Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A je to tu zase "podvodná Ducati " . 100x furt dokola. Ale k BMW - řekl bych, že celkem slušný začátek a pokud pořeší tu maximálku, tak se třeba budeme divit.
Nic ine sa cakat ani nedalo ak si vezmete kolko bmw investovalo pocas dlhej doby do vyvoja supersportu a toho motoru celkovo. To ze nieco inovuju po 100rokoch, potom spustia kampan a zaplatia tym wsbk znamena asi tolko ako prd pocas vychrice. Ak si vezmete ze konkurencia preteka a inovuje nonstop, zakonite musia byt niekde uplne inde. Niektore veci proste nie je mozne zaplatit a urobit za 5min. Som celkom prekvapeny ako dokazal ist Sykes na tej zastaralej motorke. Proste z toho zrejme dokazal vytlacit maximum co je v jej moznostiach.
Bubrak> nevim. Ale jak vidis, tak kawa s tim problem nema, diky takovejm testovacum jako ses ty:D urcite maj japonsky inzove v popisu prace denne sledovat novinky na m.cz/zx10rjemasakrnejvetsi :D
co ma novy BWM se spojkou? na moji Ninje mam na orig spojce 120tis km, porad po zadnim pres spojku, hromadu sprintu na 1/4 mile, jednou behem testovani 20 jizd za sebou az spojka vymekla a pak se zase srovnala. dohromady 70km na snehu s prokluzujici spojkou.
jako reknete mi jak jeste vic dat spojce zabrat aby to zdechlo pri zavode kde se navic radi bez spojky.
Tom se svým stylem by se skvěle hodil na Duc V4. Škoda ho na BMW. Ale příští rok... Davis asi u Aruby skončí a? To by bylo zajímavé, kdyby proháněl JR. Ale zatím je to jako vždy: Přání je otcem myšlenky.
A je to tu zase "podvodná Ducati " . 100x furt dokola. Ale k BMW - řekl bych, že celkem slušný začátek a pokud pořeší tu maximálku, tak se třeba budeme divit.
na Ducati mu nepomoze ani svätena voda
Nic ine sa cakat ani nedalo ak si vezmete kolko bmw investovalo pocas dlhej doby do vyvoja supersportu a toho motoru celkovo. To ze nieco inovuju po 100rokoch, potom spustia kampan a zaplatia tym wsbk znamena asi tolko ako prd pocas vychrice. Ak si vezmete ze konkurencia preteka a inovuje nonstop, zakonite musia byt niekde uplne inde. Niektore veci proste nie je mozne zaplatit a urobit za 5min. Som celkom prekvapeny ako dokazal ist Sykes na tej zastaralej motorke. Proste z toho zrejme dokazal vytlacit maximum co je v jej moznostiach.
Bubrak> nevim. Ale jak vidis, tak kawa s tim problem nema, diky takovejm testovacum jako ses ty:D urcite maj japonsky inzove v popisu prace denne sledovat novinky na m.cz/zx10rjemasakrnejvetsi :D
co ma novy BWM se spojkou? na moji Ninje mam na orig spojce 120tis km, porad po zadnim pres spojku, hromadu sprintu na 1/4 mile, jednou behem testovani 20 jizd za sebou az spojka vymekla a pak se zase srovnala. dohromady 70km na snehu s prokluzujici spojkou.
jako reknete mi jak jeste vic dat spojce zabrat aby to zdechlo pri zavode kde se navic radi bez spojky.
Pokud tu rychlost porovnává s podvodnou Ducati, tak se bude muset smířit, že mu to pojede o 20 km pomaleji!
Věřím že to vychytají a Tom bude opět součástí špičky, kam rozhodně patří
Tom se svým stylem by se skvěle hodil na Duc V4. Škoda ho na BMW. Ale příští rok... Davis asi u Aruby skončí a? To by bylo zajímavé, kdyby proháněl JR. Ale zatím je to jako vždy: Přání je otcem myšlenky.
Tomu Sykesovi uspech preju, je to sympatickej jezdec a ac mi ho bylo v poslednich letech spis lito, tak je to on kdo jako prvni dal Kawe titul
BMW je marná a doufám že to tak zůstane.
Jj v Austrálii jim to nejelo ani 300,proti ducati s 320 to muselo bolet, držím palce Tom na to má