globalmoto_duben_nolan





Téma: Jakou první opravdovou okruhovku
3.6.2022 v 09:56
Ahoj,
mám na Vás takový dotaz. Rozhodl jsem se definitivně skončit s ježděním na cestě na sportovní motorce. Přijde mi to extrémně nebezpečná činnost a ani mi to nepřináší uspokojení. A tak jsem se rozhodl, že prodám moji Hondu CBR1000RR a vyměním to za laminátovou věc čistě na okruh.

Chtěl bych se zlepšit ve všech aspektech jízdy, takže brzdy, gas, stopa, pohyb - prostě všechny aspekty jízdy.

A s tím přichází moje otázka:
S čím začít - vrátit se zpět na 600 a nebo pokoušet hasana na litru.

A když 600 tak jakou?
Přemýšlím, že bych totiž koupil něco třeba do 120k s tím, aby mi to nebylo líto poválet po zemi (vždycky to bude líto, ale aby mě to úplně nezruinovalo) A s tím právě vyvstává otázka jakou? CBR 600RR 08-9? ZX6R? GSXR600? nebo R6? je taky problém, že měřím 190cm a vážím 90kg.
A čím to osadit? Quickshifter (je asi jasný) antihop je základ. Co řešit dál? Děkuji moc za každou radu!

1 reakcí na tento příspěvek Jakou první opravdovou okruhovku

4.6.2022 v 19:48 | Nahoru | #1
Je to už delší doba co jsem byl ve stejném stavu měl jsem YZF1000R najeto okolo 90tis km a propadnul jsem okruhu. Okolí si pořídilo mix strojů a já si pořídil okruhovku taky. Popravdě dědečka jsem už nechtěl na okruhu hoblovat.

Šel jsem na R6 a proč: okolí mělo R6, byla nejdostupnější a na litra jsem neměl koule a prachy. Udělal jsem chybu a v touze mít závoďáka jsem koupil co bylo paštika za 30. Ale jelo to jako kráva :) byla to karbecová R6 bez ničeho jen podvozek žádný gipro, QS

Celkově jsem ten případ od začátku velký oči, půde to samo a hned bude v Brně dvacet .... no poprvé jsem zajel 25 a hned ležel 2x za den ( nepropadat panice)

potom druhá R6 - motor série, podvozek , QS a hodně ochranných věcí ( to je nutnost)

no a poslední R6 byla už jen evoluce - motor série, podvozek K tech, gipro, ochranné prvky takže základní osazení víc netřeba

A z tvého výběru já mám 182cm a 96kg a vypadám na všem jak medvěd na SOBI20

z výběru je vše srovnatelný R6 je takový etalon SSP prostě je jí nejvíc, občas trpí převodovka ale nic co by se nedalo opravit, nevýhoda nemá kazetovou převodovku to má jen myslím Kawa, druhá sada kol je fajn - zaprší přehodíš a jedeš žádný ztrácení peněz za startovný leností přezouvat, antihop má v serii

Ostatní biky tolik neznám občas potkávám víc Kawy než CBR, Suzuki fakt pomálu a potom tu ještě je ta tříválcová 675 píčovina a prostě ergonomicky ano ale zbytek na servis..... no comment manuál servisu je jako indiánská mapa pokladu na stříbrném jezeře

Pokud budeš kupovat okruhovku tak všichni už QS mají , přepáčko budto aliexpress nebo já teda preferuju PP tunning, pozici vyladíš už podle toho jak jezdíš na CBR nebude problém s velikostí takový

A výhoda SSP méně to žere gumy a ty jsou navíc v rozměru 180/60 o dost levnější než litrový 200/60 200/55 já vloni kupoval 180/55 za 100€ ve výprodeji nebo letos 180/60 za 2700czk kus:)

No a závěrem už to tady padlo: motorkou to začíná, stojany ,nahříváky, druhá sada kol, auto co to utáhne ideálně v něm můžes spát, pořádný vozík a kolébku,pořádný stan( když nebudeš s někým v boxu) pořádný nářadí atd. až zrychkíš taky občas spadneš takže potom i oprava něco stojí a pokud pojedeš třeba 2x za rok tak to radši jezdi na sérii s rizikem " designu de la Kačer ze Schwantzovky"

já bych litra chtěl ale ten litr co chci stojí i ojetý přes 500 ....... a na moje mrdalství radši na šestce než aby mě někdo pojel na biku za 200 když mám bike za 500+ to by narušilo moje narušený EGO ještě víc

ps.: a kdy to chceš kupovat? teď je nejhorší doba ......

Naposledy editováno 04.06.2022 19:54:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou první opravdovou okruhovku

4.6.2022 v 20:08 | Nahoru | #2
Kamikadze-Ace> děkuji cítím to tak nějak podobně s tím, že úplně moc ohrkaný stroj nechci. Výhoda je že, kvalitní nářadí mám, nahříváky taky, auto není problém, jediné co nemám jsou druhá kola a stan. Stojany a všechno ostatní teda odpadá.

Co se týče motorky, ja prostě na R6 nikdy nejel takže nemam vůbec tucha jaky to je a další věc je cena. R6 je právě proto nejdražší protože je pravděpodobně nejlepší. Mě osobně nejvíc vychází kawa. Kolem kila se to koupit dá a moc úprav to nechce. Co se týče gum, mam docela dobry zdroj a vzhledem k tomu jaky loser sem tak zatím jezdím vždycky jetý a nikdy to nebyl problém.

No chci to koupit hned jak to prodám, byl jsem teď v týdnu na Hondě na cestě a myslím, že to bylo naposledy, fakt mě to nebavilo takže není na co čekat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist