paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2023 v 23:50 | Nahoru | #7471

assassin píše: SuperSic58> tak snad budes pokojenej… ja fox prestal kupovat, protozevse co jsem od nich mel byl klasickej americkej spotrebak na jedno pouziti …



Předtim jsem měl progrip a ty se uplně rozpadly, ale asi po 8 letech. Ale do poslední chvíle byly jak nový, pěna se nedrolila, sklo nepoškrábaný. Ty foxy jsem měl zatim jen jednou a jsou v poho Tak uvidim, jak dlouho vydržej

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2023 v 23:52 | Nahoru | #7472

assassin píše: karelsychra> zakladni pravidlo motokrosu - je fuk jak rychle jedes, dulezite je jak u toho vypadas ja jsem totalni hobik, v podstate sedim na motorce obracene, ale mam asi 4 komplety dresu, dve helmy a bryle uz jsem daval. rukavic taky asi pet paru.. pak samo musis mit top ortezy, nejlepsi Sidi boty, Gaerny nebo alpiny tech10 ... atd atd...

lidi co jedou tak maji vse x5 proti me, mezi rozjizdkama vse nove, aby dobre vypadali... fakt vtipny vzhledem k tomu jakej je motocross masakr

kazdopadne, ja dnes zaplatil svoji prvni fungl novou motorku... krosku... tak uz budu skoro jako supersic, uz budu moci ostatnim rikat, ze jsou socky a ze nova je nova



Nikoho nenapodobuj, buď sám sebou
Nová je nová, tak to prostě je

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.9.2023 v 23:56 | Nahoru | #7473

karelsychra píše: to supersic58: jak jsi dokázal dojít tak daleko od motorky? nebo je to fotka z dronu? Jestli ne, tak to potom byla spíš vycházka než vyjížďka



Jsem šel válet sudy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2023 v 00:19 | Nahoru | #7474

assassin píše: Deadman> nejsem motorar, ale 30let to bezproblémové fungovalo na motorech s polovičním , nebo o tretinu menším “mernym” vykonem. Jeste cca 10let zpet bylo top 150ps na litr, dneska je to 210…



Před 10 lety měly litry už přes 180 koní. 150 koní bylo top tak před 25 lety(R1 rok 98)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2023 v 10:01 | Nahoru | #7475

Krautkopf píše: assassin> A jak to pozná, jestli ochudit nebo obohatit?



Bavíme se porad o Hi-tech autech? Ja souhlasim s tim ze u motorek neni moc co adaptovat, ale auta maji tech senzoru mraky…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2023 v 10:03 | Nahoru | #7476

SuperSic58 píše: Před 10 lety měly litry už přes 180 koní. 150 koní bylo top tak před 25 lety(R1 rok 98)



Leti to no

Krusny hory volaj

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.9.2023 v 19:48 | Nahoru | #7477
Nevíte někdo, kde sehnat plastové prachovky přední náby?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.9.2023 v 20:08 | Nahoru | #7478
Boryšumí> parts depot by mel mit.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.9.2023 v 20:53 | Nahoru | #7479

mRKEF píše: Boryšumí> parts depot by mel mit.


Jako toto? https://www.partsdepot.cz/ no to snad ne

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2023 v 02:23 | Nahoru | #7480
Co je špatnýho na partsdepotu, krom cenovky? Prodávají značkový díly. Tady máš tu prachovku: https://www.partsde...2015/CRF250L/505779/ DUST SEAL, 23X35X5 91251KZZ901 víš origo číslo, případně si můžeš jít koupit do nejbližší ložiskárny obyč gufero s prachovkou za 20Kč https://www.heureka...5D=gufero+23x35x5...
Ty litrový výkony: ano, je to tak, a osobně nevím o žádné R1., která bez závažnější opravy motoru překonala 100kkm. A podobný technologie jsou dnes i v autech, nizučký písty, který se rychle opotřebují a pak to žere víc oleje než benzínu, vačky přímo v hliníku v hlavě, proč by tam někdo dával nějaký futra, s možností generálky, a tak dál. Tomu pak odpovídá životnost.

Naposledy editováno 11.09.2023 02:37:14

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2023 v 10:24 | Nahoru | #7481
karelsychra> Já myslím, že shání ten díl číslo 4. Nikoliv gufero. Aspoň podle jeho popisu.

