zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nebo nemáte někdo doma povalující se a k ničemu?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Yamaha wr250r. Občas si skočím i techničtější věci, proto používám. Obecně tvrdím to, že kazdý stroj s přepákovánim snižujícím světlou výšku moto by to měl v nějaký variantě mít. Veškerá energie s váhou stroje při nájezdu na překážku může trefit právě tento malinkatý nádor . Výsledek je pak jasný.
Ty motorky jsou těžký a nízký fakt dost .
Takto vypadá můj šusplech. Jízdu bez krytu přepákování si nedovedu představit.
Naposledy editováno 20.10.2021 09:21:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Libor46 píše: Nemáte někdo tušení kde sehnat kost prepakování na zvýšení zadku u CRF250L?
Nebo nemáte někdo doma povalující se a k ničemu?
Není to tak jednoduché, jak si spousta lidí představuje. Tohle je seriové provedení (jo je to celkově nízko, ale za rámem, protože CRF250L je břichoplaz)
V tomto nastavení je tam nějaká daná progresivita, tím, jak se ten trojúhelníková díl proti vidlici naklání. Se zkrácením "kostí" bude stlačování tlumiče progresivnější, ale budou taky větší síly v "kostech". Kdyby to někdo se zkracováním přehnal, tak by mohl na konci zdvihu nejen přijít o progresivitu, ale taky poškodit ty kosti nebo jejich uložení na rámu.
Prodloužením táhel se celé zavěšení snižuje a klesá progresivita. Je to měkké, ale žádná další škoda nehrozí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Na YSS se taky chystám, ale určitě ne dřív, než za půl roku až za rok.
Teď mi tečou peníze někam jinam (stavba), vylít 10 litrů za tlumič teď nechci. Takže hledám alternativní a dočasné řešení.
Je to stejný princip, jakobys měl klasický dual shock systém a jednou ty tlumiče zakotvil do půlky vidlice pro větší zdvih a podruhé v blízkosti osy kola pro větší tuhost za cenu menšího zdvihu.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jednak je vyšperkovaná jak od kolotočáře, a pak taky, že 2016 s čistopisem (pokud to není dovoz s RZ) na značky už nepůjde.
A přitom bývaly doby, kdy i u Kawasaki věděli, jak má vypadat motorka ...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pajitu66 píše: Uz nejakej patek to takhle mam stvalo mi, ze jsem botou osoupaval viko motoru, tak jsem si udelal z kusu plastu malej dekl a jeste aby spojka byla tak na dva mozna jeden prst, tak prodlouzeni chodu spojky, ted se muzu stourat i v nose
Více na: https://www.motorka...99782&c=1#insert
Copyright © Motorkari.cz
Ahoj, líbí se mi ten kryt spojky. Také to mám vždy okopané. Povíš mi prosím, z čeho jsi to vyráběl? To je nějaký tvrdý plast a nebo naopak něco alá guma?
Naposledy editováno 25.10.2021 02:47:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Musí to být PE, takže třeba kanystr od oleje nebo některých kýblů pro zedníky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kohlstein píše: Pajitu66> Kanystr od nějaké vody nee! To je PP a ten křehne.
Musí to být PE, takže třeba kanystr od oleje nebo některých kýblů pro zedníky.
Pokud se nepletu, tak většina plastů na CRF, KLX, AJP... je z PP.
Naposledy editováno 25.10.2021 19:51:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pokud má někdo na plastech na motorce PP recyklační logo, tak je to silně modifikovaný PP (mix s PE, stabilizátory) a ne ta nejlevnější sračka na kanystry na vodu do ostřikovačů. Na blatníky se do PP přidává třeba 30% TPE, aby byl výsledek patřičně houževnatý.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zpracování super (mám na druhý moto i origo GB racing a nepoznáš, co je fejk) a dá se to najít i po jednitlivejch kusech.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |