Yamaha potřebuje čas, otázkou ale je, zda si udrží Quartarara
Text: Petr Czyž | Foto: Monster Energy Yamaha MotoGP™ Team | Zveřejněno: 14.3.2024 | Zobrazeno: 5 761x
Text: Petr Czyž | Foto: Monster Energy Yamaha MotoGP™ Team | Zveřejněno: 14.3.2024 | Zobrazeno: 5 761x
Jen bych doplnil FS12 je po operaci a v Portugalsku nepojede.
2 reakce
Jestli se nestane u Yamahy zázrak, Quartu neudrží. Pravděpodobnost téměř rovnajici se jistotě. Aprilia se logicky nabízí jako první možná varianta. Ale letošní sezóna slibuje dramatickou podívanou nejen na trati, ale i v zákulisí. Může to být hotové prestupove domino. Šéf Pramacu už např. veřejne prohlásil, že spolupráce s Martinem se pravděpodobně chýlí ke konci. Bude zajímavý, jak přestupy dopadnou. Bohužel některym jezdcům asi zůstane černý Petr a konečná v seriálu Motogp. Morbi? Aleix?
2 reakce
1) Všeobecnej "úpadek Japonek" mne prostě štve...
2) Když jsem viděl, jak se Quarta rozjíždí 2019 (v cca dvaceti...), po MM zranění příští rok jsem předpokládal, že si to převezme on a možná... A úplnej začátek i tak vypadal, jenže pak = dost hrůza (a nepřebral to ani další adept Dovi...)...
Další sezónu už POPRVÉ/JEDENKRÁT dotáhl, i když mu Pecco na konci už těžce zatápěl, ale tím mnou docela předpokládanej "sběr titulů" skončil.
Je ještě mladej, ale už mohl mít i daleko víc úspěchů, např. starší Pecco (nakonec i Martín atd. jsou starší...) ho předběh, (protože...?) sedí na blbej motorce a...? Vlčáků bude přibejvat a času taky nemá úplně nekonečně = MUSÍ TO (VY)ŘEŠIT...
3 reakce
Ešte máme pred sebou 3 sezóny, kým príde k ohlasovaným veľkým zmenám v GP. Je to dlhá doba na to, aby sa Yamaha s Hodnou iba snažila prežiť a dúfať, že v roku 2027 začínajú všetci na rovnakej štartovacej čiare a nové pravidlá im sadnú. Otázka je, či sa im teraz bude chcieť do toho vo veľkom sypať prachy. Tento rok to na nejaké extra výsledky nevyzerá a ani ten povolený vývoj a testovanie počas sezóny im nezaručuje, že dobehnú európske značky.
Netrúfam si odhadnúť ako sa japončíci k tomuto postavia. Na jednej strane mentalita samurajov, ktorá velí bojovať, na druhej strane tvrdý biznis. Suzuki nám ukázala, ako to môže dopadnúť a to nemali ani zďaleka také tragické výsledky.
2 reakce
Nerad to píšu,ale Quarta u Yamahy zabíjí svůj talent a čas. Yamaze fandím nejvíc a bylo by potřeba,aby už zase jezdila špičku - držím všechny palce
Jestli Quarta není sebevrah, tak shání kufry. Protože Aprilka už čeká...
U Yamahy je to běh na dlouhou trať. Myslím, že Fabio se rozhodne odejít.
Já bych ho rád viděl na tovární aprilce. Ten tým potřebuje vítězného jezdce.
3 reakce
Myslím si, že se nic výrazného nestane. Je zbytečné investovat do něčeho, co končí. 850 objem, omezení aerodynamiky se blíží
2 reakce
Jestli letos nebude výrazné zlepšení půjde pryč...
A Yamaha potom taky...
mladí má jen jedno, na co bude čekat, až bude starý a nebude o něj zájem a zapomene se na jeho talent????
Vsadím se, že neudrží. Ducati, KTM ,Aprilia
1 reakce
Rosík odešel do důchodu a s Námahou to začlo jít z kopce
9 reakcí
Rins jel dobře ajkorát v závěru zničil pneu a propadl se mimo body, má odhodlání a zkušenosti jezdit na méně konkurenceschopné motorce.
Yamaha a její technická schopnost dělat změny mě přijde horší jak u Hondy ... prostě japonec ten než změní to je doba ...
ps.: pořád jako fanoušek tří ladiček si přeji aby byla na čele jako za nejlepších dob JL99
8 reakcí
Yamaha Fabia ani nepotřebuje, hlavní je, že má ambasadora
3 reakce
¨'Nejsme kouzelníci, abychom všeho dosáhli hned.“ ???? To si jako dělá srandu? Ten problém mají celou loňskou sezonu a ani v roce 2022 už to nebylo ono a on to podává jako něco, čeho si všimli minulý týden...???
3 reakce