Díky
Naposledy editováno 05.09.2022 14:34:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
assassin píše: Pro srovnání iridiovka z FS450 - 50mth:
To nelze srovnávat. Některé motorky jsou chudé, jiné bohaté z vyroby. Já si dohledal jak má vypadat svíčka na brutale 800 a tam je světle růžová správná barva, ale když má 1000km tak nevím, jestli to není malej nájezd na posuzování.
Jestli vzpomínáš, když sem si to zjišťoval a probiral to ve tvém 3D vláknu i s dawem s myslím medvědem, toto by odpovídalo té méně časté závadě O2 senzoru, že předstírá bohatší směs a ECU ochuzuje, ale prý se i to stává, i kdyz obvykle spíš nedosahuje napětí blížící se 1V bez kysliku, to je častější závada.
Píšu to proto, že kontrola lambdy nic nestojí a trvá 5 minut.
Naposledy editováno 09.09.2022 12:27:43
3 reakcí na tento příspěvek Texa diagnostika
Problém spočívá v tom, že motorka drží vysoký volnoběh a pomalu padají otáčky, nebrzdí motorem. Při přidání ze zavřeného plynu pokaždé přidá-ubere-přidá a pak už jede normálně (než zase zavřu plyn). Zvolená výkonová mapa to ovlivňuje - na sport (rychlejší reakce motoru) to nedělá tolik jako na normal. Nad cca 4t to jede jako sviň. Dělá to většinou po ohřátí na provozní teplotu (čtyři čárky), ale není to úplně stopro pravidlem.
Assassin sehnal texu (megaĎ! ) ale prd platný, všechno se tvářilo v normálu.
Tak jsem po tom začal házet součástkama.
Zatím vyměněno: příruba pod klapkama, klapky (2x - k tomu se dostanu), vstřiky, jednotka, cívky.
Proměřitelný čidla proměřený (teplota vody a vzduchu, pickup). Dobíjení proměřeno. Aku to taky není. Pojistky ok. Veškerý konektory projitý a vyčištěný. "Zbytečnosti" co by to mohly ovlivňovat na zkoušku odpojený - čidla teploty, lambda, grip plynu, veškerá elektrika nikoli nezbytná po běh motoru. Vrácen sériový výfuk a sání. Vše beze změny.
Co změnu způsobilo
- vyčistil jsem štekr u jednotky, pak to asi pět minut běželo normálně i za tepla. Může to být náhoda, když se problém objevil poprvé, podařilo se mi ho (do dalšího startu) eliminovat odpojením baterky. Tyhle dvě věci už znova nikdy nezabraly.
- jedny klapky co mi přišly jsou z jiného modelu - o 3mm větší průměr. S nimi se to tváří na první pohled ok - otáčky padají normálně a volnoběh drží (po zvuku ale trochu pulzuje).
Co by mohlo souviset (ale taky nemusí):
- cca 1500 km zpět jsem dělal ventilové vůle a rozvody (rozvoďák už byl vytahaný), napínák.
- Cca týden a 500km zpět (bráno před prvním výskytem problému) jsem jel asi 150km v ultra chcanci.
Jsem z toho v pasti.
Naposledy editováno 05.10.2022 09:49:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
Já minulý týden vyřešil po cca 2 měsících závadu na ovci - po zahřátí při přidání plynu škubala, jako by někdo několikrát za vteřinu odpojil a znovu připojil všechny vstřiky. po dosažení otáček cca 2300-2500 to přestalo a tahlo zcela normálně Dělo se pravidelně po zahřítí na caa 80 st., každou cestu bez výjimky, po nasledném plném prohřátí to přestalo blbnout. Závada v ECU žádná mimo žhaviče č.3 (ztrvalá) a sporadická žhaviče 2-4 (normální stav u těchto aut, občasný chyba ŘJ žhavičů, nemá na nic vliv), Milion vláken o tom, ale spousta těch, co zkusili vyměnit půl auta a nic nezabralo. Já vyměnil jen žhavičky, akdyž už sem to děĺal, tak sem napružil konektory ke vstřikům, óčistil všechny kostry, všechny konektory, vyčistil sem chladič egr (neměl vliv, vyzkoušeno zaslepením, ale dělalo to po delší době - pomalejší ohřev). Dělal sem to 4 dny a baterka byla celou dobu odpojená. Po startu sem nechal auto běžet 10 na volnoběh až do zahřátí. Od té doby to jezdí bez zakopnutí a já nevím, kterej konektor nebo kabel za to mohl. Prostě netuším. tyhle závady jsou nejhorší.
Asi bych na tvém místě začal propichovat kabliky a přemosťoval, dokud nenajdeš problém. Já měl možná nedokonalý spojení s některým vstříkem, ale projevovalo se jen při určitém místě v datovém poli. Fakt nevím, jestli vadnej spoj nebo chyba ŘJ a vyřešeno odpojením a novou kalibrací...
Naposledy editováno 05.10.2022 10:03:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
Naposledy editováno 05.10.2022 10:05:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
..skoro bych rekl, ze treba u e36 se odpojenim adapt.hodnoty mazaly.. to auto nakej cas po odpojeni baterky jelo jinak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
X-tra-X píše: assassin> Jo, to máš určitě pravdu, ono záleží na konkrétní řídící jednotce, ale tyhle nový už takhle nefungují...navíc řídící jednotky motoru na auta a na motorky se nedají srovnávat, je to jinak dělaný...vyjímka je jen BMW...
jo to chapu, ja uz to leta nesleduju a co delaj Ride by Wire systemy fakt netusim... kdyz jsem jeste mel cas to studovat tak byly Fi u motorek hodne primitivni...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
2 reakcí na tento příspěvek Texa diagnostika
Klapky to má jen ty spodní. Celkově na tom motoru nejsou žádný zbytečnosti, nechápu co se tam může mrdat.
Ještě je na cestě MAP senzor, pak už nebude co měnit, snad svazek, ale ten jsem procházel taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
1 reakcí na tento příspěvek Texa diagnostika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
FiZzeR píše: Jak vůbec funguje ten map senzor? Počítá to podle něj v celém rozsahu otáček nebo jen na volnoběh?
Neříkej, že si ho nekontroloval, stejně, jako tu lambdu... Ale když už je to venku, možná jdeš správným směrem.
Tady ti něco vykopíruju...
Při velmi malém úhlu otevření škrticí klapky nedostává ECU od snímače polohy škrticí klapky dostatečně přesné informace potřebné pro velmi jemné doladění bohatosti směsi. Snímač tlaku vzduchu v sacím traktu doplňuje údaje o úhlu otevření klapky a umožňuje ECU přesně rozlišit velmi malé rozdíly v zatížení motoru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 42 | 14.5.2024 v 12:51 MilanR1 |
Oprava uložení vačky [1, 2] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 41 | 11.10.2023 v 13:14 FiZzeR |
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 14 | 18.8.2023 v 06:43 assassin |
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 | tonyboy | 10 | 3.8.2022 v 05:06 tonyboy |
Z lesa na silnici MV Agusta Brutale 800 | DejvMars | 14 | 14.5.2022 v 21:59 tempest |