zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: No nemůžeš skloubit dohromady třeba silniční moto kolem litru, nebo třeba rovnou superbike s lehkou terénní čtvrtinkou, to prostě nejde. Nezbyde pak, než mít obě. Jako takovej nejkompromisnější kompromis, když se to bere stylem pejsek s kočičkou pekli dort, tak mi furt vychází Tenere 700. Vysoký zdvihy na rozbitý český silnice, schopnost v terénu, jakž takž váha ještě kolem 200kg a motor, co už má nějakej potenciál k rychlejší jízdě na silnici.
Fakt si myslíš, že by mě napadlo skloubit dohromady suberbike a čtvrtlitrové endurko???
Fic6 píše: SuperSic58> Mi vychází nejlíp ktm 690 enduro, když úplně nehledím na životnost.
Jj KTM 690/Huska 701 jsou vyloženě velký dualsporty Ta Tenerka mi přijde víc silničnější, větší, je to dvouhrnek, na mý užití by byla asi vhodnější a přitom to má velkej podvozek na špatný cesty. A na tu verzi World Raid mam nějakou slabost, ta mohutná dvounádrž s tim tlumičem řízení mě hrozně rajcuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
vilemx píše: Fakt si myslíš, že by mě napadlo skloubit dohromady suberbike a čtvrtlitrové endurko???
To snad ani nikoho napadnout nemůže, to prostě nejde. Proto to píšu, že zkrátka nejde mít jeden universál, když chceš vlastnosti obou takovejch motorek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: To snad ani nikoho napadnout nemůže, to prostě nejde. Proto to píšu, že zkrátka nejde mít jeden universál, když chceš vlastnosti obou takovejch motorek.
Já někde psal, že chci rychlost, výkon, brzdy a přesnost řízení ze supersportů???2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
vilemx píše: Já někde psal, že chci rychlost, výkon, brzdy a přesnost řízení ze supersportů???
Zima už je dlouhá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600 píše: ... A teď přes zimu skoro vůůůůbec nepotřebuji ....
To mi pripomelo Simka&Grossmana
Kdo je slaby, ma moznost u me zesilit. Omluvenky z telocviku tudiz u me neplati. A budete pracovat ne podle svych schopnosti, ale podle ME potreby
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Budu vděčný za každou radu
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: Čau bando , mám na vás takový dotaz pokud máte někdo zkušenosti s akrapem z aliku , plánuji si objednat koncovku , myslíte že to je dobrý pro motor nebo ne ? Popřípadě xo se může stát , jestli se musí ladit smes nebo něco, nebo jen nasadit a vše bude cajk ?
Budu vděčný za každou radu
Je to origo akrap určenej přímo na crfko? nebo univerzální fejk akrap? U fejku můžeš mít problém s montáží, nemusí tam vubec sedět. U budeš pak muset vyřadit PAIR systém a zaslepit vzniklý otvory, ale je to jednoduchý jak facka
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: Tak sem tam dal ladenou koncovku vše sedí akorát svody i celý vyfuk moc hřeje, poradí mi někdo jaký jsou příčiny nebo proč to tak je ? Já vím že vás už asi otravuji svými dotazy ale sem lajk a nechci motorce uškodit
No asi to máš moc chudý (pokud je to průchozí roura, tak se ani nedivím). To je nejlepší cesta k podpálení ventilů nebo poškození sedel... Musíš před jednotku předřadit šidítko - třeba od EJK, která (zřejmě) prodlouží délku vstřiku v různých režimech. Ale detail neznám, nikdy jsem jí zvlášť nezkoumal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: Slávek-TDM> nemůže to být vatou jenom ?? Hodně lidí mi řeklo že když je koncovka nic se ladit nemusí a i pan od kterého sem koupil vyfuk to měl a říkal že nic neladil jen říkal ať časem vyměním vatu , nemůže to být tím? Popřípadě jak poznam tu směs? Barva svíčky?
Je to značkový vyfuk určený na tvůj stroj, nebo nějaký uni výrobek, případně nějaká Čína?
Jestli značkový a na tvůj stroj, tak převatuj, jestli ne, tak hoď na sběrný dvůr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |