kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tommasson píše: Ano, presne tak. Mam to lip popsano asi v detailu motorky, kdy jsem se rozhodoval mezi SD a Tuonem. Ma ho dobrej kamarad, takze prohodit kdykoliv neni problem, nekolikrat jsem zkouseli treba 120-250 a Tuono tomu proste uletí, až nečekaně. Oba jsme byli prekvapeni.
Me prislo, ze pri 120-150 na SDR nedokazu dat plnej…
Ale ja jsem docela posera a uplne jsem to Kubakovi ani nechtel rozbit
Jinak teda treba me prijde, ze na dube zacnu na tyhle nove stroje ztrácet az tak od 150 , ale mam vydechlych +-120ps a podlitr…
Naposledy editováno 23.03.2024 20:23:56
assassin píše: Me prislo, ze pri 120-150 na SDR nedokazu dat plnej…
Ale ja jsem docela posera a uplne jsem to Kubakovi ani nechtel rozbit
Jinak teda treba me prijde, ze na dube zacnu na tyhle nove stroje ztrácet az tak od 150 , ale mam vydechlych +-120ps a podlitr…
Jo, kdyz jsem zkouseli poprve z cca 110, ja zarazena 2, SD myslim 3, tak oba plnej a panackovalo to obema (antiwheelie off na obou). Dalsi pokusy ja na 3 cca 120-130, zalehlej na nadrzi , kamos to stejny a kola odlepeny temee idelane, par cm nad zemi.