mám na Vás takový dotaz. Rozhodl jsem se definitivně skončit s ježděním na cestě na sportovní motorce. Přijde mi to extrémně nebezpečná činnost a ani mi to nepřináší uspokojení. A tak jsem se rozhodl, že prodám moji Hondu CBR1000RR a vyměním to za laminátovou věc čistě na okruh.
Chtěl bych se zlepšit ve všech aspektech jízdy, takže brzdy, gas, stopa, pohyb - prostě všechny aspekty jízdy.
A s tím přichází moje otázka:
S čím začít - vrátit se zpět na 600 a nebo pokoušet hasana na litru.
A když 600 tak jakou?
Přemýšlím, že bych totiž koupil něco třeba do 120k s tím, aby mi to nebylo líto poválet po zemi (vždycky to bude líto, ale aby mě to úplně nezruinovalo) A s tím právě vyvstává otázka jakou? CBR 600RR 08-9? ZX6R? GSXR600? nebo R6? je taky problém, že měřím 190cm a vážím 90kg.
A čím to osadit? Quickshifter (je asi jasný) antihop je základ. Co řešit dál? Děkuji moc za každou radu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou první opravdovou okruhovku
Co se týče motorky, ja prostě na R6 nikdy nejel takže nemam vůbec tucha jaky to je a další věc je cena. R6 je právě proto nejdražší protože je pravděpodobně nejlepší. Mě osobně nejvíc vychází kawa. Kolem kila se to koupit dá a moc úprav to nechce. Co se týče gum, mam docela dobry zdroj a vzhledem k tomu jaky loser sem tak zatím jezdím vždycky jetý a nikdy to nebyl problém.
No chci to koupit hned jak to prodám, byl jsem teď v týdnu na Hondě na cestě a myslím, že to bylo naposledy, fakt mě to nebavilo takže není na co čekat.