Masarykův okruh převzal pořádání amatérského motocyklového šampionátu
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: TZ Automotodromu Brno | Zveřejněno: 3.5.2013 | Zobrazeno: 3 298x
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: TZ Automotodromu Brno | Zveřejněno: 3.5.2013 | Zobrazeno: 3 298x
Zdravim,zaplatil jsem startovný,ale náhradní termín se mi nehodí tak jsem na ffracing psal a slíbili mi už před měsícem,že mi peníze pošlou a stále nic.Pak jsem jim psal ještě dvakrát a na poslední mail ani neodepsali a teď se jim pokouším dovolat,ale ani jeden telefon nezvedaj tak se chci zeptat jestli má někdo podobný problém popřípadě jestli už ho vyřešil nějak?
casove zapadnu a hlavne ja padam mimo trat rejpale
Jen aby se někdo nepřerazil o tebe.
mamba54 : co se tam pojede a za kolik nikdo nevi - karel vyda prohlaseni ... ale melo by se asi jet to stejny - mam ohromnou radost ze se tam prerazim o nekoho kdo tam prijede se znackama a blinkrama
tak do toho du
Ano.
bude kategorie 125 ?
Kdybyste ten článek četli pozorně, tak si všimnete, že je tam uveden pořadatel Masarykův okruh, ve spolupráci s CAMS.
2pavel - jelikoz tu neni koncepce a asociace ktera smysluplne a logicky vede a stara se o motosport tak tu je jenom volba toho jezdit 600 a litry anebo agentury bo tam se o to nekdo opravdu stara. Ke tvemu druhemu odstavci asi tolik ze prave tohle se podle toho co pisi v tehle TZ ma stat
motobreath : ano mylis se - jde o to ze poradatel mel sekyru z lonskeho roku kterou nevyrovnal - po nejakych zakulisnich jednanich to dopadlo takhle ze to prevzal drom - podle tehle asociace to neprevzala jina agentura nebo poradatel ani CAMS nebo ACR(ta ma v brne stejne stopku) ale primo drom
Bavíte se o blbostech a unikla vám trochu postata. Ono to podle toho článku totiž vypadá, že to chtějí pořádat sami a tak jim nepronajali dráhu a v podstatě jim to po česku "převzali". Nebo se mýlím?
osobně jsem příznivcem 125kových dakšnů, pořád mají rozumný potenciál poměru cena/svezení, ale to je jiná věc (dalo by se taky bavit o tom, jak má "potěr" přesednout z minibiku na 600 SSP...
Myslím si, že smyslem "závodní licence" je záruka, že na trati nepotkám někoho, kdo neví jak se chovat, když ho rychlejší dojede. A stejně by měla fungovat "přejímka", která zaručí že se na trati bude srovnávat srovnatelné! Vedlejší je jestli chci jezdit po okruhu se zrcátky:/
Ivane prave proto na to narazim ze amateri sme vsichni a profici sou v republice tri ... takze nechapu tu vetu o skutecnych zavodech a neinvestovani do skutecne licence kdyz se s ni na dromu pomalu neda kde jet - za desitku na vikend CEMC to se asi pomatli - taky tam byl jenom Chmelik kterymu nakecali neco o konkurenci, Jezek co si zkousel motorku a IV racing plus kluci co jezdi s Bikepromotionem normalne.A taky michal prasek ktery investoval do motorky a uz to jet musi bo nesplnuje 600 stock rady v alpe ... proste no comment ...
to jarek38: ja to chapu tak ze tu licenci teda ani nebudes potrebovat z toho co Karel a Lady von Ulman vymysleli
to 2pavel - rozdil je v tom ze kdyz jedes road racing-Terlicko,Kyjov,Kopcany(tam bude asi platit i ACR) a asi Dymokury tak tam to potrebujes a jinak je ti to k hovnu. prave ze amateri sme vsichni tak su z toho jelen agenturni(klubove) jezdeni se spoustou jezdeni funguje desitky let a kategorie pro ruzne urovne taky cili se sveze kazdy kdo ma sestku az 1400 Hayabusu. Jenze tu sou i lidi co chcijou proti vetru a chteji jezdit neco jinyho. Sou tu 125 a 250 spcka, 125Gp, indy sem dotahl tfiny, dlouhodobe supermona, nove vznikla trida 400ss.
je tu zhruba 200 jezdcu v techto kubaturach pro ktere bylo tohleto svezeni alternativou. mezi radky ctu ze z toho karel udela jezdeni pro sestky a litry se zrcatkama za 5000 ve stredu
neni kde jezdit - zustal jeden zavod v mostu - jinak agentury kdekoliv za 12000 patek az nedele
no tak amateri jsme plus minus vsichni,profesionaly z vas udelaji myslim akorat pri placeni startovneho na ten gulas zavod v pracovni den...
A slovo "amatér" pochází z latiny a znamená něco jako: Člověk který dělá nějakou činnost ze zájmu (koníček), ne pro peníze (profesionálně). Nemá to nic společného s jeho znalostmi a zkušenostmi v dané problematice:)
Myšlenka, uděláme spoustu "volných" závodů nemusí být úplně špatná, aspoň se nebude závodit v provozu... ale pak dost pokulhává nějaké "šampionát" které by srovnal jak na tom kdo je! Dneska je stejně hromada různých "akademií" kde se každé může pod odborným dozorem rozjezdit jak potřebuje...
Mě by spíš zajímalo jaký je rozdíl mezi: "nemít licenci" a "koupit" si licenci CEMC:/
Já bych řekl,že profík má VŠE se svým sportem
související tak, že nemusí(a asi by ani nemohl)
"chodit na dvě směny do Kolbenky"
No a amatér, ať má licenci nebo ne, ten do svýho
sportu "rve" veškerý peníze,který vydělává
Máš licenci, tak jseš profík, co na tom nechápeš?
saarinen : ???
miramara: no jo jenze ze tech 200 lidi co to jelo(obrazne) jich melo 160 licenci a 40 nemelo - to karel senior s lady karneval(Ms. Ulman) ani nevi co se pod nima jelo ? ... takze to jako sme profici podle nich ?
ja mam max potvrzovaci mail...učtenku mi nikdo neposlal
Supr nápad, konečně to někoho napadlo
Jakej doklad o zaplacení? Výpis z účtu by měl stačit, ne?
Jak je to při příjezdu na samotný závod? Si na to vezmu snad knihu
amatér je ten co nemá závodní licenci a klidně může padat,mít papá co to platí,prodává třeba domy a auta a může třeba,, mlít houvna" a jezdit zadara...tak tomu rozumím
ja na to kluku blanenska koukam porad a furt tu definici nemozu pochopit - jako amaterskej zavodni jezdec je kdo ? a profesional je ten co pada a ten kdo ma tatinka co mu plati, ten co prodava domy a auta aby mohl jezdit, ten co sezene sponzory(vlastne se tomu rika budžeeeet) a jezdi zadarmo ? JA TOMU NEROZUMIM
jako na tu modrobilou aprilii?
Občas mrkni na TV. Ani nemusíš nikam chodit.
no kdo teda ty skutecny zavody jezdi ? ze bych se na ne jako sel podivat abych jako videl jak ten zavodnik vypada
Skutečný závody jsou to, co ty nejezdíš.
Konečně si letos taky zajezdíš!
hele a co jsou teda ty skutecny zavody ? kdyz toto je predstupen ...