zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Motorad1: A jak tobě to šlape? Co to srovnání? A jak přední brzda?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600 píše: Snad jo no. Ale je to dvouvál a to znamená váhový handicap, což by jí oproti konkurenci moc nepomohlo.
Sakra, toho jsem si nevšiml, tak to by museli přijít s něčím novým. Každopádně stále věřím a doufám, přeci jen v USA je po tom dost velká poptávka.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dále mohu potvrdit, že při stovce to točí těch cca 6000, jak tu někdo psal. Víc do mrtva bych ji nedával, už tak je to velký skok z pětky. A podle videa na trubce CRF250 točí při této rychlosti o 1000 rpm více (čas 1:07) viz:
Taky jsem už nahodil ten netěsněný řetěz, zvolil jsem, dle svého úsudku to nejlepší, co lze, tedy ČZ 520 EC. Ten origo DID 520 VF prý stejně není nic moc.
Naposledy editováno 28.03.2021 18:39:22
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: No za 2-3 tu można budou zase tvrdší normy a kvůli pár kusum se obávám, že do toho investovat nebudou. Totéž Yamaha. Navíc Wrr stále vyrábí třeba pro US trh. Takže oni vlastně náhradu vyrábět nemusí.
Pleteš se, WR 250R od ročníku 2021 zrušili celosvětově.
Naposledy editováno 29.03.2021 12:26:37
CB600 píše: Tak dnes zas něco nahrkáno, tentokráte z českých luhů. No je to fakt neskutečná zábava, člověk veme na dvojku, trojku za heft motorka začne tancovat pod zadkem a za motorkou lítaj drny . Jel jsme ještě s bráchou a střídali jsme si ji s ČZ180. Z Hondice byl taky nadšený. Jen trochu žalostné je, že ta číza brzdí líp jak ta Honda . Přesto maximální zábava, ani v Porsche nebo SBK bychom si tak nezařádili, nehledě na rizika ....
Dále mohu potvrdit, že při stovce to točí těch cca 6000, jak tu někdo psal. Víc do mrtva bych ji nedával, už tak je to velký skok z pětky. A podle videa na trubce CRF250 točí při této rychlosti o 1000 rpm více (čas 1:07) viz:
Taky jsem už nahodil ten netěsněný řetěz, zvolil jsem, dle svého úsudku to nejlepší, co lze, tedy ČZ 520 EC. Ten origo DID 520 VF prý stejně není nic moc.
na tom videu je to ale motard na malých kolech..
je to sice 250 Rally .. ale převod i motor je stejný
Naposledy editováno 29.03.2021 12:35:55
Pořád jsem marně doufal, že KTM vyjede s endurem 390 a hmotností do těch 140 kg. Motor by byl ideální, jen to posadit do poctivého endura :). Ale myslím si, že KTM si nechce podřezat vlastní větev endur jako je 690 nebo HQ701.
Pro mě by to byla pecka. Kolem 30 kW je paráda, klidně by se mohl uhladit na nějaký placatější průběh kolem 25 kW a je to dual sport porno :).
co od toho čekám? hlavně jemnější ovládání, třeba i s menší silou, kdy netaháš "mrtvý lanko".
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
callowsick, jo neboj se toho a odzkoušej to, pak dej vědět. Citlivější ovládání bych taky uvítal.
Naposledy editováno 29.03.2021 15:03:04
1) originální objímka do světla s kablíkem a "spešl" konektorem se dá koupit v Hondě, ale je to bratru skoro 1000,-, nicméně je to jedna z možností (střih a naroubovat na vlastní světlo)
2) po troše pátrání se mi možná podařilo najít ten typ konektoru, objednal jsem si pár ks na zkoušku, pokud to bude sedět můžu se podělit o nějaké kusy/případně typ
3) blinkry jsou zdá se menší problém, na ty se kablíky na originální konektory dají koupit celkem běžně i u nás, řádově to jsou desetikoruny, max stovky. Mám objednány nějaké kusy z Číny, případně budu mít také nějaké kusy navíc
4) Celý to zadní bago jsem vážil (světlo, odrazky, světlo RZ, blinkry, včetně RZ dělá 1,8 kg.
5) při jednom výletu jsem si zlikvidoval sklíčko na osvětlení RZ a celkově ho trochu pocuchal - světlo + kabel lze v Hondě koupit - je to bratru 2000,- (takže na to fakt seru ).
6) Objednal jsem i čajna zadní světlo s držákem RZ a bliken, až dorazí tak poreferuju, jestli ten cca litr za to stál.
7) Mám už delší dobu doma i LED blikny, jak jinak než z východu (tento typ
Za tu cenu (4ks kolem 300,-) vypadají fakt dobře. Dokonce mají na sobě i nějaká éčka, takže i STK by to měla zkousnout. Svítí dost, jediná menší vada na kráse jsou trochu lezoucí otřepy z plastových dílů, ale dá se snadno přejet pilníčkem nebo šmirglem a je vyřešeno. Na to zahazování moto si myslím ideální a ani designově nevypadají zle). Protože jestli platí u Hondy cena blinkrů co se dá najit na partsdepotu tak opravdu nechcete kupovat originální náhrady :D.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Takže skončily v... Nechtěl jsem, aby mě na křižovatce někdo sejmul. Byly kupované v ČR.
Co podobné, stejné, ale bílé.
Naposledy editováno 29.03.2021 19:55:36
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mám takovou obavu, aby si někdy někdo nevylozil ty stále svítící přední blinkry blbě, když to třeba uvidí ze strany z blbyho úhlu a nepředpokládal, že chci zatáčet a plesk!
Teda ty M-style jsou dost drahý a na enduro asi i křehký, ale ten princip se mi líbí.
No nebo odpojim jeden dratek z předních blinkru a hotovo
Naposledy editováno 30.03.2021 09:02:52
Též proběhla očista řetězu. Jo jo, tomu krásnému chodu/ohybu netěsněho řetězu, který je čerstvě umytý a pak vypraný v oleji SAE90 se nic nevyrovná.
Zadní centrál je nicméně i po přitáhnutí struny zklamání. Jednak to předpětí bych stále potřeboval vyšší, což už nejde, nebo pak výměna za tužší strunu. Dále při vyšších rychlostech pociťuju i kompresy jako nedostatečnou. No uvidíme s čím přijde Ohlins a hyperpro.
Jo a mám novej avatar
Naposledy editováno 30.03.2021 19:56:23
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jen pro zajímavost, zatímco SW-Motech má nosiče kolem 2,5tis, originál Honda mi nabídla nosič za 5,2tis...celá sestava i s kufrem od nich vyjde přes 11tis Kryt pod motor nabízejí za necelý 4tis. To je celkem dost...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tady máš pak tro srovnání orgio Honda a H2C:
Naposledy editováno 31.03.2021 13:47:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |