , vyse zminovane ji strasne pomohlo a byla to uplne jina motorka. Jinak Šlajfka je srdcova zalezitost a k velkymu crashi jsem tam mel fakt hodnekrat s autem. Tam mam fakt tmu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 21:02 | Nahoru | #232574
Tommasson> jo, SDR je proti starejm motorkam hodnoucky… myslim ze treba 990SD je pocitove ostrejsi náčiní. To me ale prave bavi, ze to funguje a snazis se jet lip a ne bojovat s bestií.

Na ringu bych se taky rad svezl, ale stale nejak nemam s cim…

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 21:04 | Nahoru | #232575
Se Zajdou se to zveda i na petku ve 200+,tak nevim,jak moc je to vypovidajici udaj

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 21:09 | Nahoru | #232576

Tommasson píše: To urcite ne, pro jezdce vubec a pro elektroniku (o tech 5ps vic), jsk by si pak elektronika poradila s motorkou, co ma 250ps.


Ja to myslel spis kvuli projevu motoru. 2v buchar proti 4v pile. Jestli ten 2v nebude agresivnejsi k trakci atd. a tak to elektronika vic tlumi. Nevim. Jen me to napadlo.

Naposledy editováno 23.03.2024 21:10:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 21:15 | Nahoru | #232577
Koudy01> V2 by teoreticky mohlo mit trakci lepsi…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 21:30 | Nahoru | #232578
assassin> kdyz dvakrat buchnu kladivem a nebo ctyrikrat min jak polovicnim kladivkem, prijde mi setrnejsi to kladivko do fyziky se ale poustet nebudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 21:37 | Nahoru | #232579

Kubák píše: Se Zajdou se to zveda i na petku ve 200+,tak nevim,jak moc je to vypovidajici udaj



Ja to video taky videl, otazka je, kolik ty novinarske motorky, se kterejma se jezdi po okruhu, msji spolecneho se seriovou motorkou. Stejny jak u aut podle me proste. Jestli tam byl horizont treba nebo ne... ja jel na 2 SD a ve 180 plynem na zada nesel zdaleka ani jeden. Ten potencial tam urcite je, ale je potreba ho odemknout

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 21:38 | Nahoru | #232580

Koudy01 píše: Ja to myslel spis kvuli projevu motoru. 2v buchar proti 4v pile. Jestli ten 2v nebude agresivnejsi k trakci atd. a tak to elektronika vic tlumi. Nevim. Jen me to napadlo.



Ve 150 pri zahrate gume a jizde rovne nema elektronika co krotit. Trakce ti ani neblikne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 21:43 | Nahoru | #232581
Tommasson> ja jsem tlustej a neumim to,asi tam byl i hrb,ale 160+ na ctyrku slo kolo hore..
Mam tam teda nejakej karbon a elox navic proti serii

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 21:44 | Nahoru | #232582
Koudy01> jde o tu mezeru mezi bouchnutimi - ta se hodi pneumatice k odpočinku a k získání trakce… u gp500 to byl jeden z rozdilu mezi screamerem a bigbangem - proc by taky nekdo jinak jezdil bigbang kdyz mel mensi vykon?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 21:59 | Nahoru | #232583

Koudy prodava byt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 22:04 | Nahoru | #232584

Kubák píše: Tommasson> ja jsem tlustej a neumim to,asi tam byl i hrb,ale 160+ na ctyrku slo kolo hore..
Mam tam teda nejakej karbon a elox navic proti serii



Toš na hrbu odlepila predni kolo i 890 ve 160ti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 22:10 | Nahoru | #232585

Kubák píše: Koudy prodava byt


Ty taky odhalis vsecko

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 22:12 | Nahoru | #232586

Tommasson píše: Toš na hrbu odlepila predni kolo i 890 ve 160ti


Tak jo,tunak je nejvic

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 22:13 | Nahoru | #232587
Koudy01> promin

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 22:17 | Nahoru | #232588
Nema mit ten harcovnik dneska nocni?Ja jen,az tu zas bude fnukat,ze jsme ho v tom nechali..
No nic,platim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 22:18 | Nahoru | #232589

Tommasson píše: Najeto 10tis, motorka v zaruce, ma na ni teda kratkou koncovku SC bez db killeru a neni tam udelana mapa. Motorka je dle meho naprosto v poradku. Ja mam Tuono v seriic uz konecne pres 2000km, takze do 14 dnu budu davat vyfuk a mapu, melo byt to mit potom 190+ ps, to si ani nedovedu predstavit . Kone zatim fakt nehonim, sle davam ho tam hlavne kvuli vzhledu. Kamos zkusi s SD na brzdu a mapu, ja bych dal aspon o 2 zuby vic na rozete u nej. Jako neni to uplne mrtvy, ale cekal jsem fakt o dost vic, vsude v testech, jaks je to bestie, na 4 ku pomalu na ctvrt plynu na zada se pise, ale v reale teda uplne ne. Kamos byl hrozne prekvapanej z Tuona, kdyz se mu plynem na 3 ve 150 postavilo na zada. Prej tvl, to neni mozny jak to jede. Jinak SD mam moc rad, design je top. Ale asi maji hidne dobrej marketing, co se tyka clanku a toho kultu okolo nej



Bude fungovat dobře všechna elektronika a QS kdyz změnit zuby? Někde jsme slyšel, že QS pak umí blbnout a i se posrat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 22:19 | Nahoru | #232590
Kubák> Je ve šponě s potem na čele po té, co odložil rádiovku s obědníkama

Naposledy editováno 23.03.2024 22:21:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist