zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Taky je vyšší, na origo řetěz by asi drhla, já jezdím 14/45 a nechal jsem řetěz delší, tak to jde posunout.
Ráno jezdím do práce 6 km po silnici, zpět mám 25 km různým terénem, dnes jsem to šupl kousek i po cyklotrase, za měsíc už to v okolí Lednice
nepude. Jedno foto z Lednicko Valtického areálu (3 Gtrácie).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: Mr.Dreamer> To už bych se bál aby mě to někde nezahodilo+ Vysoko sedadlo
Od nějakého roku (to by ti musel říci větší KTM znalec než já) to už má palivové mapy a můžeš to mít naprosto krotké, ale zároveň stále s tou sílo 500ccm kladiva. Jestli je sedlo vysoko moc neposoudím (194cm ).
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Součástí je řídící jednotka EJK DOBECK PERFORMANCE, ale pokud byste někdo měl zájem, mohu prodat tuto jednotku zvlášť a ponížit tak cenu stroje.
Cenu bych si představoval za komplet 105.000,-Kč, za samotnou jednotku EJK 3.000,-Kč, Ale na obojím se dohodě nebráním.
tel. 725 890 687
Naposledy editováno 12.05.2022 08:09:39
Jinak, dát 120t za tu starší, byť jen lehce ojetou Kawu (v porovnání s cenou nové CRF 300 L) mi osobně přijde mimo, snad jen pokud není zbytí. Sem tam se začne projevovat stáří. Budeš třeba kvůli průsaku postupně měnit různá gufera a pak si řekneš, jestli nebylo lepší mít za skoro stejnou cenu pár roků klid. Bazar je fajn, ale musí být adekvátní cena stavu a stáří. Teď mi přijde, že se jen hraje na to, že ty motky prostě nejsou. Můj názor.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Motors píše: Některé nepadají vůbec, jako ceny: https://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/1106459-crf-300-rally.html
Ještě jsem neviděl ani jednu 300/250 rally, kde by někdo řešil ty šíleně široké držáky bočních kufrů/brašen. Je to šílené, 300ccm a je to širší než 1200 tenere a takto široký zadek se v terénu ozve, v situaci, kdy bych takto naložený neprojel jsem už zažil kupu a to ani nemluvím o městě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já jsem do prázného místa dal schránku na nářadí.
Zase jestli je odstup od výfuku třeba 5 cm (není na fotkách vidět), tak to mi hlava nebere.
editace: ještě jsem si vzpoměl, že na levé straně je schránka na vercajk, tak možná aby šla otevřít??
Naposledy editováno 13.05.2022 12:00:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Mr.Dreamer> Když vozíš brašny a chceš to mít souměrně, tak ta levá bude dál než by musela být. Když vozíš kufry tak levou stranu nasereš co nejblíž a dáš tam širší kufr a v pravo užší.
Já jsem do prázného místa dal schránku na nářadí.
Zase jestli je odstup od výfuku třeba 5 cm (není na fotkách vidět), tak to mi hlava nebere.
editace: ještě jsem si vzpoměl, že na levé straně je schránka na vercajk, tak možná aby šla otevřít??
JJ, já jsem čekal, že někdo přijde s řešením který vyhodí tu schránku, výfuk kompletně předělá a plotny budou jen tak široko, aby to nich nevletěla kyvka, ale zatím jsem nenašel nikoho, kdo by se do toho takto opřel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Mr.Dreamer> No tak to by musel být výfuk dole jak to má třeba Tenere 700 a to bych zase nechtěl, protože by to při každém položení schytal.
Já neříkám, že je to snadné, já říkám, že je to složité a proto doufám, že to vyřeší někdo šikovnější, než já .
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 13.05.2022 16:57:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
no vůbec jsem to nečekal, že mě to takhle osloví. Neměl jsem nějaký pocit že by to bylo extra těžký. Vyzkoušel jsem to jak na polňačce na lesní cestě přes kořeny, i takovým trailíkem v lese, trojky dobrý i rozsekaný, dokonce jsem se dostal i na silnici první třídy a v pohodě jsem stíhal provozu – a to byl dneska vítr jako kráva,110 jsem jel trvale a i něco předjel.A jako nedostatky to má to ne že ne, potvrzuju co píšou v testech: slabáPřední brzda,horší dávkováni spojky,Dvojka by mohla být kratší.Vestoje trošku tlačí lýtka o kastlíky ,Ale V stupačkách se stojí pevně, pro mě dobrá geometrie – ale mám jen 173 cm, Proto mě taky oslovilo že z toho dostanu. zkoušel jsem i DRZ, ta mě hrozně vadilo že jsem z toho nebyl schopnej dostat ,to mě prostě limituje. K tomu Himalaya nu si myslím že pro mě a moje potřeby je to jako celek pěknej balíček.A když jsem z toho po hodině a půl slézal tak jsem si říkal že to je neskutečný Univerzal, ale v dobrým slova smyslu že to umí obstojně všechno. Hlavně to má takový jako kouzlo nebo jak to říct, to co na motorkách hledám.A dokonce si myslím, že ta motorka bude obden jezdit, prostě na takovýto zařizování po okolí , do práce a pak šup někde na polňačku , Kousek po trojce, po městě, když bude nutný taky po jedničce.Když bude víc času tak projíždění takových těch zapadlých cest a tak.Už když jsem to projížděl, tak jsem si říkal, kolik je tam pěkných míst,v životě bych tam s autem nezajel.Prostě taková ta univerzálnost ta svoboda je na tom teda fakt super.Není to samozřejmě sportovní Enduro, ale tímto jsem si ujasnil, že jsem si to myslel dobře co s tím chci jezdit.Samozřejmě škoda že to nemá o něco vyšší výkon, fakt by stačilo jen o trochuA zase by to byl úplně jinej level…
Naposledy editováno 13.05.2022 21:43:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 13.05.2022 21:45:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
-honda si zaregistrovala název nx500 (dřív dominator). Že by cb x s 21kolem?
-ten voge rally se objevil na webu dealera z Benešova (dělá dovozce pro Slovensko): https://www.voge-be...adventure/300-rally/
-a enfield chystá himalayan 450 vodou chlazený, 6q:
Naposledy editováno 28.09.2022 21:18:24
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.motorkar...rf-250l-1756268.html
https://www.motorkar...rf-250l-1749359.html
Ahoj Hoši, kdybyste měl někdo zájem, mám k prodeji CRF250L, ročník 2018, najeto necelých 5000. Technická do 2026, čerstvě po servisu v Hondě, olej, filtr, brzdovka a celková prohlídka - bez závad. Doplňky : Blastry, Kryt pod motor.
Součástí je řídící jednotka EJK DOBECK PERFORMANCE.
Cenu bych si představoval za komplet 98.000,-Kč.
tel. 725 890 687
Naposledy editováno 16.05.2022 11:27:59
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://motorky.bazo...2464331/wr-250-r.php
Naposledy editováno 16.05.2022 11:46:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |