Rossi nechce do Japonska

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
riderhenry (2) napsal 19.08.2011 v 18:35

No v pripade radiace nebude tic-tac az tak daleko od pravdy, i kdyz vsechno se da nastudovat, internet je vsemocny Pochybuju ale o tom, ze by Vale vysedaval po vecerech u internetu a studoval konspiracni teorie

SMS (0) napsal 19.08.2011 v 18:29

Pokud by se něco nebezpečnýho stalo v elektrárně, tak než jaderný mrak dorazí 100km daleko (a záleží to na směru a rychlosti větru) promotéři závodu, Rossi a ostatní jezdci by byli dávno v letadlech směr Evropa.
Co se týká smlouvy, podepsali ji a jdou do daleko vetšího rizika smrti a zranění při každém výjezdu na trať, než návštěvou okruhu Motegi.
Opět jen nafouknutá bublinka ze strany jezdců a novinářů.
Že tam ostatní v klidu závodí dál, dělají svou práci, ke který se zavázali smlouvou a neřeší blbosti jako mediální hvězdy od motorkářů.

AKRO (-498) napsal 19.08.2011 v 18:16

Tic-tac - No pane jo, tys jim to naložil s tím vzděláním! Jinak máš samozřejmě pravdu!

gehenne_ins (0) napsal 19.08.2011 v 18:15

hehe tic-tacu bavíš mě :) taková typická představa že když někdo něco vystuduje tak je chytrej a když má základku tak je to blbej trotl, kterej nic nechápe. Probuď se :D

tic-tac (330) napsal 19.08.2011 v 18:10

Tady máš radiační situaci v ČR tak studuj: //www.suro.cz/cz/publikace/cernobyl/radiacni_situace_v_cr_po_cernobylu.pdf
Myslím, že to by mohlo spoustě lidem pomoct od nočních můr.

tic-tac (330) napsal 19.08.2011 v 17:56

Ivandvoutakťák: hele, jestli je tvé přesvědčení o Černobylu takové jak prezentuješ tak ok. Zkus si přečíst tohle: //www.radio.cz/cz/rubrika/udalosti/cernobylska-havarie-cechy-neohrozila
Najdeš tam i to Rakousko. Na netu se dá jinak dohledat spousta informací a dokonce výsledků měrěni v CR z te doby. Tak googli a sosej informace. Nicméně pokud chceš věrit tak věř tomu co prezentuješ. Pravdu ovšem nemáš.

tic-tac (330) napsal 19.08.2011 v 17:34

No a teď trošku vážně. Nerad bych chlapcům křivdil, ale uvědomte si, že to jsou většinou totální lamy. Od mala znají jen motorky, okruhy, paddocky. Tam stěží najdete někoho, kdo neudělal s odřenýma ušima střední školu jestli vůbec. Podívejte se na Toselanda. Ten má vysokou a ještě umí solidně hrát na hudební nástroj. Ten tam být, tak jim řekne svoje. Ten je ale takovou vyjímkou se svým vzděláním a hlavou v kolotoči MS, že je třeba velice smeknout. Voni jsou sice kluci dobří motorkáři a možná dokážou vysvětlit inženýrům, co ta motorka za jízdy dělá a co jak nastavit(někteří), tím to ale bohužel taky končí. Ti tukani si nejsou schopni ani spravovat své peníze tak nečekejte že budou chápat základy fyziky a orientovat se ve věcech, které jsou pro nás běžné a normální. Bohužel to takhle je. Jsou tam vyjímky, to jo, ale že by byl Rossi, Pedrosa, Stoner apod průměrně vzdělaný člověk? Tak na to fakt zapomeňte. Od mala jen motorka, v nácti velký prachy a dolarový milionáři. Oni ani nemají důvod to řešit, tedy své vzdělání. Se podívejte na tenis, jak si všichni ťukali na čelo, když starý Williams stáhl holky z kurtu, že si musí dodělat školy. Dolarové multimilionářky. Si tam všichni mysleli že jsou idioti. Vyděláváte miliony a studovat? Proč? Chachá chachá. Blázni. Oni žijou prostě jinak, ti naši profíci. Těm tukanům to prostě fakt nevysvětlíte, když mají tak tak základku.

tic-tac (330) napsal 19.08.2011 v 17:19

no tak rurku na srdce. Vy by jste jeli přes půl zeměkoule jenom proto, aby jste tam dostali na p.rd.el? Já teda ne. Dle mého je to zcela logický krok a pochopitelné prohlášení. Tady ale je třeba přiznat, že v tom mají prsty novináři a vytrhli věci z kontextu. Von totiž Vale prohlásil: Nebudu Jezdit do Japonska, abych tam dostal s Ducati stěr. Stírat mne můžete klidně doma v Evropě. Nechápu, proč si mám jezdit pro výprask někam za moře, když mne můžete vypráskat doma.

SLEEPER (1001) napsal 19.08.2011 v 16:44

jasne, takze Valinek si postavi hlavu, ze do japonska nechce a hned se z toho vznikne debata, jak je to tam krajne nebezpecne misto

jjohny74 (4) napsal 19.08.2011 v 16:40

Bubrak ZX10R (213.29.248.xxx) napsal 19.08.11 v 14:18:

Ja bych jel zavod, i kdyby bylo zemetreseni primo na okruhu.

Všetko OK ale volakde sa pisalo že to zemetrasenie postihlo a aj poškodilo samotny okruh...takže asi si ani neni daleko od toho..preto si myslim ze ta obava jazdcov je na mieste..akurat že sa prezentuje Valeho nazor na štart ale pritom všetci chceli ešte pred nedávnom bojkotovať VC...
Takže neviem ale podla mna na tom volačo pravdy bude...okruh je od elektrarne vzdialeny cca 180 km a vzdušnou čiarov to bude určite o hodne menej ...a ked bola černobilska katastrofa tak ešte aj v košiciach namerali zvýsenu radiáciu !!! a to je bez pár km skoro 1000 KM !!!
Takže o bezpečnosti a zdraví sa tam musi debatovať to je jasne !!!
Podla mna su obavy jazdcov na mieste

jjohny74 (4) napsal 19.08.2011 v 16:39

Bubrak ZX10R (213.29.248.xxx) napsal 19.08.11 v 14:18:

Ja bych jel zavod, i kdyby bylo zemetreseni primo na okruhu.

Všetko OK ale volakde sa pisalo že to zemetrasenie postihlo a aj poškodilo samotny okruh...takže asi si ani neni daleko od toho..preto si myslim ze ta obava jazdcov je na mieste..akurat že sa prezentuje Valeho nazor na štart ale pritom všetci chceli ešte pred nedávnom bojkotovať VC...
Takže neviem ale podla mna na tom volačo pravdy bude...okruh je od elektrarne vzdialeny cca 180 km a vzdušnou čiarov to bude určite o hodne menej ...a ked bola černobilska katastrofa tak ešte aj v košiciach namerali zvýsenu radiáciu !!! a to je bez pár km skoro 1000 KM !!!
Takže o bezpečnosti a zdraví sa tam musi debatovať to je jasne !!!
Podla mna su obavy jazdcov na mieste

skinny (143) napsal 19.08.2011 v 15:28

Jednoznačně souhlas s Rossim a ostatníma. Ať ten závod udělají v suzuce. Závod v Motegi je nesmysl!

dareckov (14) napsal 19.08.2011 v 15:26

Tady nejde o žádnou radioaktivitu, tu rossi dostaává víc snad už v jídle ... Zatím je něco jiného...

SLEEPER (1001) napsal 19.08.2011 v 15:24

jeeeee, to je snad nejvetsi uplakanek z celeho gránd príx

riderhenry (2) napsal 19.08.2011 v 15:13

neznamyScooterD: Jak uz jsem psal ja i jini, uz nekolik zemetreseni tam od te doby bylo. Ja je platim tak, ze se na to divam, pripadne kupuju veci, ktere jsou tam propagovany - stejne jako kazdy tady. Nebo jak myslis ze to funguje? Ze si tovarny reknou, ze musi nakopat tem odvedle zadky, protoze proste chcou byt nejlepsi?

Zdenek-UAE (6) napsal 19.08.2011 v 15:09

Jen at zustanou doma, hlavne at jede Abaja, treba dojede na bednu .

neznamyScooterD (1107) napsal 19.08.2011 v 14:47

riderhenry> ty někoho z nich za něco platíš? můžu vědět jak? Tam absolutně nejde o to jak to tam vypadá dneska, ale jak to tam vypadat může, pokud se stane něco podobného a tam jsou zemětřesení denním chlebem.

Váňa (33) napsal 19.08.2011 v 14:34

To je najednou odborníků na jádro, s Valem v čele...

IvanDvoutakťák (5114) napsal 19.08.2011 v 14:28

davberg (především však "těm druhým"!) :
tak jak v r.1953 čeští komouši tvrdili"Naše měna je
pevná" a hned NÁSLEDUJÍCÍ den ´vypukla měnová reforma´,
stejně zločinně bezprostředně po Černobylu tvrdili,že u nás
v ČSSR k žádnému radioaktivnímu spadu nedošlo !!!
Zato v celém Rakousku VYMĚŇOVALI NA VŠECH DĚTSKÝCH HŘIŠTÍCH
PÍSEK...
Nebylo, není a nikdy nebude VĚTŠÍHO ZLOČINU čs.KOMUNISTů,
za který nikdo a nikdy odsouzen nebyl a ani nebude!!!
Když tehdy podobní"ztroskotanci a samozvanci"jako já, odmí-
tali v závodních jídelnách´konzumovat´hlávkový salát(a po-
dobné produkty tehdejšího čs.zemědělství),
znamenalo to jen další škraloup kádrového profilu...

gehenne_ins (0) napsal 19.08.2011 v 14:21

phobos: a proc by si meli nekoho najimat aby jim neco dokazoval? co by tim ziskali?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.08.2011 v 14:18

Ja bych jel zavod, i kdyby bylo zemetreseni primo na okruhu.

zverzak (0) napsal 19.08.2011 v 14:18

...my sme medzinarodna spolocnost Francuzsko-Americka, mame rozsiahly system monitorovania economickych, politickych a zdravotnych rizik od nejakej International SOS, lebo amici a zabozruti si vsetko nechaju preplacat na drevo ak by mali ist do akehokolvek rizika a pre Japonsko a oblast Fukusimi nemame ziadne cestovne obmedzenia ani priplatky. Podla mna je to zas nejaka sku... talianska politika

Nuvolari (2329) napsal 19.08.2011 v 14:16

Tak se tady zase projevila hloupost typu "to jsou uplakánci, nic nehrozí apod.". Proboha, tady nejde o to, jestli nebezpečí reálně hrozí nebo ne, ale o to, jestli dotyční VĚŘÍ, že by MOHLO hrozit. Pak je z jejich pohledu rozumné tam nejezdit.
A vy, co tyhle jezdce obviňujete z uplakanosti, tak si sedněte na mašinu, dejte to do zatáčky na brzdy jako oni, na výjezdu tomu dejte tak plný kotel a mazejte po rovině třikilapade. Věřte, že uplakánek by to nedokázal!

ChenziiR1 (158) napsal 19.08.2011 v 14:11

a má pravdu.Dnes se tam (provincie Fukušima) zase třásla země.a tu elektrárnu tam také nemají úplně pod kontrolou.

Arth (0) napsal 19.08.2011 v 14:09

Phobos - jak jsem již psal: nejde o současnou (nulovou) úroveň radiace, nýbrž o NESTABILITU Fukušimy.

phobos (13) napsal 19.08.2011 v 14:04

Souhlasim s tim, ze kazdejch z tech jezdcu muze za zlomek svyho platu najmout nekoho, komu muze verit a kdo umi zmerit radiaci a poslat ho tam. Nemusi o tom vubec mluvit - staci to udelat.

Ze to neudelaji a misto toho kecaji s novinarema je mirne receno divny.

Sycak (14) napsal 19.08.2011 v 13:52

Ja absolutne souhlasim s riderhenry. Ja uz tam od ty doby byl dvakrat sluzebne, prijeli tam taky na tu schuzku amici a holandani, znam lidi co tam bydli a pracujou a vsichni to berou nejak tak, ze radiace v nejaky rozumny vzdalenosti od Fukusimi neni a co by se stalo pri dalsim obrovskym zemetreseni se neresi, pac jistotu nikdy zadnou stejne nemas.

PacienT.cz (687) napsal 19.08.2011 v 13:31

Jen tak mimochodem, dnes bylo na severu východním Japonska další zemětřesení o síle 6,8 r ...

gehenne_ins (0) napsal 19.08.2011 v 13:31

riderhenry: tu posledni vetu sem myslel na ty argumenty ze uz tak dost rikujou (rychlost, rentgeny, kombinezy).

Tak aspon ze se shodnem ze jsou to svobodny lidi a je to jejich rozhodnuti.
Myslim ze v tech mediich to je kvuli tem samotnejm mediim ktery ty rozhovory vydavaj a vyzadujou.
jinak to ze existuje nebezpeci rapidniho zhorseni situace rika hodne zdroju..

riderhenry (2) napsal 19.08.2011 v 13:19

gehenne ins: Tu posledni vetu jsem nepochopil, ale dobre. Nevim, jake maji smlouvy, ale asi chapes, co jsem tim chtel rict - zkrata, nemuzou si delat, co se jim za chce. Ber to, jako by te sev poslal na sluzebni cestu. Kdyby jsi odmitl, treba by jsi prisel o misto, stejne tak oni. Minimalne muzou zaplatit pokutu (jestli to tak v te smlouve je napsane), ale proc kolem toho porad remcat do medii? Mensi zemetreseni uz tam od te doby bylo nekolikrat a zadny problem, jeslti se teda da verit mediim, to nepredstavovalo. Ber to tak, ze tam kazdy den letaji minimalne stovky lidi na sluzebni cesty, miliony lidi tam chodi do prace... Proc teda proste taky nedelaji svou praci? Jako by snad byli neco vic... Az nekdo duveryhodny rekne, ze je tam znepokojive nebezpeci nebo riziko, ze nebezpeci nastane, pak se o tom vubec da diskutovat. Takhle mi to prijde spis trapne. Ale jak rikas, kdyz se jim nechce, at si tam neleti, ale nesou nasledky (prohrany sampionat, pokuty, problemy v tymu...).




TOPlist