Bitva o titul vicemistra to nebude, reálné je čtvrté místo, předvídá Rossi

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CBR-rr (-4) napsal 19.08.2018 v 12:11+1

SennaAyrton - vždycky když čtu, jak se někdo zastava Rossiho, tak si vzpomenu, co jsem na něj slyšel od jednoho jezdce WSBK a od lidi okolo WSBK a MotoGP, když jsem byl na Novem Zelandu. Nebudu to tady psat, protože by mi to stejně nikdo nevěřil, ale jak řikam, počkam si, až se to jednou provali. To se hodně lidi bude divit, komu to vlastně fandily a koho se zastavaly.

Jirikh75 (947) napsal 19.08.2018 v 12:05

Cbr - odcházel, protože se k němu chovali "jako k zaměstnanci". Tuším, že ho nutili jet 8hodinovku v Suzuce atd. No a když se profláklo, že jde k Yamaze, tak ztratili nervy a dali mu červenou kartu. Nic zvláštního v tom nevidím. Ale tobě a některým dalším připadá na Rossim všechno divné. Jste posedlí najít na něm chybu. No a kdyby u Hondy zůstal, tak ta chyba bude to,že jezdí pořád Hondu

CBR-rr (-4) napsal 19.08.2018 v 10:53+1

Tifone - prosimtě nic ve zlem, ale viš za jake situace Rossi od Hondy odchazel? Na Hondě ma tituly, ale ten odchod teda nebyl uplně v pohodě a taky ma u Hondy červenou kartu. Ani Dorna neuměla Rossiho protlačit zpět do Hondy a že tam ta snaha kvuli sledovanosti byla velika. Nakamoto řek, že neexistuje. Proč? Co se tam asi dělo???
Doohan kdysi prohlasil, už nevim v kterem roce to bylo, když Rossi přemyšlel nad přestupem do F1, že by měl do te F1 přejit, že by to bylo pro všechny lepši.

blackblues (1515) napsal 19.08.2018 v 09:46

Nikdo :vyvoj se ridi podle stareho psa?A kdo to rekl oficialne?

SennaAyrton (536) napsal 19.08.2018 v 09:16+2

Pokud by byl Rossi takový neumětel jak tu někteří píšete, tak už ho dávno vyhodili, nestalo se tak a ještě má na další 2 roky podepsáno...víte o tom úplné kulové, ani jeden z vás tu není zaměstnancem tovární Yamahay, takže ta problematika kterou tu píšete a házíte odpovědnost na Rossiho jenom proto že ho jako pilota nemá rádi není ničím podložená a jsou to samozřejmě kecy.
Naštěstí Rossiho to asi nikdy trápit nebude, tomu by jste nemohli ani zavázat tkaničku u boty, natož mu do očí něco říct..
Navíc jako bonus někteří z vás nemáte ani tu pitomou sériovou motorku... Ještě aby ano když většina má nadváhu...

doderoja (-91) napsal 19.08.2018 v 09:13

Navzdory skutečnosti, že Viñales byl prvním z dvojice, kdo obnovil svou smlouvu, se tým soustředil na diagnostiku hlavně od Rossiho. V týmu není problém připustit, že zkušenosti Rossiho, který získal sedm titulů mistra světa v královské třídě, z něj činí zavedenou autoritu, pokud jde o vývoj M1.

deluxa (347) napsal 19.08.2018 v 09:05

Nikdo. ...ale prd tak isto si domyslas ako vsetci ostatni,lenze tvoje predstavy nedavaju zmysel. Je tam Vinales a ma ten isty problem. Chces mi nahovorit ze motorka je v niecom pozadu lebo oni nedavali dobru spatnu vazbu a su menej schopni ako konkurencny piloti? Tovaren je zavysla? Okolo prototypu je xyz ludi, nie je to len tester, jazdec a paddock. Niekde problem je, ale ani ty ani dalsi "odbornici" to nevyriesite.

doderoja (-91) napsal 19.08.2018 v 09:04+1

Valentino Rossi potvrdil, že Yamaha 2018 bude založena na verzi z roku 2016 Bravo dobry gulas v tom robis pokracuj 👏👏👏

doderoja (-91) napsal 19.08.2018 v 08:58

Vinales na Yamahe 3 vitazstva
Rossi za to iste obdobie 1 vitazstvo

Tifone (147) napsal 19.08.2018 v 08:52+1

Rossi jezdil a ma tituly i z Hondy. Tu taky zabil? Je mi na zvraceni z nekterych zaujatych nazoru. Proste jednou jsi nahore jednou dole.

doderoja (-91) napsal 19.08.2018 v 08:52+1

PeterRoliver

Na trati jsou čtyři M1, takže musíme dát továrnímu týmu co nejvíc cenných informací, aby mohli bojovat o titul,“ dodal.Herve Poncharal

PeterRRoliver (378) napsal 19.08.2018 v 08:46+1

To nikdo ... taky jsem tam nahledl a rikam blbost ano jezdec dava zpetnou vazbu a vi jake probehly zmeny samozremne a na ty zmeny reaguje. Ale jak uz jsem rekl nektere zmeny se jednomu jezdci mohou zdat jako problem a druhemu vubec. Vse souvisi s jezdeckym stylem take. To je jako by nekdo rekl ze kvuli spatnemu jezdeckemu stylu rossiho je yamaha pozadu za ostatnima. Jak rikam nejdulezitejsi je team a jezdec a jejich sehranost. Ale nejedna se rozhodne o vyvoj na to jsou jini lide kteri samosebou pracuji na zaklade reakci od jezdcu a proc si vsichni mysli ze ty data jdou jen od rossiho. Stejne tak jdou od vinaaleze a ostatnich. Proste yamaha zaspala a to hlavne po elektronicke strance. I kdyz posl. dobou mi prijde ze uz zacina lehce zaostavat i motorove vuci duc a honde ale to muze byt jen muj dojem nebo pouze jinym nastavenim.

Nikdo (127) napsal 19.08.2018 v 08:30+2

To BSA a PetrRt..: no sleduji silnicni motocykly par desitek let a to nejen od obrazovky, nahledl jsem i do cinnosti tymu v mistrovstvi sveta, takze si troufam rict, ze alespon tusim, jak to tam chodi. Vase nazory na praci jezdec-vyvoj jsou spise odrazem laicke nedelni poobedove znalosti, mozna posilene tim, ze po onom zazitku si sednete na svoji motorku a trochu se svezete, pripadne v nejlepsim jste se uz dvakrat svezli na masecu pri agenturnich jizdach...
Tovarni tym je zavisly na schopnostech jezdce a ten musi davat jasnou zpetnou vazbu. To se v Yamaze nedari, vyvoj se posunul spatnym smerem nastupem nove techniky, kterou jezdec urcujici tempo nezachytil. Tot vse, penez, sily, materialu, vseho se do toho dava dost, jen tomu chybi trochu pomoci od jezdce.

rosho (545) napsal 19.08.2018 v 08:01

PeterRRoliver 100% súhlas, jazdci podľa mňa ani netušia čo im príde nové z fabriky. Keď to príde, tak len povedia svoje názory na danú vec a hotovo.

Máš pravdu, oni to netušia, oni to vedia. To akože chceš povedať, že jazdec príde v piatok do boxov, sadne na moto a vôbec netuší, aké sú zmeny na povozku alebo motore? Vždy sa prihliada na pripomienky jazdcov, ktoré potom inžinieri pretavujú do podvozku alebo motora. Samozrejme je tu výrazné obmedzenie v technických predpisoch, ale to platí rovnako pre všetkých.

bozskymata (46) napsal 19.08.2018 v 07:30

PeterRRoliver 100% súhlas, jazdci podľa mňa ani netušia čo im príde nové z fabriky. Keď to príde, tak len povedia svoje názory na danú vec a hotovo.

Křtitel: zaujímalo by ma koľko krát denne sa na marečkovi odbavíš, ty by si ho obhajoval aj keby pri predbiehaní na jazdcov strielal

BSA (338) napsal 19.08.2018 v 06:34

mně se naopak bláboly fanatiků líbí a je to legrace číst debilní konstrukty na obhajobu jejich idolu.
Co takhle srovnání: vývoj dukny testuje Pirro a Stoner, hondu např. Bradl, kdo testuje jamahu?

PeterRRoliver (378) napsal 18.08.2018 v 22:25+7

Ty kydy jak porad jezdec muze za to jaka je motorka a ze je vyvoj jenom na jezdci apod to uz se fakt neda cist. Takze jezdec uz ani nemusi umet jezdit hlavne aby byl inzenyr pres aerodynamiku, engine, elektroniku a programovani a pak bude prvni hahaa to je sila :) A urcite kam rossi prisel tam to skurvil a z motorky ktera jezdila prvni flek je najednou srot bravo. Jako vy si fakt myslite ze jezdec rekne hele na vyjezdu nemohu poradne akcelerovat tak udelej tohle a tohle a zmen tadyto a tohle vymen a pak jde jeste k programatorovy a rekne mu jak ma upravit palivovou mapu :))) asi tezko. Jezdec rekne s cim ma problemy a je jen na jeho tymu aby je vyresily a na kazdem okruhu je to jine. A na vyvoj jsou zas lidi ve fabrice a testovaci jezdci a spousta dalsich lidi kteri treba na motce ani v zivote nejeli ale rozumej tomu svymu remeslu. Takze tvrzeni ze ten a ten jezdec je spatnej vyvojar je mi k smichu. Jezdec dava pouze zpetnou vazbu a to co jednomu jezdci se muze zdat jako problem druhemu nemusi vubec vadit. A kdepak je supertalent vinales?? Taky spatnej vyvojar kdyz je za rossim?

Nikdo (127) napsal 18.08.2018 v 21:28+1

To blackblues: jenze vyvoj se ridi podle stareho psa, motorka nestiha a mlady s tim nic nenadela...

blackblues (1515) napsal 18.08.2018 v 16:23

Nikdo:oni jedou dva:mlady pes a stary pes a mlady je za starym psem

gusangbum (310) napsal 18.08.2018 v 14:42-1

Češi si můžou ještě v zahraničí udělat ostudu ?...

yamaha99 (1121) napsal 18.08.2018 v 13:37+2

gusangbum (73) napsal Dnes v 11:04

už to tu někdo psal: motorkari.sk neexistuje ?

Proč, chtěl by jsi dělat čechům ostudu ještě v zahraničí???

JollyJoker (1004) napsal 18.08.2018 v 12:25+1

Nemyslím si, že Ianek je super talent. To bys mohl psát o Zarcovi,Rinsovi a spoustě dalších. Jde o to,jak jim sedne motorka, tým a jak si jí umí nastavit.

Nikdo (127) napsal 18.08.2018 v 11:30

To rosho: Naprosty souhlas, viz muj nazor nize. Penezi, ani technikou to neni. Nejspise se posunuly naroky na schopnost jezdce vyrovnat se s novou technikou. A to stary pes nesvede.

To Nuvolari: Aje slepy fanda, s tim se chlapce v nekterych pripadech i hospitalizuje... Jsi tak na hrane.

Marex (2575) napsal 18.08.2018 v 11:25

Bohužel v MGP to není jen o talentu. Janek příští rok na Aprilii je toho důkazem.
Další zahrabaný supertalent.

Marex (2575) napsal 18.08.2018 v 11:23

Soudit bike jde nejlépe podle průměru výsledku obou jezdců. Bohuže u Hondy letos Pedrosa jede nebývale slabé výkony. Crutchlow jej celkem dobře zastoupil a jezdí zhruba tam, kde Dani býval vidět. Uvidíme v následující sezoně, jak Honda sedne Jorgemu. Pokud mu to totiž půjde, bude druhá liška v jednom kurníku té první na obtíž.
Celkem se na to i těším. :P

gusangbum (310) napsal 18.08.2018 v 11:04-1

už to tu někdo psal: motorkari.sk neexistuje ?

rosho (545) napsal 18.08.2018 v 10:54

Marquez na vrchole(má úžasný talent), Pedrosa má syndróm vyhorenia(po toľkých zraneniach a viac ako 15-tich rokoch v cirkuse GP) a Rossi stále v popredí(je dobrý a v porovnaní napr s 26 ale aj mnohými inými jazdcami má oveľa viac šťastia). Yamaha je v útlme,peniazmi ani neschopnosťou inžinierov to asi nebude-hrá sa na mediálnu hviezdu a ostatní na to pravdepodobne doplatili. Ale je mi to v podstate fuk, pivo lacnejšie nebude.

doderoja (-91) napsal 18.08.2018 v 10:46-1

Zlty traged dodrbal Ducati teraz Yamahu uz by mu mal niekto povedat aby skoncil Lin Jarvis to bol mega napad nechat ho vyvijat bike 👏👏👏

Rosička (982) napsal 18.08.2018 v 10:40

Dám sem (aby se nezapomnělo) tento víkend na BSB - Cadwell Park - SKÁČE SE

volné tréninky: 3x Kawa (Dixon, Duchan, Haslam)
4. Irwin
5. Ray

blackblues (1515) napsal 18.08.2018 v 09:57

majki:jj tak nejak jsem to myslel




TOPlist