zmulin píše: RomanSS> No to pomáhá si pustit Country rádio
když musím poslouchat rádio, tak jsem hned nasranej...než poslouchat country radio, tak raději vystoupím za jízdy
Naposledy editováno 05.07.2023 22:48:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stacil mi od neho jeden dementny clanok, kde sa rozplyval nad tym, ako strasne vytlacena spojka nici pri starte axialne lozisko na kluke. Okrem 1,6 od koncernu nepoznam motor, kde by sa sa axialy sypali. Pre mna je to curak
Naposledy editováno 06.07.2023 15:00:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: SLEEPER> tak on z toho udělal medvěd "plichtu" sám tím, jak je to hrozný to nevědět a současně se (k jeho cti) přiznal, že za to byl sám vyhozen od zkoušky
Ale kdepak, ja ne . Ja mam od Jezka hydrodynamiku na prvni dobrou - lepe receno na prvni chvalitebnou. Ale on mel takovy zvyk - ty, kteri to nedali v zimnim semestru, zkousel na prednaskach v letnim semestru. Furt dokola, dokud se to nenaucili. A jedna slecna rozvinula teorii o rozdilu tlaku pod a nad kridlem a pres ni se dostala na rozdilnou hustotu vzduchu pod a nad kridlem a ve finale ji z toho vyslo, ze se to letadlo opira o vzduch a proto se udrzi v letu. A Jezka strasne zajimalo, co ti chudaci lidi pod tim letadlem, kdyz se jim o vzduch nad hlavou opira letadlo. Ona pronesla pamatnoou vetu: "To se nejak roznese". No, tak tahle slecna to neudelala ani v letnim semestru.1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Co mě ale překvapilo, že nemá dírku se závitem pro přichycení kotouče. Obětoval sem 10 minut a dodělal to, ať je v tom pořádek, ale už ste se s tím někdo setkali? Je to FAG.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Když se sejde smůla, ŘIDIČI BMW A BRNO..
Doufám že ty podlitiny, monokly a vyražené zuby už měli při příjezdu policie ČR - že páni policisté - víte jak to myslím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jirka749 píše: Doufám že ty podlitiny, monokly a vyražené zuby už měli při příjezdu policie ČR - že páni policisté - víte jak to myslím
kde to čteš??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: kde to čteš??
Mezi řádky, jako vždy a u všeho.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Edit : dnes pravděpodobně stíhali svačinu
Naposledy editováno 07.07.2023 23:04:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Ale kdepak, ja ne . Ja mam od Jezka hydrodynamiku na prvni dobrou - lepe receno na prvni chvalitebnou. Ale on mel takovy zvyk - ty, kteri to nedali v zimnim semestru, zkousel na prednaskach v letnim semestru. Furt dokola, dokud se to nenaucili. A jedna slecna rozvinula teorii o rozdilu tlaku pod a nad kridlem a pres ni se dostala na rozdilnou hustotu vzduchu pod a nad kridlem a ve finale ji z toho vyslo, ze se to letadlo opira o vzduch a proto se udrzi v letu. A Jezka strasne zajimalo, co ti chudaci lidi pod tim letadlem, kdyz se jim o vzduch nad hlavou opira letadlo. Ona pronesla pamatnoou vetu: "To se nejak roznese". No, tak tahle slecna to neudelala ani v letnim semestru.
No ale tak nějak bych řekl že slečna měla v podstatě pravda. Nebo si myslíš, že udržení letadla ve vodorovném letu (záměrně neříkám vztlak) je založeno jen na rozdílu tlaku vzduchu nad a pod křídlem? Slečna to možná v něčem řekla nešikovně, ale řekl bych že naopak nad jádrem problému přemýšlala dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bludevil píše: No ale tak nějak bych řekl že slečna měla v podstatě pravda. Nebo si myslíš, že udržení letadla ve vodorovném letu (záměrně neříkám vztlak) je založeno jen na rozdílu tlaku vzduchu nad a pod křídlem? Slečna to možná v něčem řekla nešikovně, ale řekl bych že naopak nad jádrem problému přemýšlala dobře.
A uz jsme tam zase ... kratka odpoved: ne. Dlouha odpoved: opravdu ne.Ono prave ze to 'udrzeni letadla ve vodorovnem (ani jinem) letu' nema s rozdilnou hustotou vzduchu pod a nad kridlem nic spolecneho - krome jineho proto, ze zadny rozdil hustoty vzduchu pod a nad kridlem, ktery by drzel letadlo ve vzduchu, neexistuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: A uz jsme tam zase ... kratka odpoved: ne. Dlouha odpoved: opravdu ne.
Ono prave ze to 'udrzeni letadla ve vodorovnem (ani jinem) letu' nema s rozdilnou hustotou vzduchu pod a nad kridlem nic spolecneho - krome jineho proto, ze zadny rozdil hustoty vzduchu pod a nad kridlem, ktery by drzel letadlo ve vzduchu, neexistuje.
Tak si přečteme ještě jednou a pořádně cos napsal že slečna řekla. A začala rozdílem tlaku, nikoliv hustoty. Argumentoval jsi hezky, ale k něčemu, co jsem nenapsal. Nemluvě o tom, že právě komplexní teorie dějů okolo křídla za letu se od dob tvého studia poměrně pozměnila (nebo resp. zpřesnila, co vím, nedávno jsem o tom narazil právě na pěkný odborný článek, ale dohledávat ho po mě prosím nechtěj ).
Teorie deju (nejen) kolem kridla za letu se meni neustale. Necim se ti novi teoreticti fyzikove musi zivit. To ale neznamena, ze se nejak meni zaklady - Newtonovy zakony stale plati. Ty nove zkoumane deje spadaji do fyziky meznich vrstev (i o tom jsem se zde zminoval) a podobnych fyzikalnich oboru, jsou jich desitky. Spolecne maji to, ze nemaji zhola nic spolecneho s podstatou toho, proc letadlo muze letat - coz je to, o cem tu diskutujeme. Velmi zjednodusene receno - Newton popsal, jak se chova letadlo za idealnich podminek (idealni profil kridla, idealni vrstveni vzduchu, laminarni proudeni, ...) a teorie meznich vrstev (a dalsi obdobne teorie) se ono idealni chovani snazi zpresnit tim, ze na zakladni Newtonuv popis deje aplikuji "teoretizovane" poznatky z experimentu.
Naposledy editováno 10.07.2023 08:46:16