Nevím jak to má Honda, ale některé díly používané výrobci nekoupíš právě v běžných ložisko shopech ale pouze v originálu nebo ev nějaký výrobce typu All balls apod.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2023 v 19:36 | Nahoru | #7482
karelsychra> Drobnost, mám 250L 2020 ne 15, jak mám vědět, že je to ok, nepotřebuju ložisko, jen plast.prachovku, cena mně nezajímá jen rozměr, každý rok něco jiného, se vším, proto se slušně ptám, jinak to vystřihnu asi z víčka spreje ten depot má díly jen do 2019 jestli se nepletu,takže k hovn..

Naposledy editováno 11.09.2023 19:37:36

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2023 v 20:19 | Nahoru | #7483
je to jednoduchý, vytáhni přední kolo, vem posuvku a máš to změřený hned. Myslím si, že zrovna osa předního kola a náboj neprodělal žádnou změnu ani u CRF300. EDIT: prodělalo, protože na crfonly mají jinou sadu gufer a ložisek do 2016 a pak 2017-20 https://www.crfsonl...299/products_id/7866
To co namě vypadlo z netu, je gufero s prachovkou. Za 30kč. Když gufero vadí, stačí shodit pružinku. ale na obrázku z srfsonly je gufero s prachovkou...
díl č 4 je ze železa, jestli se nepletu. Po něm se točí ta prachovka, tj tady by se mělo naměřit těch 23mm. Jak se ti podařilo ty prachovky zničit? Mám taky 2020, ale zatím málo najeto...
P.S v sobotu jsem se hodinu ztratil 20km od baráku. Používání GPS dělá z lidí blbce...

Naposledy editováno 11.09.2023 20:31:47

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2023 v 20:28 | Nahoru | #7484
Prd gufero.
Na rozpěrkách je nasazený plastový kroužek z pevného plastu. Je tam proto, aby se kolo dalo bez starostí umýt vapkou. Přes gufero se zvenku protlačí voda do ložiska.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2023 v 20:30 | Nahoru | #7485
Boryšumí> Nech si to vytočit se soustružníkem ze silonu, nebo 3D tiskárna.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2023 v 20:38 | Nahoru | #7486
Mám dojem, že tu plastovou věc tam vůbec nemám, budu se muset mrknout. Kovovou distanc samozřejmě jo. tady je aspoň správný číslo dílu pro 2020: https://www.revzill...-crf250l/front-wheel

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2023 v 20:58 | Nahoru | #7487
On ten web PD trochu zamrzl, ale když seženeš číslo dilu z katalogu, tak většinou ho u nich podle čísla najdeš. Já už si přesně nepamatuji jak to tam crfka má. Wr250 ma ty krytky určitě vzadu, vpředu si teď taky nejsem jist.

44310-KZZ-J00

Tohle parts depot najde normálně.

Naposledy editováno 11.09.2023 21:04:57

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2023 v 21:31 | Nahoru | #7488
Boryšumí> Dle katalogu na bikerzbits.com je vše okolo předního kola stejné 2013-2016, osa a ložiska mají průměr 15mm. Od 2017 je nová osa s průměrem 17mm a debilním imbusem místo 17mm šestihranu. K tomu jsou jiná ložiska a vše co na ose sedí. Stejná čísla dílů zůstala i na CRF300L, až na číslo dílu osy, které se změnilo, není jasné v čem je rozdíl.
A to jsem doufal, že bych mohl použít osu z 250L na 300L, abych nemusel vozit imbusový adaptér.
Také mi z toho vyplývá, že přední kolo z 250L 2017+ pasuje na 300L rovnou, kolo z 250L 2016- by mělo pasovat po výměně ložisek, rozpěrek a gufer.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2023 v 23:43 | Nahoru | #7489
Tak tam ty krytky mám, když jsem měl posledně kolo venku, tak jsem se nad tím nijak nepozastavoval... To Deadman: perfektní rozbor, tj probíhá evoluce, ne revoluce. Ten imbus vypadá hi-tech cool, oproti obyčejnýmu šestihranu, a o tode, nebo ne?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.9.2023 v 09:04 | Nahoru | #7490
Zde jedno pěkné CRFko za rozumnou cenu.



https://motorky.bazo...0/honda-crf-300l.php

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.9.2023 v 19:42 | Nahoru | #7491
Jedna novela zákona k nestandartním gumám.

https://medium.sezna...ncne-zruinovat-21134

Pravděpodobně nejvýznamnějším problémem nového zákona z pohledu pojistných plnění je § 32 odst. 2, kde najdeme následující ustanovení:

(2) Pojistitel má vůči pojištěnému právo na náhradu toho, co za něho plnil, jestliže prokáže, že pojištěný způsobil újmu tím, že provozoval nebo užil vozidlo,

a) které svojí konstrukcí nebo technickým stavem neodpovídá požadavkům bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích, obsluhujících osob, přepravovaných osob nebo věcí, nebo

b) jehož technická způsobilost k provozu vozidla nebyla schválena.

