renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník martasjRSV
Vloženo 6.5.2015
Aktualizováno 25.11.2016
Zobrazeno 3 403x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Čistokrevná okruhovka se vším, co má správná okruhovka mít. Prozatím najeto jen pár testovacích kola na malém okruhu ve Vysokém Mýtě. Zvyknout si po dlouhé řadě let v sedle V2 ale nebude snadný.

Více fotografii

První dojmy - Najeto mám zatím prd, tak těžko hodnotit z toho mála, co jsem najel. Dole je příšerně ucukaná, ale to se u čtyřválu asi dalo čekat. Jakmile se rozmotá nad 8000, tak to začíná být pěkný peklo.

Motorku bych doporučil pro - samozřejmě pro okruhové nadšence

Doplňky na motorce - motorka je komplet v Öhlinsu, elektornika Ignitec dělaná u Murkina, komplet Akrapy i se svodama, Quickshifter, rychlopal, otočený řazení, přepákování, lamací páčky, ... na protokolu z brzy je naměřená hodnota 194 koní.

Recenze

Jelikož už poslední roky jezdím jen okruhy, tak pro mě motorka na značkách neměla moc smysl. Aprilka RSV 1000R, kterou jsem měl předtím 5 let byla supr, ale pořád to byla vlastně jen sériovka, kterou jsem převlíkl do laminátů a na silnici jsem s ní už stejně nejezdil. No a taky, co si budeme povídat, RSV už v dnešní době na dromech moc nestíhá.
Začal jsem se proto poohlížet po něčem novějším, ale jelikož z dvouválů je tady prakticky už jen Panigale nebo starší 1098/1198, které jsou pro mě cenově nedostupné, tak jsem se začal poohlížet po čtyřválci. Nějaký handrkování jestli je lepší V4 nebo V2 mě už dávno přešlo a naopak mě začala myšlenka, vyzkoušet si poprvé v životě čtyřválec, hodně lákat. Začal jsem se poohlížet po Yamaze R1 a Suzuki GSX-R 1000 K5/K6. Jakmile se v inzerátech ve Smržmotu objevila okruhová R1 z roku 2008, tak jsem se na ni musel jet hned podívat.






Motorka byla sice po pádu na pravou stranu ale nic vážného, takže nebylo moc co řešit a nakládalo se do dodávky.
Zatím nemůžu moc hodnotit jaká je, protože jsem na ní objel jen pár kol na malém okruhu ve Vysokém Mýtě, kde jsem stejně jezdil pořád jen na 2. Víc napíšu až zhruba za týden, kdy jedu na první závod Yamaha Dunlop Cupu s agenturou Dafit motoracing. Už teď ale můžu říct, že si na čtyřválec budu muset asi chvilku vykat a budu se muset naučit motorku točit a hlavně držet v otáčkách. Další oříšek pro mě bude obrácené závodní řazení. Zatím musím pořád přemýšlet kam řadit nahoru a kam dolu, ale snad se mi to brzo vryje do palice. Stejně jako předešlé RSV jsme si i R1 vzal do parády a na kapotách jsem se opět vyřádil. Nakonec myslím vypadá docela k světu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krAlik33
krAlik33 napsal 28.08.18 v 12:45 10b.

čau Martas...fakt pjekna byla ta tvoja kočka. ešte ju jezdiš, či uz mas neco ineho? btw. kukam, ze aj za RSV sme tahali obidva...okrem ineho

gabri88
gabri88 napsal 27.02.16 v 23:10 10b.

Fakt pekny kapoty

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 10.01.16 v 16:21 10b.

Vypadá parádně. Skvělý válečný barvy, stejně jako na bejvalce.
Je ti doufám jasný, že bys měl správně dostat jen 9 bodů za vlastizradu.

Luc_22
Luc_22 napsal 13.05.15 v 17:55 10b.

Luc_22
Luc_22 napsal 13.05.15 v 17:54

mno jo, mas ji peknou Martasi

Více komentářů



TOPlist