Pedrosova Honda RC213V má motor s úhlem válců 90 stupňů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bubrak-ZX10R (1629) napsal 20.02.2013 v 13:25

SPV: o nekolik stupnu dozadu je kolik? to sou 2 nebo 3 nebo 5? pokud ma Honda symetricky podle svisle osy, tak je to 45, pokud spravne pocitam

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 20.02.2013 v 13:24-4+1

1100Virago: no on to vedel, ale bylo k tomu potreba aby ho v Duc poslouchali a udelali potrebne zmeny, coz se evidentne nedelo

SPV (816) napsal 20.02.2013 v 13:16-2+1

neznamyScooter: no neblbi, Rossi nemá ani tolik odjetých závodů v MS, jako má Ducati v MS vítězsví.

SPV (816) napsal 20.02.2013 v 13:07

neznamyScooter: a jak přeložíš toto: ,,I know how to win, but maybe in Ducati it was only me who knew how to.” ???

1100Virago (3066) napsal 20.02.2013 v 12:30

miramara: U wankelu je fáze sání a komprese spojená a fáze spalování a výfuku taky, stejně jako u dvoutaktu. I u něj během jedné otáčky klikovky proběhnou nad každým pístem všechny 4 fáze. I proto bývaly v závodním nasazení wankely omezené nižším objemem.

SPV: Dík za doplnění. Přiznám se, že jsem obrázky posledních verzí motoru Desmosedici neviděl, mám jen zafixované ty staré, s válci opravdu do L.

SPV (816) napsal 20.02.2013 v 12:27

Ostatně je nesmysl poukazovat na samotnou polohu válců, která stejně nic neznamená, protože motor tvoří přibližně jen 1/4 celkové váhy stroje MotoGP. Navíc žádná sportovní motorka nemá rozložení váhy 50/50, ale většinou 52vpředu /48vzadu. Motocykl se totiž lépe ovládá, čím blíže je těžiště k ose otáčení. Samozřejmě při zachování dostatečného gripu na zadním kole.

PityGPX (949) napsal 20.02.2013 v 12:21

//www.motorkari...ft=139539&fid=26

SPV (816) napsal 20.02.2013 v 12:21

Virago 10:39, ahoj, dovolím si to uvést na pravou míru. Ano, Ducati měla měla přední válec takřka vodorovno, ale to bylo v letech 09 a 10, kdy si to vyžadovala bezrámová konstrukce- uchycení předního karbonového prvku. Zatímco po použitý Deltaboxu Ducati válce natočila o několik vstupňů dozadu. Takže tady problém v poloze válců také nebyl. Troufám si tvrdit, že nyní rozdíl mezi Hondou a Ducati nebude větší než 5°.

JEFFzx13 (489) napsal 20.02.2013 v 12:21

na konstrukci motoru kaslat.at povoli libovolne pneu,a bude zabavy kopec

neznamyScooterD (1103) napsal 20.02.2013 v 12:20-3+2

SPV> proč si zase vymýšlíš a manipuluješ jeho výroky? Rossi má v MS několikanásobně víc vítězství než celá Ducati

miramara (1570) napsal 20.02.2013 v 12:09

wankel wikipedia-Při jednom otočení pístu o 360 stupňů pak postupně proběhnou nad každým obloukem pístu samostatně všechny čtyři fáze čtyřdobého cyklu...myslím že SPZ-tka by to do závodu pustil

magorvkleci.com (0) napsal 20.02.2013 v 11:57

Já bych řekl, že Wankel je jednotakt.

omg (1426) napsal 20.02.2013 v 11:54

1100Virago: je to tak máš pravdu

DutchTT (846) napsal 20.02.2013 v 11:42

To 1100Virago...ten Wankel to bylo jen ilusrační, nejsem strojař, pro mě je to "třítakt", ale uznávám, koukal jsem na Wigipedii a obnovil si znalosti .//cs.wikipedia.org/wiki/Wankel%C5%AFv_motor

1100Virago (3066) napsal 20.02.2013 v 11:32-1+1

Bubrak-ZX10R: <rýpanec>Když věděl, jak vyhrávat, proč ani jednou nevyhrál? </rýpanec>

omg: Fotka je ilustrační. Ty pravé fotky jsou placené, tak je sem nesměli vložit. Mrkni do fóra, sekce "Motosport", tam je článěk v italštině. A na Pacientově webu se píše, že to Nakamoto potvrdil.