Zdá se vám to v pořádku? Zdánlivě ano. Obdobný text je i v současném znění zákona, jenže je doplněn o ještě jednu podstatnou větu: „a toto porušení bylo v příčinné souvislosti se vznikem újmy, kterou je pojištěný povinen nahradit.“

Nárok pojišťoven je tak dnes podmíněn příčinnou souvislostí mezi vznikem škody a porušením uvedené povinnosti. Například nepřezuté pneumatiky či propadlá STK tak ještě nestačí k tomu, aby pojišťovna neplnila. Musí být tento prohřešek příčinou nehody.

Akademiepojisteni.cz však zjistila, že v novém zákoně příčinná souvislost mezi vznikem škody a nevyhovujícím technickým stavem vozidla nebo vozidlem, jehož technická způsobilost k provozu nebyla schválena, již uvedena není!

Oproti dnešnímu stavu, tak už za vás pojišťovna nezaplatí, resp. bude po vás vymáhat, například i škody, které způsobíte vozidlem například s poškozeným osvětlením, prasklým či poškozeným čelním sklem, poškozenou karoserií, špatnými či ojetými pneumatikami či propadlou STK.

A to i v případě, kdy tato pochybení neměla na vznik škody žádný vliv.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.9.2023 v 21:17 | Nahoru | #7492
No to je hezky... Lobby zase jednou prosadila svoje zajmy. Co je horsi, ze vyberem svoji pojistovny tohle neovlivnite...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.9.2023 v 22:12 | Nahoru | #7493
Pojišťovna stejně jako banka byla založená proto, aby vydělávala prachy. tj platba pojistného plnění je něco, co jde proti principu pojišťovny. Tak si to pojišťovny prolobovaly (přeloženo do češtiny podplatily) aby jim těch peněz zůstalo víc. Dyť kam by přišli, platit z povinnýho ručení skoro všecko! Tohle až hraničí s tím to pojištění vůbec neplatit, když z něj stejně nic nebude uhrazeno, protože dycky se něco najde...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2023 v 08:38 | Nahoru | #7494
Podle toho může být záminkou pro pojišťovnu jakákoliv formalita. Nejen prasklé čelní sklo, třeba také nehomologovaný výfuk, nesedící barva s TP, ostrá hrana na prasklém nárazníku, rozsvícená kontrolka motoru značící neplnění emisí...
Musí existovat nějaký prostředek nebo organizace, přes kterou by se dalo tlačit na opravu chyby v zákoně.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2023 v 08:59 | Nahoru | #7495
to je solidni zmrdstvi...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2023 v 11:31 | Nahoru | #7496
Frantacz> No jestli to tak bude, tak to bude dobrej pojeb. Hlavně jestli to tak v praxi bude fungovat.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2023 v 12:00 | Nahoru | #7497
Tady je odkaz na zmrdy, jak to hezky připravili. Nevím, ale asi to ještě nebylo v senátu, tak snad by bylo možné zburcovat dědky ze spaní. Na hradního šášu bych nespoléhal.

https://www.mfcr.cz/...i-a-konzultace-50268

https://www.mfcr.cz/...teni-odpovedno-52639

https://odok.cz/port...terial/KORNCNPCHA35/

A velkolepé finále, paragraf 32:
https://www.psp.cz/s...amp;CT=517&CT1=0

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2023 v 12:06 | Nahoru | #7498
Tak ještě je možné najít poslance, aby to nepustili, sněmovní tisk 517 zatím nevidím v hlasování:
https://www.psp.cz/sqw/hlasovani.sqw
.

Naposledy editováno 14.09.2023 12:06:50

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2023 v 13:23 | Nahoru | #7499
Tak tohle jestli projde, tak je to maisterštyk téhle vlády

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2023 v 14:01 | Nahoru | #7500
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist