Musclebike...esence toho co toto slovo představuje, všechno na tomto motocyklu je poctive, železné, pevné, solidní, těžké, hřmotné až do okamžiku než se rozjedete.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1200: Rexe koupil jako nové moto můj syn a po cca 3 letech jeho srdce zaplálo pro italské krasky Ducati a chudák Rex zustal na ocet...tak jsem se ho ujmul
První dojmy - První dojmy byly velmi rozporuplné v pozitivním slova smyslu. Nenastartovaná na stojanu je obrovsky kus železa se kterým se lidem s kratšíma nebo ne úplně zdravýma nohama (což je můj případ) jen velmi špatně manipuluje na místě
Motorku bych doporučil pro - Asi ne úplnému začátečníkovi, který sedí poprvé na moto, ale vzhledem k napsanému výše, myslím že pokud neabsentuje mozek nemusí být výběr zúžen pouze na protřelé motorkáře a kaskadery. Dá se na ní jezdit velmi rozumně a příjemně. A jestě así nebude úplně vhodná pro 160ti cm a 60kg vážícího bikera, ale to už si musí asi každý zvážit sám ;o)
Doplňky na motorce - Až do prodeje originální stav
Recenze
První dojmy byly velmi rozporuplné v pozitivním slova smyslu. Nenastartovaná na stojanu je obrovsky kus železa se kterým se lidem s kratšíma nebo ne úplně zdravýma nohama (což je můj případ) jen velmi špatně manipuluje na místě. Vše se změní po nastartování a rozjezdu. Rukama mi prošlo poměrně dost různých motocyklů ale na takto výkonném a přitom tolerantním a odpouštějícím motu jsem vážně neneseděl. 122 koní hebounkého "elektro" motoru je k dispozici snad od volnoběhu bez jakéhokoli zaváhání nebo škobrtnutí až do max.otáček kde se ozývá nádherným soundem naprosto "neelektrickym". Výkonný motor je schopen velmi rychle dostat moto na limit a někdy je potřeba trochu víc sily k poskládání mastodonta do zatáčky, ale brzdy si vzhledem k váze mota nevedou vůbec špatně a když ho už jednou na správnou stopu do zakruty navedete tak si můžete číst noviny jak se REX chová vzorně. Tlumič řízení by asi bylo velmi příjemné příslušenství protože silný motor si při akceleraci ze zatáčky občas zavibruje řidítky. Vzhledem k jeho sametovému nástupu se mi ale nikdy nestalo že by mi při akceleraci sebral gumu pod zadkem. To byla na Kawasaki GPZ 750 turbo denní rutina. Motorka šla do světa kvůli mému špatnému zdravotnímu stavu (už jsem ji při manipulaci na místě nezvládal) dodnes na ni vzpomínám a lituji ze už ji nejsem schopen vodit.
neskutečná nádhera
ZRX je pro mě už několik let sen, ale stále asi nenastal ten správný čas si jej pořídit, ale věřím, že jednou k tomu dospěju Měl jsi ho krásnýho