DutchTT: Technická připomínka - Wankel je dvoutakt, což ho z regulí MotoGP diskvalifikuje.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 20.02.2013 v 11:24+3

SPV: no nikdo dalsi kdo byl v Duc tam nevyhraval, ani nejezdil lip nez Rossi v tech dvou letech, takze mel pravdu

omg (1426) napsal 20.02.2013 v 11:20-1+2

Z fotky vyčíst úhel válců motoru částečně schovaného pod kapotou, rámem a ještě zezadu může jen úplný šílenec "fanatik" ...gratuluji Vám

SPV (816) napsal 20.02.2013 v 11:05-5+4

A úplně mě dorazilo, že Rossi na MOTOGP.COM řekl: ,,Byl jsem jediný u Ducati, kdo věděl, jak vyhrávat."

Samolibost tohoto pána zřejmě nezná mezí. Taky jaksi opomenul 30 vítězství Ducati v GP, které zázračně přestaly s jeho příchodem, a více než 300 vítězství v SBK, což znamená, že Ducati vyhrála více než polovičku všech závodů SBK !!!

DutchTT (846) napsal 20.02.2013 v 11:00+1

Omezen má být jen objem, počet válců, jak to kdo nřeší je jeho věc. Třeba i hvězdicový motor nebo Wankel, když se mu zachce a má na to lidi a peníze. Kromě toho z té fotky není jasné jaký že motor tam je a jistě i HRC má radost z malé reklamy, jako by ve fstylu paparatzi fotek "náhe motorky".

DOMINATOR (1260) napsal 20.02.2013 v 10:53+2

Už aby bylo takove horko že budem větrat v garaži

PityGPX (949) napsal 20.02.2013 v 10:41

Pan Ezpeleta by měl promlouvat více do technický řádů, a né aby řešil počet bajků na jednu továrnu, počet bajků na gridu, a výmysl v podobě CRT. Řeší špatné věci, měl by stanovit pravidla pro konstrukci co továrny můžou a co nemůžou :))

PityGPX (949) napsal 20.02.2013 v 10:40-2

Proto to chce jasná pravidla: stanovit objem, stanovit počet válců, stanovit úhel motoru, jednotné pneu, které by sedly všem motocyklům. Pak se ukáže, která továrna si s tím dokázala poradit nejlíp. A né jak tady píšou kluci, že nechat vše neomezené.
Je zvláštní že ta Ducati za dob 990 když měla svou koncepci byla konkurenceschopná (hned první závod v GP a podium - třetí místo v Suzuce 03), tak proč to fungovalo za dob 990 (boj o titul v roce 06) a od 07 jen se Stonerem?

1100Virago (3066) napsal 20.02.2013 v 10:39-1+2

SPV: On nebude problém v úhlu válců jako takovém, ale v jejich poloze. Z obrázků to vypadá, že Honda má válce víceméně symetricky odkloněné od svislé osy a převodovku pod nimi, zatímco u Ducati trčí přední válce skoro vodorovně vpřed a zadní zase kolmo nahoru a převodovka je vzadu. Takové uspořádání na tom bude s těžištěm opravdu hůře, protože motor je prostě delší.
Ale to je můj osobní dojem na základě nepříliš přesných snímků - nerad bych, aby se kolem toho strhla nějaká vyhraněná polemika.

hondic77 (-2) napsal 20.02.2013 v 10:35-2+3

honda že kopíruje ducati??? ...vy jste se asi zbláznili.proberte se

SPV (816) napsal 20.02.2013 v 10:09-1

Kdepak jsou Foxx5, a Pacient, a další, co tu psali, že 90° motor není vhodný pro GP, ba dokonce je závadný ? Nebo, že co platí v SBK neplatí v GP...?

1100Virago (3066) napsal 20.02.2013 v 10:01-1+2

Sakra - V90 u Hondy funguje, monokok ve WSBK funguje... Kde teda dělají soudruzi z Ducati chybu?

SPV (816) napsal 20.02.2013 v 10:00+1

Když jsem tu loni psal, že je naprostý nesmysl uvádět motor do V90° jako příčinu "problémů" Ducati kvůli těžišti, tak se tu na mě vrhli, že jim mám jít poradit. Jestli je motor 90°, nebo 75°, to opravdu nemá vliv na těžiště motocyklu. Honda opět kopíruje Ducati.

Otázkou tedy je, co tedy stálo za neúspěchem multišampiona, když to nebyl rám, ani motor ???

teamwhd (74) napsal 20.02.2013 v 09:53

Problém je v tom že italové se zabývají stavbou závodních motorek zatímco u japonců je to na úrovni stavění raketoplánu...tam bude ten rozdíl

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist