Hanika absolvoval úspěšnou premiéru jezdce WSBK, domů veze pět bodů
Text: Petr Czyž | Zdroj: Karel Hanika, Jakub Smrž | Foto: Guandalini Racing | Zveřejněno: 25.6.2018 | Zobrazeno: 9 173x
Text: Petr Czyž | Zdroj: Karel Hanika, Jakub Smrž | Foto: Guandalini Racing | Zveřejněno: 25.6.2018 | Zobrazeno: 9 173x
Jsou jezdci, Johnny, kteří skutečně vyzrají až v jejich -cátinách
a jejich roky - teen trvají déle než ostatním Karel, aspoň podle
mého názoru, po přechodu z RBRC tolik chtěl, tolik "tlačil na pilu",
až se to obrátilo v jeho neprospěch a nebyl v tomto zdaleka první .
Každej jsme holt "unikát" a mnoho dalších okolností způsobí,
že se podaří tak famózní přestup např. z MotoGP250 rovnou do
MotoGP1000 jen vyjímečně, jako Jackassovi Millerovi ...
Já vim že jo, ale sám Ajo se na adresu KH při přestupu z rookies cupu do moto3 vyjádřil, že takovej talent už dlouho neviděl, dokonce osobně přijel na jeho první testování jejich bajku. v RBRC dominoval jako do tý doby nikdo, pak top tým v moto3, a výsledky stejně nepřišly... To samý Kornfeil, po výhře v RBRC se od něj asi taky čekalo trochu víc. Je jasný že ten rookies cup není záruka úspěchu v moto3 a určitě zapadlo víc jezdců (vlastně mě teď z hlavy napadá jen Zarco, o kterym vim že tam jezdil a někam to dotáhnul), ale jako určitej ukazatel by to sloužit mohlo. Že by prostě kluci neustáli ten tlak? Když už se Karel dostal na přední příčky, tak s tim seknul. Přitom jezdit evidentně umí, v evropskejch juniorech moto2, na divokou kartu v Brně moto2, wec, teď wsbk, nikde to sice nebyla úplná špička, ale taky už neměl takovej materiál co u Aja. Takže bych to viděl na psychiku, začal to už Huleš (budiž mu země lehká) tuším 2002, když s tim fláknul v Suzuce nebo kde to bylo z prvního fleku... Ale samozřejmě nechci nikoho kritizovat, je jasný že naši maj ty podmínky úplně jiný než Španělé a Italové a je obdivuhodný, že se tam někdo vůbec dostane a měli bychom za to být vděční, ale stejně, fandit českýmu jezdci kterej bojuje o vítězství by bylo krásný, viz třeba kdysi Pešek, tam bohužel šla ta kariéra po přestupu do 250 taky hodně do rychle do kopru
To Georgio88 :
Pleteš se, mimo motor jsou homologovány i další části motocyklu včetně např kapotáží. Pokud některý jezdec značky dostane něco nového, musí to dostat v ten samý čas i všichni ostatní. Vývoj je navíc během sezony zmrazen a je možný pouze jeden upgrade během sezony a jen u některých částí motoru a motocyklu. Pouze jezdci na wild card mohou jet loňskou specifikaci. Volný je např. výfuk nebo vnitřní komponenty pérování a pár dalších částí.
Takže v Moto 3 jezdci jedné značky mají shodné v podstatě kompletní motocykly a rozhoduje ta část která je během závodu nad nádrží v místě mezi řídítky a stupačkami
Samuel: OK, já myslel model převodovky, jak to bylo třebas u Haniky na Mahindře, kde Aspar dostal fungující převodovku jako jedinej tým a pak dostala Mahindra tytyty od Dorny, že ji musí mít k dispozici i ostatní týmy. Jinak samozřejmě jak si tam kdo naskládá kolečka je jeho boj.
Johny, jezdci které jmenuješ jsou TOP piloti. S nimi se naši kluci rovnat nemůžou. Hlavně Miller a Oliviera.
Kuba patří do TOP10 ale na špičku prostě nemá. Karel s Ondrou taky patří do TOP10. Karel možná i víc. Ale nemá prachy. Takže se to nedozvíme. Leda by jste mu někdo zasponzoroval.
V Moto3 musí továrna postavit na start 6 stejných strojů. A těmto celý rok dávat tovární podporu. Poznáte je tak že vozí logo HRC / KTM i jezdec na kombi. Kuba má stejný tovární stroj jak Bezzechi. Jen Kuba letos neměl tolik štěstíčka aby byl na bedně. Bezzechi je rychlejší, ale častěji padá. Kuba jezdí víc hlavou.
Georgio88 právě že převodovku si každý jezdec musí poskládat podle toho co potřebuje. Od toho se mění maximálka.
Gorkine, všechno souvisí se vším i u motorek. Např. pomalejší výjezd ze zatáčky citelně ovlivní i maximální rychlost na následující rovince... Tím nemyslím, že bude Karel v Misanu prohánět fabriky, ale jak jsem psal už po minulém závodě, Ondrovy problémy podle mého nebyly v rukách, ale ve špatném nastavení motorky. Na vině může být neschopnost mechaniků nebo třebas špatná komunikace mezi jezdcem a mechaniky...
Každopádně držím palce! Víc k tomu, kde ten problém byl, by mohli říct Karel, Jakub a spol... asi to tuší
.., nevěřil jsem tomu že dojede tak úspěšně …, a i ten odstup a časy byly důstojné závodění, chtěl jsem na WSBK zanevřít, ale když tam bude zas náš pilot, tak se rád kouknu !...
-> ugt: No, všechny jsou stejný, ale některý jsou stejnější. Motory+převodovky maj všichni (nebo by měli mít) totožný, ale to ostatní už stejný být nemusí, proto jsou/byly tovární stroje v Moto3. Opravte mě pokud se pletu.
Bezzechi je střelec jaxviňa a Kubajz už je prostě na Moto3 přestárlej a poznamenanej Mahindrou, na které ho v druhé půlce sezóny 2017 porážel i zmiňovaný Bezzechi, takže tak... Tohle není 125ccm a Youichi Ui či Gabor Talmaczi, ty časy už jsou pryč. Mládí vpřed, staří na své místa.
Gorkine kde si vzal 15km/h ?
Karlova maximálka byla v nedělním závodě 245,8Km/h.
254 zajel Lowes na Yamaze. Ostatní Yamahy mají 251. To je 5km/h rozdíl.
Nejrychlejší byla Daviesova Ducati 257Km/h. Rozdíl 11Km. Ale s tím se opravdu Yamaha nemůže srovnávat.
hanikův výkon je pro mě docela překvapení - 5 bodů,dvakrát dojel i když skoro na konci - uvidíme dál
jestli bude upgrade motoru o 3koně+ tak to bude furt stejné
15 km/ stráta je strašně moc..
Aťsi půjčí fabr. motor pro Misáno alespoň na víkend..jestli to bude na topspeedu stejný zavřou nám huby a budu věřit že je to teda elektronikou (ja si to ale nemyslím)
Ondro i nadále držíme palce Tobě i Karlovi , jako vždycky předtím
a jako brňáci bychom ani nemohli jinak
Ondra Ježek na svém profilu:
Přestože mě okolnosti mého konce v týmu Guandalini velmi naštvaly a budou se nadále řešit, na našem kamarádství s Karel Hanika to nic nemění. Karel jel o víkendu výborně a patří mu za to uznání. Nakonec jsem rád, že zde v Laguně jel, protože mi potvrdil, že je stroj a tým v této podobě na limitu.
Nyní se naše zraky upírají na příští víkend, kdy společně s Karlem pojedeme v týmu Mercury Racing BMW závod Alpe Adria Championship na Pannoniaringu. Tento závod bude sloužit jako důležitý test před 8hodinovkou v japonské Suzuce, kterou absolvujeme poslední červencový víkend ve trojici se Sylvainem Barrierem.
Děkuji Viktoru Nossovi a týmu Mercury Racing za tuto možnost. Suzuka bude mým dalším splněným sportovním snem.
Jsem rád, že kluci spolu budou spolupracovat a nebude to tak horký, jak se zdálo.
Motorky Bezzechiho a Kornfeila stejně jako všechny KTM jsou stejné. Podle reglementu to jinak není možné. Totéž platí pro všechny Hondy.
Buďme rádi, že je to tak jak to je...jaký jsme trh? kolik se zde prodá ročne motek nad 500cm?kolik lidí přijde na SBK? jsme mrňaví a nezajímavý z hlediska prodejů a reklamy při závodech...trochu mně mrzí, že se zde řeší, že KH jede za Ondrovi prachy atd. víme o tom prd, ale u PC víme vše, hned , ze zdrojů a nejlíp
Karel super, naštěstí je to taky Čech, pokud by se takovýhle výsledky podařily cizinci, mohlo by to vyvolat otázky... Co se od minule změnilo? byl by Ondra schopnej zajet podobně? a když už jsme u toho, dokázal by Kornfeil jezdit na Bezzechiho motorce to samý co Marco? nebo Hanika na Millerový, potažmo Oliveirový? Abája na Bautistový, nebo nedejbože Petruxový? těch otázek je v souvislosti s Českými kluky v MS požehnaně, bohužel odpovědi se nedozvíme. Fakt jsou ti naši takový lopaty, nebo jsou prostě jen pro týmy neatraktivní a proto jim dávaj zbytkovej materiál oproti kolegům z "motorkově lepších" zemí? tentokrát to pro naše barvy dopadlo naštěstí důstojně, Ondrovi přeju, ať chytne nějaký pro něj lepší angažmá a Karel ať chytně to stávající za pačesy, třeba ta motorka nakonec takovej střep nebude...
A platil to Jezek :) Chudak Ondra, to je fakt sezona z pekla.
HSRT *** HanikaSmrž Racing Team ***
Co kdyby Jakub nastavoval Yamahu už Ondrovi !??
Stačí si POZORNĚ přečíst tyto články :
https://www.motorkar...cte-misto-39430.html
https://www.motorkar...-pet-bodu-39433.html
Co k tomu dodat. Myslím, že Karel svým výkonem předčil očekávání i těch nějvětších optimistů a to nejen konečným výsledkem, ale hlavně progresem v průběhu celého víkendu. Nová motorka, gumy, dráha..., pouze jeden pád v tréninku, dokončení obou jízd na bodech a boj se stálými jezdci této kategorie... Myslím, že dokázal, že je to skutečný profesionál a jeho rychlost i schopnost adaptace na nové podmínky je na úrovni kategorie WSBK.
Řekl bych, že radost z toho mají i ti, jež v tomto americkém výletu postrádali jakýkoliv smysl.
Georgio88: Eurosport s tím nemá nic společného . To má pod palcem Dorna a taky to podle toho vypadá.
Skvělý výkon na premiéru
No, tak, že bych se i začal pravidelnějš koukat na livetiming WSBK (Eurosport Karlose do záběru stejně neveme ), když to vypadá, že by Karlos měl ještě kroužit v Misanu... Uvidíme, třebas ho mezitím nevykopnou.