Jedná se o Kawasaki GPZ 500 S, r. v. 2000, tyhle motorky se dělaly v mnoha výkonech 25, 28, 35, 37, 44 kW. Já mám v papírech napsáno zavřeno na 25 kW při 8500 ot. z 44 kW při 9500 ot., avšak je otevřená, ale asi jen na 35 kW, do 140 to táhne krásně, pak se to zpomalí do 160 a po delší době s větrem v zádech to jede 170(tachometr). Na internetu píšou lidé, co to měli, že jim to jede 200, to mě ani z kopce. Jak otevřu na 44 kW??? Měli jste někdo tuto motorku? Kolik vám jela? Nebo podobnou(stejný motor) Kawa Kle 500, ER5? Slyšel jsem že ER5 jede 170 a to má 37 kW a horší aerodynamiku, tak já fakt nevím. Já vím těch 7 kW zas není takový rozdíl. Tahle motorka má všechen výkon až nahoře a přijde mi, že největší zátah přijde v 8000 a od 8500 to do konce nemá špičku, ztratí dech.
Zúžené sání nemám, vzduchový filtr úplně nový, karburátory čerstvě vyčistěné ultrazvukem, tlaky jsem neseřizoval, hlavní tryska v karburátoru je 130 jak má být, doraz na plynu není, tak čím to může být??? Po vyčistění karburátorů to jede lépe odspodu, ale navrchu stejně.
Tady: https://kle500.com/otevreni.php
Jsem zjistil, že to může být dírami v šoupátku nebo pružinami na membráně, ale je to napsáno dost polopatě, můžu zkusit nějakou díru zacpat...
Moje šoupátka viz. Foto.
Kdo víte raďte prosím.
Naposledy editováno 09.11.2023 03:20:33
2 reakcí na tento příspěvek Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
Jinak KLE a GPZ mají hlavně odlišné vačky a karburátory, proto ten rozdíl ve výkonu a jízdním projevu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
Moc rád na ní vzpomínám, koupil jsem ji jako starýho otloukánka za 13.000 Kč na Jawáče, Zimáče a do práce, ale co jsem se na ní vyblbnul a vylítal a jak mě bavila. Bylo mi jí pak líto prodat dál, ale holt no ... ale mám tám komentář z roku 2021 od současného majitele, že ještě žije a jezdí, z čehož mám vážně radost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
1 reakcí na tento příspěvek Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
Šoupátko se nezvedne výš, než jen tak, že se ta díra kousek odkryje a nad šoupátko se dostane atmosférický tlak. Jak jednoduše se tím dá ladit výkon - 27 PS, nebo 25 kW, nebo 35 kW ... , stačí posunout díru.
Kdybys sháněl nová šoupátka, tak ta bez díry mají číslo 16126-1186, s dírou 16126-1192
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
blingdoogie píše: PETARDAK> Jo máte pravdu, teď jsem to našel na nějakém německém webu, že je to opravdu tou dírou nahoře. A ta díra dole tam má být to je OK jo?
Ta spodní díra je ok, tou jde podtlak ze sání, který vlastně zvedá šoupě... dokonce zvětšováním té spodní díry, se dá "ladit, ostrost reakce na otočení plynem"... ale to už je jiný level
1 reakcí na tento příspěvek Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
Stejně jsem z toho v prdeli, ta motorka až zas tak špatně nejela, až od těch 140 se to projevovalo, to je mazec, že i 500 dvouválec dokáže jet 200. Třeba Aprilia Pegaso 650 má 35 kW a ve 160 konec, ale zas je to enduro. To je asi fakt nejsilnější 500. Ale to omezení výkonu je myslíte fakt přesně 25 kW??? Ono se to projeví až od 8500 né? Protože odspodu to špatně fakt nejede. Přece s 25 kW a 180 kg beze mě se dá jet 160? To jako vážně, se mi nezdá. Jestli jo tak jak to pojede až se to otevře ty vole... Jako jestli bych s tímto omezením vzal tu motorku na brzdu a on by tam fakt naměřil ne víc jak 25 kW tak bych se divil, protože mi nepřišlo že bych byl pomalejší než kámoš na Pegasu s 35 kW. Ale je fakt, že jsem na ní nejel a nezkoušel dát plnej, asi fakt celou dobu jezdím na 25 kW mašině a přijde mi to solidně silný, to je fakt v prdeli.......
1 reakcí na tento příspěvek Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
Jinak ER5 mi jela určitě aspoň tachometrových 180, ale maximálku jsem zkoušel vyjímečně.
Jo a jak bylo zmíněno, ještě i na vačkách a dalších drobnostech záleží.
Naposledy editováno 08.11.2023 21:49:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Škola poraďte pls
Ale jako fakt je možné, že 25 kW motorka, co má 180 kg, já 80 kg a OK má dobrou aerodynamiku, dokáže jet v pohodě 160? Asi jo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 | Novajs45 | 3 | 28.5.2023 v 14:22 Novajs45 |
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 | dolezel | 9 | 17.8.2022 v 06:26 dolezel |
Hledám servis Kawasaki GPZ 500 | Anthony30CBR | 6 | 26.7.2022 v 06:34 Gahan37 |