PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZRX 1200 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pepis79
Vloženo 5.3.2013
Aktualizováno 7.9.2013
Zobrazeno 5 430x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Velká, silná, rychlá, těžká, pohodlná,...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 1400: cena:-(
Suzuki GSF 1200 Bandit: myslím, že REX je lepší volba a menší tuctovka
Suzuki GSX 1200: první impuls pro koupi nové motorky, ale přilezl REX a bylo vymalováno :-)

První dojmy - První dojmy? :-) ? Oproti GSX 750 inazuma první dojem vlažnější. Inazuma byla klasičtější, kočena, černá metalíza a chrom, oblé tvary. REX je takové hrubé monstrum, stroj, ostře řezaná výkonná bestie, která žere děti :-). A navíc "S" čumák vytvářel u mě rozporuplné dojmy libí / nelíbí. Barevná kombinace (stříbrná / černá) mě připadá jako nejméně atraktivní z nabídky (samozřejmě jsem chtěl "R" v zelené, ale to je taky za jiný peníze a majitelé se toho myslím nechtějí zbavovat:-/ ). První jízda mě moc nenadchla, páč to moc nejelo (počítal jsem s tím, že to bude potřeba naladit). Cena byla dobrá tak jsem ho, i přes výhrady, vzal domů :-))). P.S. kyvka s excentrem vypadá dost, dost, dost dobře

Recenze

ALE:
motorku jsem vyleštil, vyměnil svíčky!!!, vyčistil karbec a vše v úvodu zmíněné najednou neplatí. Motorka najednou jede, až jsem dostal strach . Zátah již od 1500 ot. Od 3500 sepne "turbo" a nastává akcelerace na vzletovou rychlost. Od 7000 už si nic nevybavuji, protože mozek vytěsnil děsivé zážitky hluboko do podvědomí. )

Motor táhne a jede jak při startu Boeing 737. Akcelerace, pak nastává akcelerace a nakonec akcelerace. Takže motor je použitelný od 1500 do omezovače. Takovej lepší turbo-diesel .

Na "S" čumák jsem si rychle zvykl. Ochrana proti větru perfektní. Ve tmě to svítí víc jak auto. Na cestování nezbytnost a jestli má motorka mít i praktický faktor, tak pro moto jedině +++. A když se na ty čumáky koukám kolem, tak Rex má jeden z nejzdařilejších.
Bez čumáku je sice pro mě moto hezčí (no "R" asi nejhezčí, ale když jsem jel na INĚ 130, tak to bylo už nepříjemný. Na Rexovi není problém 200 a kochačka-klídek.

Design "trupu" je perfektní. Kyvka nádhera. Motor paráda (dobrej tah s falešnýma žebrama). Tvar nádrže je hezky "muscle". Škoda jednoho výfuku. Dva sluší každé motorce. Zpracování na perfektní úrovni.
Lakování mě přijde trochu nuda a ty kolotočářský samolepky - jsou děs.
Jinak i přes to jakej je to doopravdy mastodont (cca 250kg), působí moto svižným dojmem. K charakteru motoru se tento design docela hodí ( i to "S").

Motorka se mě líp vodí než INA a to i na místě. REX má parádní rejd. Řidítka se dají stočit skoro až na nádrž. Dále obrovský prostor pod sedlem + v ocase. Pod sedlo vleze i sekera Fiskars X7 (vyzkoušeno). Moto nemá centrální stojánek, takže se znepříjemňuje spousta servisních úkonů.

Převodovka má 5kvaltů a ty jsou naprosto dostačující. Silný motor v pohodě utáhne "silnější zpřevodování". Na 5tku točí při 100km/h - 3500ot/min a 130km/h - 4500ot/min. Oproti INĚ má řadička měkčí chod, ale méně přesný. Už se mi po najetých cca 500km podařilo zařadit falešný neutrál (na INĚ se nestalo nikdy).

S motorkou jsem spokojen. Motor nad očekávání. Na design si již zvykám a začínám ho i obdivovat. Na cestování to bude SUPER motorka. Spotřeba zatím 6,5l/100, ale teď v zimě nemá cenu hodnotit (dlouhé zahřívání a časté ladění motoru, v létě tipuju 5,5l - uvidíme).

11/4/13
Tak dnes naměřena spotřeba 5,4 l/100km a to nejezdím "na spotřebu"
Ve 247km si motorka už říkala o přepnutí na rezervu.
V nejbližší době se pustím do podtlaků a ventilů.
Píchnul jsem starou gumu (která stejně byla už na přezutí), tak jsem dal dozadu Continental RoadAtack II. Pak poreferuji jak se to točí

23/4/13
Spotřeba Brno - Praha - Brno 4,8l/100. Průměrná rychlost cca 130.
POZOR! D1 je retardérovaná . Takhle vyklepanej jsem nebyl ani když jsem poprvé viděl Vetřelca )

11/7/13
Rex je po operaci "obličeje" . Design moto se výrazně zlepšil (zesílil, nasral,...). Už to není Usain Bolt, ale Schwarzenegger (hlavně ten z Terminátora. Ještě to chce lak (ale to až asi přes zimu). Je trocha problém se shánění dílů na eRko (je toho málo). Dokonce jsem se snížil na čínský zrcátka. Ty až seženu origo rozšlapu - strhaný závity, barva jde dolů nehtem, matky mají sražený hrany již z výroby a klíč do toho zajíždí jak do másla - utáhnou to jde jen hasákem a podle toho to taky již vypadá,...
R-maska umí taky dobře odvětrávat. Dokonce se mě zdá, že to má méně turbulencí než eSko (měl jsem ale nějakej cestovní štítek) a tím pádem o něco menší hukot v helmě. Jel jsem Praha-Brno-Praha radši po okrskách a spotřeba (neuvěřitelných) 4,3l/100km.
Zařadit falešnej neutrál už se mě dlouho nepodařilo. Už se noha naučila jak to tam kopnout. Pneumatiky RoadAtackII zatím bez problému (nikde žádné podklouznutí a úbytek zatím v normě - najeto cca 2000km)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tempo_veloce
Tempo_veloce napsal 06.05.16 v 22:28 10b.

Důkaz, že když ji miluješ na věku nezáleží, když je krásně udělaná.
S polokapotáží ,super!!
Celkově moc krásný!

Cicos
Cicos napsal 05.11.14 v 13:39

super stroj ... at skvěle jezdí

lacerta82
lacerta82 napsal 03.09.14 v 20:46 10b.

nádhera...jednou ji snad budu mít také v garáži

COMPANY
COMPANY napsal 07.09.13 v 20:46 10b.

CryingDragon
CryingDragon napsal 16.06.13 v 19:29 10b.

Za deset, a jsem zvědav jak dopadneš s přestavbou na Lawsona :)

Více komentářů



TOPlist