mám na Vás takový dotaz. Rozhodl jsem se definitivně skončit s ježděním na cestě na sportovní motorce. Přijde mi to extrémně nebezpečná činnost a ani mi to nepřináší uspokojení. A tak jsem se rozhodl, že prodám moji Hondu CBR1000RR a vyměním to za laminátovou věc čistě na okruh.
Chtěl bych se zlepšit ve všech aspektech jízdy, takže brzdy, gas, stopa, pohyb - prostě všechny aspekty jízdy.
A s tím přichází moje otázka:
S čím začít - vrátit se zpět na 600 a nebo pokoušet hasana na litru.
A když 600 tak jakou?
Přemýšlím, že bych totiž koupil něco třeba do 120k s tím, aby mi to nebylo líto poválet po zemi (vždycky to bude líto, ale aby mě to úplně nezruinovalo) A s tím právě vyvstává otázka jakou? CBR 600RR 08-9? ZX6R? GSXR600? nebo R6? je taky problém, že měřím 190cm a vážím 90kg.
A čím to osadit? Quickshifter (je asi jasný) antihop je základ. Co řešit dál? Děkuji moc za každou radu!
1 reakcí na tento příspěvek Jakou první opravdovou okruhovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou první opravdovou okruhovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou první opravdovou okruhovku
Destroyer píše: Veverčák> lebo v tom nechce mať veľa peňazí 4k€ motorka a keď budeš mať rezervu 3k€ na pit stojan a nahrieváky, malú opravu, tak ti zostane peniaz aj "na kačera"
Ono pořízením motorky to jen začíná, peníze do toho rves pořád. Takhle by měl výhodu stroje , který zná a něco o něm ví, včetně stavu. Koupit jetou orkuhovku, obzvlášť pokud nechceš něco novějšího a dražšího, to je docela slušná loterie. Kdyby nic neměl, neřeknu, ale má stroj, který je v podstatě ideální, sice litr, ale hodná motorka a jsou na sebe zvykli. Stačí přestrojit na lamináty, dát tam prepacko, případně řidítka od PP tuningu , ať je po pádu co nejmíň měnění l, pár krytu na víka a může vyjet. A zbytek bude ladit postupně podle toho, co mu bude chybět. Ani ten QS není úplně potřeba, jen to usnadňuje život, důležitější je mít otočené řazení než QS
Samozřejmě každého volba, ale tady mi to přijde fakt jako logicky smer
1 reakcí na tento příspěvek Jakou první opravdovou okruhovku
Kubik19 píše: Jo taky o tom tak přemýšlím, Na druhou stranu jsem se setkal s názorem, že šestka pro mě bude lepší v tom, že se právě naučim víc gasovat atd. Přemýšlím i ekonomicky když koupím šestku za kilo 10 do toho dám (což je kompletně servis) tak pořád budu mít 90 na ježdění.
jen abys do te sestky za kilo nedal brzo treba pade za prevodovku apod .. jety okruhovky v tyhle cenovy hladine umi byt nepredvidatelny peklo .
ja si pamätám na časy keď som bol mladý a blbý, nemal ženu, deti a pud sebazáchovy, a zvyknúť si na ľubovoľný stoj mi trvalo presne 3 zákruty, potom som niečím drel o zem, zväčša stupačkou...
A třeba se pak dostaví ten orgasmus, že to natře rádoby závodníkům na šestkách
1 reakcí na tento příspěvek Jakou první opravdovou okruhovku
Honda se moc nesype, je hodná ale nejede. Měl jsem gsxr a mělo výbornou ovladatelnost, nesypala se ale oproti r6 jela hůř, ale lip než honda. Za me super motorka na začátek a za 120 koupíš slusnou. R6 je z nich nejrychlejší, nejostrejsi, nejmenší, nejtěžší na zvládnutí jízdy (myšleno v tehle kategorii) ale když ji ochocis, tak lepší šestka není. Za tyhle peníze to ale bude nevybaveny kus a byl bych opatrný ohledně stavu. Jiné věci typu triumphu nebo něco italského bych na tvém místě vynechal pro začátek, pokud chceš víc jezdit než řešit problémy
Litr za me dava na okruhu smysl, když je to něco s elektronikou, kde se ta síla a výkonnost dá v rukou amatéra alespoň trochu přenést na trať.
Litr sice hodně odpustí v oblasti výkonu ale pokud chceš jet rychle, už to chce mít nějaký skill. Náklady na údržbu a provoz sestky (pokud neřeším ze se posere) jsou taky menší. Samozřejmě záleží na rukách, kamarád jezdil na starý zx10r má seriovem podvozku pod 2.12 a šlo to
Vyhráli to u mě ovladatelností, servisem a taky nedostatkem výkonu, který nutí nedělat chyby
2 reakcí na tento příspěvek Jakou první opravdovou okruhovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou první opravdovou okruhovku
1 reakcí na tento příspěvek Jakou první opravdovou okruhovku
Šel jsem na R6 a proč: okolí mělo R6, byla nejdostupnější a na litra jsem neměl koule a prachy. Udělal jsem chybu a v touze mít závoďáka jsem koupil co bylo paštika za 30. Ale jelo to jako kráva :) byla to karbecová R6 bez ničeho jen podvozek žádný gipro, QS
Celkově jsem ten případ od začátku velký oči, půde to samo a hned bude v Brně dvacet .... no poprvé jsem zajel 25 a hned ležel 2x za den ( nepropadat panice)
potom druhá R6 - motor série, podvozek , QS a hodně ochranných věcí ( to je nutnost)
no a poslední R6 byla už jen evoluce - motor série, podvozek K tech, gipro, ochranné prvky takže základní osazení víc netřeba
A z tvého výběru já mám 182cm a 96kg a vypadám na všem jak medvěd na SOBI20
z výběru je vše srovnatelný R6 je takový etalon SSP prostě je jí nejvíc, občas trpí převodovka ale nic co by se nedalo opravit, nevýhoda nemá kazetovou převodovku to má jen myslím Kawa, druhá sada kol je fajn - zaprší přehodíš a jedeš žádný ztrácení peněz za startovný leností přezouvat, antihop má v serii
Ostatní biky tolik neznám občas potkávám víc Kawy než CBR, Suzuki fakt pomálu a potom tu ještě je ta tříválcová 675 píčovina a prostě ergonomicky ano ale zbytek na servis..... no comment manuál servisu je jako indiánská mapa pokladu na stříbrném jezeře
Pokud budeš kupovat okruhovku tak všichni už QS mají , přepáčko budto aliexpress nebo já teda preferuju PP tunning, pozici vyladíš už podle toho jak jezdíš na CBR nebude problém s velikostí takový
A výhoda SSP méně to žere gumy a ty jsou navíc v rozměru 180/60 o dost levnější než litrový 200/60 200/55 já vloni kupoval 180/55 za 100€ ve výprodeji nebo letos 180/60 za 2700czk kus:)
No a závěrem už to tady padlo: motorkou to začíná, stojany ,nahříváky, druhá sada kol, auto co to utáhne ideálně v něm můžes spát, pořádný vozík a kolébku,pořádný stan( když nebudeš s někým v boxu) pořádný nářadí atd. až zrychkíš taky občas spadneš takže potom i oprava něco stojí a pokud pojedeš třeba 2x za rok tak to radši jezdi na sérii s rizikem " designu de la Kačer ze Schwantzovky"
já bych litra chtěl ale ten litr co chci stojí i ojetý přes 500 ....... a na moje mrdalství radši na šestce než aby mě někdo pojel na biku za 200 když mám bike za 500+ to by narušilo moje narušený EGO ještě víc
ps.: a kdy to chceš kupovat? teď je nejhorší doba ......
Naposledy editováno 04.06.2022 19:54:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou první opravdovou okruhovku
Co se týče motorky, ja prostě na R6 nikdy nejel takže nemam vůbec tucha jaky to je a další věc je cena. R6 je právě proto nejdražší protože je pravděpodobně nejlepší. Mě osobně nejvíc vychází kawa. Kolem kila se to koupit dá a moc úprav to nechce. Co se týče gum, mam docela dobry zdroj a vzhledem k tomu jaky loser sem tak zatím jezdím vždycky jetý a nikdy to nebyl problém.
No chci to koupit hned jak to prodám, byl jsem teď v týdnu na Hondě na cestě a myslím, že to bylo naposledy, fakt mě to nebavilo takže není na co čekat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou první opravdovou okruhovku
https://motocykle.ba...03/yamaha-yzf-r6.php
novšia za lepšiu cenu, len vyzerá že pojazdila už niečo:
https://motocykle.ba...6-2009-okruhovka.php
1 reakcí na tento příspěvek Jakou první opravdovou okruhovku
A nebylo by ani bez *všech těch krizí* , který teď máme na krku ...
Naposledy editováno 05.06.2022 11:44:47
Kubik19 píše: Jindřej> díky moc za názor zda se mi, že to cítím hodně podobně ostatně stejně jako ACE. prostě 600 je pro mě teď cesta
Nakonec stejně všichni dojdeme k tomu samýmu, ze nejlepší je r6 I když starý špruch říká - Pravda je jen jedna, Yamaha eR jedna
Každopádně já te občas zahlednu na fb a nějaký slušný skills očividně mas, tak si myslím ze si to uzijes na čemkoliv, pokud to nebude šrot.
Jinak Kawu měl stájový kolega a dobrý. Není to R6 ale jezdit to taky umí hodně rychle. Myslim ze Brno dal taky 12.
Za mě je ale možná zbytečně podceňovaná ta Suzuki.
Anebo proste vem litra a mas klid
1 reakcí na tento příspěvek Jakou první opravdovou okruhovku
vzal bych to co sezenes v nejlepsi stavu, nezavisle na znacce (samo vyhnout se exotickejm, hlavne evropskejm strojum...)