globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

10.7.2023 v 07:36 | Nahoru | #1

Bludevil píše: No ale tak nějak bych řekl že slečna měla v podstatě pravda. Nebo si myslíš, že udržení letadla ve vodorovném letu (záměrně neříkám vztlak) je založeno jen na rozdílu tlaku vzduchu nad a pod křídlem? Slečna to možná v něčem řekla nešikovně, ale řekl bych že naopak nad jádrem problému přemýšlala dobře.

A uz jsme tam zase ... kratka odpoved: ne. Dlouha odpoved: opravdu ne.
Ono prave ze to 'udrzeni letadla ve vodorovnem (ani jinem) letu' nema s rozdilnou hustotou vzduchu pod a nad kridlem nic spolecneho - krome jineho proto, ze zadny rozdil hustoty vzduchu pod a nad kridlem, ktery by drzel letadlo ve vzduchu, neexistuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

10.7.2023 v 07:55 | Nahoru | #2

Medved píše: A uz jsme tam zase ... kratka odpoved: ne. Dlouha odpoved: opravdu ne.
Ono prave ze to 'udrzeni letadla ve vodorovnem (ani jinem) letu' nema s rozdilnou hustotou vzduchu pod a nad kridlem nic spolecneho - krome jineho proto, ze zadny rozdil hustoty vzduchu pod a nad kridlem, ktery by drzel letadlo ve vzduchu, neexistuje.


Tak si přečteme ještě jednou a pořádně cos napsal že slečna řekla. A začala rozdílem tlaku, nikoliv hustoty. Argumentoval jsi hezky, ale k něčemu, co jsem nenapsal. Nemluvě o tom, že právě komplexní teorie dějů okolo křídla za letu se od dob tvého studia poměrně pozměnila (nebo resp. zpřesnila, co vím, nedávno jsem o tom narazil právě na pěkný odborný článek, ale dohledávat ho po mě prosím nechtěj ).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist