KTM 950 Super Enduro po více než 10 letech vlastnění prodáno, takže hledám adekvátní náhradu. (taková ale neexistuje, kdo nejel, nepochopí )
Co hledám:
kolem litrové, ale lépe nad litrové cenduro s výkonem min. 100 (čím víc tím lépe) koní pro vysokého jezdce - 194cm
Preference Véčkovýho motoru, přední kolo min. 19", lépe 21". Motorka co se nebojí polňaček / polí / luk / lesů, ale nebude jezdit těžký off. Motorka musí zvládat cestovní rychlost 170 - 180km/h a být zábavná.
Co nejméně elektroniky, asistentů a hlavně kurvítek (jó, i tak je ve výběru KTM ) .
Střikačce se nevyhnu, to samé ABS / TC a palivovým mapám. Co rozhodně nevyhledávám je elektronickej podvozek (bojím se drahý údržby). S možností naložit bagáž.
Cena kolem 250, max 300.
Na 85% mám sice vybráno v následujícím pořadí, ale diskuze otevřená
KTM 1190 Adventure R
KTM 1090 Adventure R
KTM 1290 Adventure R
Honda CRF 1000 Africa twin - tady se bojim tuposti cele motorky
Yamaha Supertenere 1200 - tady se bojim tezkopadnosti
Honda CRF 1000 ATAS - drahý, je o 60 000kč lepší než AT?
Triumph 800/GS1200 - tady se bojim nudy
Jiný návrhy? OT vítány
2 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Naposledy editováno 12.05.2023 11:09:12
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
KubaLC8 píše: zábavní ne, ale zábavné trochu jo
čau, no áno, hlavne, keď ťa to prikvačí, vtedy je to zábava preveliká. Raz ma tak prikvačila moja XT 600 Z Ténere, síce nie je to nadlitrové, ale bola to preveliká zábava keď ma to prikvačilo. Zdrbal som sa tak šikovne , že som padol na pravú stranu a dole svahom. Motorka bola hore na svahu a ja som ležal dole kopcom a nohu v botaske mi tá motka prikvačila. Nevedel som sa vyslobodiť , najprv som sa z toho rehlil, no potom som bol ako chrobák a nevedel som sa vyslobodiť. Potom som tú kravu z nohy skopal. Odvtedy som na motorku neliezol v botaskách, teda na terénnu. Na cestnej to je efektné, keď ťa to v leteckých polohách pri páde povyzúva.1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
KubaLC8 píše: Včera cca 80km a ani jednou nebyl Failure, považuji to za úspěch
O víkendu mi kámoš půjčil 1290R, co si zrovna koupil.
Sednu na to s bezklíčkem v kapse => on zmáčkne nějaký Power ON čudlík, co je pod startovacím tlačítkem => rozsvítil se displej => chvíli počkám a zmáčknu startér.
Motorka sice hned chytla, ale na displeji naběhl řádek s Failture hláškou . Znejistěl jsem, jestli jsem to fakt jako rozbil, nebo jestli to třeba je normální, že si mě třeba jen motorka zvážila a hlásí, že jsem mimo rozsah nastavení tlumičů Kamarád něco odmáčknul na levém ovladači, hláška zmizela a dosti znervózněn jsem se vydal na testovací jízdu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Zklamání přišlo v hodně prudkém asf. kopci, kde jsem to na jedničku nechal spadnout pod 1 tisíc otáček, tj. cca 10 km/h a zkusil, jestli to motor pobere, dokáže jet takhle podtočený nebo dokonce se z toho vyhrabe a zrychlí. Test failed, bez pomoci spojky to chcíplo a motor se už nesebral :( Takže na takový ten duc duc trialek kolem nohy ve složitějších situacích to není vhodný nástroj :(
Resumé? Asi by mi v garáži nevadila Ale zase to není až takový zázrak, abych měnil
Edit: doplnění setupu jízdních režimů.
Naposledy editováno 19.05.2023 07:28:48
Ale určitě to bude ve všech režimech, i v tom nejostřejším, vyladěnější jak 950. Pokrok musí být někde znát.
Naposledy editováno 19.05.2023 07:14:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
MedWed píše: ... tak pocitam, ze ji odvezl do servisu, tak jako kazdy vozidlo s chybovou hlaskou...
Ne, u moderních vozidel přece chybová hláška neznamená, že je něco rozbité a je potřeba to opravit.Asi to byla moje chyba při startování. Nevěděl jsem, že to má automatický start. Takže jsem zmáčknul tlačítko a očekával okamžité sepnutí startéru. Jenže když se hned nic nestalo, pustil jsem čudlík a okamžitě ještě víc stlačil, mezitím už ale startér běžel. ECU tenhle “dvojklik” nerozdýchala a napsala něco o chybném startu.
Naposledy editováno 19.05.2023 07:30:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Dost se mi to zalíbilo, tak jsem mu to radši rychle vrátil
Naposledy editováno 19.05.2023 11:04:12
3 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
950 táhne zběsile, ale při pohledu na tachometr jsou ty ostatní jinde.
Rozdíly 1190R vs 1290 R jsou, podvozek i motor. Bohužel je ještě rozdíl mezi konkrétními roky 1190, kdy 2015+ by měla mít upravenej SW motoru pro hladší průběh.
Ovládání 1190 vs 1290? 1290 výrazně v předu
Ať si říká kdo chce co chce, 1190 i 1290 jsou hodný motorky i přes výkon 150 / 160 koní. Co na plynu, to na ruce. Jo, umí se rozjet, ale taky ne.
No a co čekat do kopce na 1000ot
Naposledy editováno 19.05.2023 11:58:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
KubaLC8 píše: 950 co se týče projevu motoru nejde porovnávat s ničím. Kór když je to dobře naladěný, dokonce ani moc ne s 990, natož pak s 1190 / 1290.
950 táhne zběsile, ale při pohledu na tachometr jsou ty ostatní jinde.
Rozdíly 1190R vs 1290 R jsou, podvozek i motor. Bohužel je ještě rozdíl mezi konkrétními roky 1190, kdy 2015+ by měla mít upravenej SW motoru pro hladší průběh.
Ovládání 1190 vs 1290? 1290 výrazně v předu
Ať si říká kdo chce co chce, 1190 i 1290 jsou hodný motorky i přes výkon 150 / 160 koní. Co na plynu, to na ruce. Jo, umí se rozjet, ale taky ne.
No a co čekat do kopce na 1000ot
...uvidím, až projedu
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
tacho 60 = GPS 50
100 = 87
150 = 130
200 = 179
Naposledy editováno 22.05.2023 07:40:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
KubaLC8 píše: Už vím, proč jsou KTM tak rychlý
tacho 60 = GPS 50
100 = 87
150 = 130
200 = 179
Twl, takhle rychle?? Jsi byl v Německu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
MedWed píše: vilemx> tak je pravda, že bys měl číst návod a postupovat podle něj... na Jawe jsi taky prvně pouštěl palivo...
Čtení návodů je pro sraby
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
zmulin píše: Čtení návodů je pro sraby
... to si tak při listovani manuálem 1290 úplně nemyslím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
MedWed píše: Twl, takhle rychle?? Jsi byl v Německu?
Ne, jen jsem jel do práce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s KTM 1090 Adventure R [1, 2] KTM 1090 Adventure R | Mates008 | 59 | Včera v 12:46 Edy1 |
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8 |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere | 31081 | 13 | 6.5.2024 v 08:13 Verka_ |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 9 | 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer |