neměl by z Vás někdo kontakt na někoho v Praze, kdo by se byl schopen podívat na mého T5tkoveho Multivana 2,5 TDI 128 kW rv. 07? Auto mám asi 3 měs. a už od koupi se mi občas stalo, že mi to pod plynem do táhlého kopce na vyšší kvalt skočilo do nouzového stavu. Nejdříve třeba 1x za 1000-2000 km, ale za poslední dobu, to dělá čím dál častěji. Vždy pomůže vypnout zapalování a znovu nastartovat, stále stejná chyba - nedosažen plnící tlak turba. Bylo mi doporučeno vyměnit čidlo -N75...pro jistotu jsem vyměnil všechny čidla od turba co šly, tedy snad kromě teplotního čidla - to podle VAGu jede...nicméně auto stále skáče do nouzaku. A na to, že to auto má mít 128 kW, tak to podle mě i prd jede. Má to samozřejmě 2,5 T, ale podle mě by to mělo jet víc. Osobně si myslím, že to turbo bude repas, resp. ho někdo měnil a málo tlačí. Z původního majitele asi informací moc nedostanu, auto měl mít údajně jen chvíli a měl s tím najet jen 5000 km, nezbývá mi, než tomu věřit. Ta kára bylo dost zanedbaná, chci ji dát pomalu dohromady...už jsem měnil oba přední světlomety (vypálené paraboly potkávacích světel - bolest vsech T5) - dal jsem tam origo od Magneti Marelli, už je v tom i nový dpf filtr, výměnena problematická vodní pumpa atd. Kdyby se byl na to schopen někdo spolehlivý komplexně podívat, bez toho aniž bych to musel vozit od čerta k ďáblu, nechávat z toho demontovat v jednom servisu turbo a někam ho vozit na seřízení, bylo by to fajn. Všem přispívajícím předem díky.
1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1K0 906 627 A
Logy (ano, jsem blbec a nelogoval jsem polohu plynu, ale vybral jsem části, kde je jasně vidět kdy je plnej) - červená požadavek, žlutá aktuální, modrá otáčky motoru, zelená regulace
na první akceleraci na prvním obrázku je vidět pád do nouze, pak jsem to chcíp a znova nastartoval
Naposledy editováno 28.09.2020 20:58:41
Na tom vyraženém kousku, jde pěkně vidět otisknuta hlavička 6tkoveho šroubu s integrovanou podložkou, resp. s takovou tou rozšířenou základnou...tzn
okamžitě zablokovaná sací vačka, následně přetržený řetěz mezi vačkami atd...nicméně paradoxně ta hlava půjde opravit, vačice se zastavily zrovna ve chvíli, kdy ventily byly zavřené, tak je to ani nenakopalo...jen vymenit výfukovou vačku, řetěz a zavařit diru
1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
Jinak tu n75tku jsem preventivně vyměnil - nemá to na to vůbec vliv...
1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
2stroke píše: foxdive> já su sadomasochista .... No jako není to auto pro lidi s průměrným platem, to zrovna ne...pyce, jsem do všech svých kar nasypal letos za servis 160 tyček ... a všechno to jsou staré popelnice..celkem bych si dovedl ty peníze utratit i jiným zpusobem...
Letos? Ty vole....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
DRN. píše: Letos? Ty vole....
Multas 60 t - turbo, dpf, svetla, klima, passat 60 t - 3x vyměna hlavy , 2x novy katalyzator - ale kvalita, žádný polák, kompresor klimy, rozvody, semtam nějaké rameno, pumpa posilovače apod. kktiny - jo a cvaká jeden hydroštel ... sharan 40 t - vymena hlavy, repas hlavy...mam na čele napsané ze jsem kkt a dojná kráva ...kuwa, mám těch aut nějak moc...jako prachy na to mám, ale celkem mě to kuwa sere...fakt bych to v klidu raději nacpal do baraku...jo a ten sharan by ještě potřeboval vyměnit tyčku od olejového čerpadla - klasika - 2,0tdi 103 kW motor BRT - jeden borec v Litoměřicích laserem navařuje do setrváku vložku z tvrdochromu, ale chce za to 7 t, na to seru, vyměním jen tyčku - kluci to tak dělaj - shodí vanu a co 30 t km vymění jen tu tyčku a je to ok...
Naposledy editováno 18.01.2021 20:43:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
No a proč si vlastně pořizuješ auta, která se serou a musí se do nich cpár prachy?
2 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
FiZzeR píše: 2stroke> cotomuje a cozato
výborná kombinace k agátě, přikůpit T5 s 2,5TDi .... v tom případě, doporučím, nakoupit ještě zde : https://www.retezy....4EAAYBCAAEgKtS_D_BwE1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
FiZzeR píše: 2stroke> cotomuje a cozato
2kila...to jsem za to dal před 2 roky a to za to chci a taky to za to dostanu (lidem teď naproste jebe a všichni chtěj dodávky ), dostal bych asi i víc, ale nejsem zmrd...
Závady - v krátkosti - DPF (neorigo Bosal jede, ale přibývá trochu olej - nejlepší to zase odpojit a jebat na to... origo nevymlácený, neprasklý a odborně vyčištěný dpf k tomu mám a klidně dám), dvouhmota (na volnoběh se to auto houpe/klepe - podle mě je to ale charakter toho zkurveného dízlu : ))) ) a převodovka - řadí to dobře, nicméně při sešlápnuté spojce to šustí - osobně si myslím, že to dělá jen spojkové ložisko, no ale musím dát na radu servisáka no...každopádně s tou převodovkou a spojkou to už něco namotalo a zatím to funguje ok..je v tom nové turbo (garret), egr, nové origo světla magnetti marelli..motor točí dobře, dobře to tahá, nafta nepadá ani po 14 dnech, vstřiky zkontrolované....jinak samozřejmě trochu kosmetika a trochu lehká koroze ze spoda - má to najeto tachometrových 440 t km (podle stavu bych tomu i věřil)...
V dobrém stavu to auto bude za 300-350, cena odpovídá stavu...
Když se to rozprodá na díly, tak z toho těch 300 bude, ale rozmontovat funkční auto je podle mě prasárna...
Naposledy editováno 25.02.2022 23:12:01
Já nic (je to víc než jsem ochotnej za T5 2.5 dát, s tím jaký je to risk), ale zeptat jsem se musel GL s prodejem, myslím že jestli to trochu vypadá a nemá to moc na budíkách, zapráší se po něm. Co mám nastavený hlídací čokly na inzerci, tak půlku těch inzerátů ani nestihnu jak se to točí rychle.