paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 20:50 | Nahoru | #1

assassin píše: Tommasson> jinak samo nerozporuju, ze tunak jede vic. Jede. A pro rychle piloty ma i lepsi podvozek a geo. Je to proste rychlejsi motorka.
To spis mi porad hlava nebere, ze by nekomu mohlo prijit, ze tam chybi vykon pod 200kmh.. ale co jsem cetl kolik jedes treba BTG s obyc autem… tak si asi dokazu predstavit co jsi za dementa



Tak pod 200 asi uplne ne, neprijde mi ani, ze chybi. Ale spis ten projev, nebo pocit, prijde nam, ze by z toho mel jit vic strach , ale nejde vubec. Nic to nemeni na tom, ze ta motorka je skvela a mozna si ji taky nekdy poridim. Jen by musel hned decat, mapa, filtr s jiny prevod, aby se nadechla a ukazala, co v ni je. Kdyz jsem mel 890R , vyse zminovane ji strasne pomohlo a byla to uplne jina motorka. Jinak Šlajfka je srdcova zalezitost a k velkymu crashi jsem tam mel fakt hodnekrat s autem. Tam mam fakt tmu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.3.2024 v 21:02 | Nahoru | #2
Tommasson> jo, SDR je proti starejm motorkam hodnoucky… myslim ze treba 990SD je pocitove ostrejsi náčiní. To me ale prave bavi, ze to funguje a snazis se jet lip a ne bojovat s bestií.

Na ringu bych se taky rad svezl, ale stale nejak nemam s cim…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist