zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Ted měl přímo výrobce na svých stránkách akci, že to vycházelo ještě o trochu levněji, zas 24mx každou chvíli děla akci -10/15%
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.motorkar...pgr=265#goto10679139
hot swop https://hotswop.com...licence-plate-holder tady jsou i rozměry. 2kKč za tohle se mi zdá fakt hodně, myslím si, že by se to dlao vysochat z nějakýho duralu za čtvrtinu téhle ceny. Ještě víc se mi ale líbí tohle: https://hotswop.com...s/ultra-plate-holder
jsou to jenom výpalky z plechu, tj výrobně jednodušší, a ten konektor za 39E? snad není možný, https://vi.aliexpre...arch%7Cquery_from%3A 5 párů za 140Kč, a k tomu kousek plastu z 3d tiskárny. Ale jde o nápad, a ten je podle mě dobrej.
Kdybych měl víc času, tak to namaluju a nechám cvičně vypálit na laseru.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Frantacz píše: nebo
https://www.enduro4a...hotswop-eco/ [/quote]
Ale ten má jištění jen magnetem a nevím zda bych tomu v terénu důvěřoval...
Naposledy editováno 11.01.2024 22:04:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ne, vazne, je mi to fuk. Ale zkus se na to podivat s odstupem a popřemýšlet za kolik bys to vyrobil a za kolik nasledne prodával … muzes treba jeden kousek z duralu vyfrezovat, naeloxovat … napis si do tabulky cas, kolik jsi tim strávil a náklady na kazdej krok v postupu…
Mozna zjistíš, ze mas sanci na tom zbohatnout …
Naposledy editováno 11.01.2024 22:04:33
dokud si bastlím něco pro sebe tak nepočítám svůj čas, opotřebení vybavení, neřeším zdanění ani marži prodejce, opravy, reklamace
jakmile to začnu počítat, abych to dělal jako normální výdělečnou činnost tak jsem hned jinde - a v podstatě čím menší a jednodušší věc tím horší poměr bastl/profi
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A zrovna u tohohle nikde není ta verze s kompletním držákem značky a světla na CRF, jenom nějakej univerzál... Já už mám v cadu namalovanej držák zadního světla a blinkrů, nechal jsem si to vypálit z 2mm železa, to něco vydrží, a o blinkry ani o světlo z aliexpresu se nebojím, jenom ten držák značky ba měl být buď na pružině nebo vyndavací, což by bylo přesně tohle. Ale momentálně jsem v tom období, kdy dělám a nidko moc nechce platit, takže dělám hodně a doufám že bude aspoň na inkaso a běžný výdaje. Ono to tak je začátkem každýho roku.
ale nemuze to pak srovnavat s komercnim vyrobkem kterej nekdo vyrabi za ucelem zisku
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ale porad nevim jestli me to placani se v prirode bavi nebo ne... dal jsem v sobotu kratke kolecko a pak jsem stejne radeji sel na kolo... porad mi to do lesa nejak sedi vic
ad komunitni projekt... rad pomuzu, nemyslel jsem to jako kritiku toho neco delat... spis jsem trosku podrazdenej, kdyz nekdo komentuje cenu maloseriove vyroby... ale tak to uz asi nemusime dal resit jen teda ja mam sportovni stroje bez znacek
Naposledy editováno 22.01.2024 01:13:49
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://motorky.bazo...ajitel-nove-v-cr.php
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Slávek-TDM píše: Fic6> to je dobra cena. Ale neni to ta snizena verze (LA)? Nebo jen chyba v popisku (nevim, jestli se u nas vubec prodavala)...
Snížená verze LS se v Evropě nikdy neprodávala. Myslím, že je pouze v USA a možná v Kanadě.
L je bez ABS, v EU se nikdy neprodávala.
LA je verze s ABS,
LR je Rally bez ABS
LRA je RAlly s ABS,
LS/LSA je snížená verze. Někde jsem četl, že LS se bez ABS nedá koupit ani v USA.
JiriBN píše: Jak je na tom Crf 300 se spotřebou oleje?
U nové žádná. Chce se to zeptat někoho, kdo na tom už najel alespoň 50K. Takových zatím moc není.
Třeba takové NX250 mi začlo žrát olej zhruba v 70K převážně městského provozu. Válec je furt dobrý, ale měním pístní kroužky a gufera na ventilech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Slávek-TDM> Cena slušná a vypadá pěkně na takový nájezd. A motor už aspoň bude pěkně zajetý
Být tahle nabídka před třičvrtě rokem nekupoval bych novou. 20K je akorát prověřená technika, že tam není výrobní vada.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |