Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Možná jen můj dojem, ale Loris se konečně po 20tileté kariéře najedl, ne? Řekl bych, že se chlapec trochu spravil
Jinak motorka super, logický trend, že všechno je dnes elektro, František Křižík by měl radost. Bude se to vedle klasických motorek vyvíjet paralelně. Když to funguje na kolech, skůtrech, tak konstruktéři to chtějí zvětšovat, což je normální, a když už je takový instrument, tak se začne porovnávat tím, že se na něm bude závodit.
Tohle to by mělo jezdit v Mostě (nic proti Mostu,jen že se okolo těží)...co kolo na okruhu, to vozík uhlí na dobití .
Jen aby Ti zelení magoři viděli ,jak je tohle ekologické
Bohužel, to dřív nebo později přijít muselo:/
Ale obávám se že na hodinu v ostrým tempu to nebude NIKDY, takže vlastně klid.
Větší rozčarování mám z kauzy "Grid gigls", ale doufám že tato móda se na přírodní okruhy nerozšíří!
Jinak všechny elektropřibližovadla jsou zajímavé svým průběhem krouťáku, ale jednou, dvakrát a stačí, aby se člověk rád vrátil k pořádnýmu zatáhnutí v 8000ot/min:D
Elektřina se nehodí k mobilitě, snad s výjimkou skútra na ježdění do práce, pokud to ovšem:
1. není dotované
2. nejedná se o Prase za čtvrt miliónu (to teda nechápu, jak tomu někdo může tleskat).
A na závody je to vysloveně nechutné. Jedním slovem hnus.
Deluxa: Byl to první díl The Grand Tour, Richard Hammond závodil ve Švýcarsku se Slovinským supersportovním vozem Rimac concept one a dál je to už jak píšeš. Nicméně elektromobilta se k závodění z tohoto důvodu absolutně nehodí
Nedavno som pozeral ten novy Top gear jeden z tych dedkov rozflakal nejake Slovinske supersportove supertechnologicke elektroauto ktore malo cez 1000koni. Havaria to nebola bohvie aka, do nicoho nastastie nenarazil iba sa zopar-krat prekotulal. Pointa toho celeho co tu pisem a co ma sokovalo je ze baterie z toho auta mali cez 2000! clankov, okamzite po prevrateni to skratovalo a zacalo horiet. Horelo to nasledujuce 2!!! dni bez prestavky to hasili a opakovane sa poziar rozsiril (zhori clanok-skrat-hori dalsi clanok...atd) Aspon tak to bolo vysvetlene, preco ten poziar nesiel normalne uhasit. Som zvedavy ako chcu zabezpecit tie baterie na moto (sice to nebude taky extrem) ale aj tak to ma vykon a velku baterku. Predpokladam ze padat sa bude a ze to bude skratovat a horiet som si 100% isty... baterie sucks, nema to buducnost ani to nepokryje nase energeticke poziadavky uz zo samotneho principu ako ta bateria funguje. Vymysel spred 2tisic rokov, niekde v Egypte sa nasli hlinene nadoby s anodou a katodou. To ako vazne nie sme schopni vymysliet nieco ekologickejsie a ucinnejsie? Rozhodne sa na to nebudem pozerat ani to nijakym sposobom podporovat...
Kyselina ne, lithium...Daleko větší svinstvo když to začne hořet. A taky náchylnější na mechanické poškození a vysoké teploty. To nemluvím o tom, že je naprosto normální, že se po roce a půl (někdy i dříve) tyhle baterky v mobilech nafukujou spolu s tím jak ztrácejí kapacitu, mám jich v práci plnou krabici.
Jsem zvědavý za pár let na všechna elektrovozítka a nákladnou repasi/výměnu baterií. Ale věřím, že o tom se radši mluvit nebude, aby náhodou nepadl na elektromobilitu stín
Ja teto eko-elektromanii dost dobre nerozumim, vzdyt ty vyroba clanku a samotne elektriny je pro ekologii mnohem horsi, nez klasicky benzinovy motor.
Na druhou stranu je to cesta, jak zachranit autodromy v EU a i mne by se libila e-motorka, ale jako enduro na polnacky, rozhodne ne jako okruhova silnicka.
Aktualne horsi mi prijde tento zakaz hostesek. Svet se uz vazne po.ral.
https://sport.idnes.cz/komentar-formule-1-korektnost-grid-girls-ff6-/motorsport.aspx?c=A180205_102510_motorsport_tof&utm_source=facebook&utm_medium=sharecm
PS. Loris s tim jede hodne opatrne, sotva to koleno na zem. Mozna ma strach z kyseliny...
Je to šité ani ne tak horkou jako chtivou jehlou. Třída která se nevyvíjí tzv " od spodu", tedy z potřeb motocyklistu, ale zrodila se na zeleném stole od "pohlaváru" je neperspektivní. Víc než toto mně ale mrzí a štve totální krach české silnice, kdy na ani jednom našem autodromu se nekoná žádný závod který by byl v patronaci autority AČR a měl punc mezinárodního Mistrovství ČR! Pro Dornu pro AČR
Viděl jsem elektrické formule, tam se v půli závodu přesedá do druhé. Prostě dojezd to nikdy mít nebude..
Na dojíždění do práce dobrý, ale kdo si koupí elektrický supersport s dojezdem 100 km?
Jak už tu padlo, bude další zajímavý závod, jen bude asi k smíchu počet kol závodu... psali to někde ?
Uvidí se, jestli se (třeba) na deset-patnáct kol dá vůbec "závodit", předjíždět a měnit pořadí, a aby to nebyla moc velká núďa... tedy stejný "vláček" od startu až do cíle...
Nemám s tim absolutne zadnej problém, ten kroutak musí bejt boží. A ten zvuk je prekvapivě dost zajimavej - takový Starwars. Jasne že klasika je mnohem lepší ( zvuk, vune benzínu ), ale jestli na tom budou jezdit profíci a ne manažeři z Enelu, máme prostě další závod. Tak proc vyvádět jak holky z Babovresk?
Máte závod navíc a vy tady děláte, jako kdyby měli zrušit všechny ostatní kategorie... . Tyhle elektrický motorky jedou pěkně, samozřejmě dojezd a váha je zatím slabší, ale na to mají léta. Nevidím problém v e-moto a motogp společně, stejně se vsadím, že ještě přijdou turba za pár let.
Este v 2012 som sledoval tieto preteky na Hockenheim ringu. A uz chvilu su súčasťou Tt Isle of Man. Treba to brat ako nevyhnutnu sucast doby, v ktorej sa nachadzame. Stale su to preteky na motorkach. Ano, ja rozumiem ubytku cara akustiky aj aromy. Toto vsak bolo aj ked 2 takty skoncily... Nezastavam sa a ani neobhajujem. Skratka to tak je. Ale ano, na promo foto, mohly pouzit krajsi stojan
K tomuhle už nejde ani co říct eko závody kdo tohle to mohl vymyslet by měl dostat titul prznič... to bude podívaná na moto gp s tím zvukem di mohu jít koupit dva čmeláků a dívat se který je rychlejší novodobá doba umí posrat všechno co je na tomhle světě jeste dobry ...
napadlo někoho co se stane pokud s tím někdo lehne a totálně ji rozštípe na součástky? předpokládám, že ta baterie, která pohání takovou mašinu bude pěkný sajrajt...
Možná jen můj dojem, ale Loris se konečně po 20tileté kariéře najedl, ne? Řekl bych, že se chlapec trochu spravil
Jinak motorka super, logický trend, že všechno je dnes elektro, František Křižík by měl radost. Bude se to vedle klasických motorek vyvíjet paralelně. Když to funguje na kolech, skůtrech, tak konstruktéři to chtějí zvětšovat, což je normální, a když už je takový instrument, tak se začne porovnávat tím, že se na něm bude závodit.
Tohle to by mělo jezdit v Mostě (nic proti Mostu,jen že se okolo těží)...co kolo na okruhu, to vozík uhlí na dobití .
Jen aby Ti zelení magoři viděli ,jak je tohle ekologické
Bohužel, to dřív nebo později přijít muselo:/
Ale obávám se že na hodinu v ostrým tempu to nebude NIKDY, takže vlastně klid.
Větší rozčarování mám z kauzy "Grid gigls", ale doufám že tato móda se na přírodní okruhy nerozšíří!
Jinak všechny elektropřibližovadla jsou zajímavé svým průběhem krouťáku, ale jednou, dvakrát a stačí, aby se člověk rád vrátil k pořádnýmu zatáhnutí v 8000ot/min:D
Elektřina se nehodí k mobilitě, snad s výjimkou skútra na ježdění do práce, pokud to ovšem:
1. není dotované
2. nejedná se o Prase za čtvrt miliónu (to teda nechápu, jak tomu někdo může tleskat).
A na závody je to vysloveně nechutné. Jedním slovem hnus.
Deluxa: Byl to první díl The Grand Tour, Richard Hammond závodil ve Švýcarsku se Slovinským supersportovním vozem Rimac concept one a dál je to už jak píšeš. Nicméně elektromobilta se k závodění z tohoto důvodu absolutně nehodí
Ticho, TICHO!!! už by měli jet... Jo aha, oni už projeli kolem... A já myslel, že to bzučeli komáři... Tak příští kolo musím dávat větší pozor
Nedavno som pozeral ten novy Top gear jeden z tych dedkov rozflakal nejake Slovinske supersportove supertechnologicke elektroauto ktore malo cez 1000koni. Havaria to nebola bohvie aka, do nicoho nastastie nenarazil iba sa zopar-krat prekotulal. Pointa toho celeho co tu pisem a co ma sokovalo je ze baterie z toho auta mali cez 2000! clankov, okamzite po prevrateni to skratovalo a zacalo horiet. Horelo to nasledujuce 2!!! dni bez prestavky to hasili a opakovane sa poziar rozsiril (zhori clanok-skrat-hori dalsi clanok...atd) Aspon tak to bolo vysvetlene, preco ten poziar nesiel normalne uhasit. Som zvedavy ako chcu zabezpecit tie baterie na moto (sice to nebude taky extrem) ale aj tak to ma vykon a velku baterku. Predpokladam ze padat sa bude a ze to bude skratovat a horiet som si 100% isty... baterie sucks, nema to buducnost ani to nepokryje nase energeticke poziadavky uz zo samotneho principu ako ta bateria funguje. Vymysel spred 2tisic rokov, niekde v Egypte sa nasli hlinene nadoby s anodou a katodou. To ako vazne nie sme schopni vymysliet nieco ekologickejsie a ucinnejsie? Rozhodne sa na to nebudem pozerat ani to nijakym sposobom podporovat...
Kyselina ne, lithium...Daleko větší svinstvo když to začne hořet. A taky náchylnější na mechanické poškození a vysoké teploty. To nemluvím o tom, že je naprosto normální, že se po roce a půl (někdy i dříve) tyhle baterky v mobilech nafukujou spolu s tím jak ztrácejí kapacitu, mám jich v práci plnou krabici.
Jsem zvědavý za pár let na všechna elektrovozítka a nákladnou repasi/výměnu baterií. Ale věřím, že o tom se radši mluvit nebude, aby náhodou nepadl na elektromobilitu stín
Umíte si představit to krásný ticho na okruhu? Srnky se pasou, zajíci skáčou...
Ja teto eko-elektromanii dost dobre nerozumim, vzdyt ty vyroba clanku a samotne elektriny je pro ekologii mnohem horsi, nez klasicky benzinovy motor.
Na druhou stranu je to cesta, jak zachranit autodromy v EU a i mne by se libila e-motorka, ale jako enduro na polnacky, rozhodne ne jako okruhova silnicka.
Aktualne horsi mi prijde tento zakaz hostesek. Svet se uz vazne po.ral.
https://sport.idnes.cz/komentar-formule-1-korektnost-grid-girls-ff6-/motorsport.aspx?c=A180205_102510_motorsport_tof&utm_source=facebook&utm_medium=sharecm
PS. Loris s tim jede hodne opatrne, sotva to koleno na zem. Mozna ma strach z kyseliny...
Je to šité ani ne tak horkou jako chtivou jehlou. Třída která se nevyvíjí tzv " od spodu", tedy z potřeb motocyklistu, ale zrodila se na zeleném stole od "pohlaváru" je neperspektivní. Víc než toto mně ale mrzí a štve totální krach české silnice, kdy na ani jednom našem autodromu se nekoná žádný závod který by byl v patronaci autority AČR a měl punc mezinárodního Mistrovství ČR! Pro Dornu pro AČR
Viděl jsem elektrické formule, tam se v půli závodu přesedá do druhé. Prostě dojezd to nikdy mít nebude..
Na dojíždění do práce dobrý, ale kdo si koupí elektrický supersport s dojezdem 100 km?
Glouwer: podle mě ses první na světě,koho to napadlo..
Soccer: jinde pisou, že počet kol bude záviset na celkove delce rovinek na jednotlivých okruzích. Předpoklad je 10 az 12 kol.
Náhodou, pro mě je to dost zajímavý
Jak už tu padlo, bude další zajímavý závod, jen bude asi k smíchu počet kol závodu... psali to někde ?
Uvidí se, jestli se (třeba) na deset-patnáct kol dá vůbec "závodit", předjíždět a měnit pořadí, a aby to nebyla moc velká núďa... tedy stejný "vláček" od startu až do cíle...
Na první dojem se mi to líbí
Zachoval bych klid je to výkřik do tmy jedná se o věc na kterou ještě nenadešel čas !!!
Každopádně za mě
Nemám s tim absolutne zadnej problém, ten kroutak musí bejt boží. A ten zvuk je prekvapivě dost zajimavej - takový Starwars. Jasne že klasika je mnohem lepší ( zvuk, vune benzínu ), ale jestli na tom budou jezdit profíci a ne manažeři z Enelu, máme prostě další závod. Tak proc vyvádět jak holky z Babovresk?
Máte závod navíc a vy tady děláte, jako kdyby měli zrušit všechny ostatní kategorie... . Tyhle elektrický motorky jedou pěkně, samozřejmě dojezd a váha je zatím slabší, ale na to mají léta. Nevidím problém v e-moto a motogp společně, stejně se vsadím, že ještě přijdou turba za pár let.
Este v 2012 som sledoval tieto preteky na Hockenheim ringu. A uz chvilu su súčasťou Tt Isle of Man. Treba to brat ako nevyhnutnu sucast doby, v ktorej sa nachadzame. Stale su to preteky na motorkach. Ano, ja rozumiem ubytku cara akustiky aj aromy. Toto vsak bolo aj ked 2 takty skoncily... Nezastavam sa a ani neobhajujem. Skratka to tak je. Ale ano, na promo foto, mohly pouzit krajsi stojan
Tak se jim to přece jen podařilo, ještě rok, dva a je definitivní konec .
Jaký budou třídy ? Podle velikosti nebo kapacity Aku ?
Obrovská pi__ina. Ekofašouni nedají pokoj. A Loris je zmetek, že se jim zaprodal...
To je hnus, doufám že se to neujme
K tomuhle už nejde ani co říct eko závody kdo tohle to mohl vymyslet by měl dostat titul prznič... to bude podívaná na moto gp s tím zvukem di mohu jít koupit dva čmeláků a dívat se který je rychlejší novodobá doba umí posrat všechno co je na tomhle světě jeste dobry ...
Elektro skútr nebo koloběžka do města, kolo pro důchodce...to beru, ale elektromotorka na závody ?
Zelená ekoteroristická lobby už neví kam všude by elektriku nacpali, aby to bylo lidem na očích a tím pádem jim to přišlo normální
SMILSTVO!
dejte jezdcům joistiky a posaďte je před LCD display a máte to levnější
tvl je mi z toho EKO-ELEKTRO mobile na blití
napadlo někoho co se stane pokud s tím někdo lehne a totálně ji rozštípe na součástky? předpokládám, že ta baterie, která pohání takovou mašinu bude pěkný sajrajt...
Zvuk je takový... Makita Aku, Zanussi vysavač.. Bigbang to asi nebude... To je konec
(u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u) (u)