PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jirka.h
Vloženo 8.3.2015
Aktualizováno 8.3.2015
Zobrazeno 2 516x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Rychlá,dobře ovladatelná motorka.

První dojmy - Jede jako čert,hned jsem si na ní zvyknul,měl jsem K1 a je to dost podobné.Před K1 jsem měl GSR-R 750 K2,pak GSX-R 750 srad r.v. 2000 a pak zmíňěnou K1 1000.Na litru jde motor krásně od spodu,kdežto na 750 až kolem 7-8 tisíc,do té doby je to koťátko.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro vyježděné jezdce,nedoporučuju ji pro kluka,kterej začíná,je to střela,která se v jeho rukách může proměnit v nebezpečnou zbraň..Ale jakmile se to s ní naučíš,dá se s ní zažít hodně zábavy..

Doplňky na motorce -




























Recenze

Před K4 jsem měl model K1 a byl jsem nadmíru spokojenej,jen jsem chtěl něco novějšího,takže volba padla na K4 i z finančních důvodů.Nechtěl jsem mít v motorce vložených 200 tisíc a tohle je hodně muziky za málo peněz.Poté,co jsem si ji z Jihočeského kraje přivezl domů...po ose...takže jsem ji hned cca 170 kilometry řádně otestoval,jsem měl jasno v tom,co budu muset hned na motorce měnit.Byli to přední brzdové kotouče,kvůli kterým byla motorka o pár tisíc z prodejní ceny levnější.Nakonec jsem na inzerci narazil na celou sadu 3 Brakinkových kotoučů za solidní peníze a s troškou rizika,protože nové nebyli,jsem objednal a čekal až dorazí.Naštěstí se povedlo a kotouče se po namontování na motorku spolu s novými destičkami osvědčili a brzdný účinek je skvělý.Ovladatelnost motorky je překvapivá,hmotnost motorky cca 200 kg není vůbec znát.Když jedu ,,normálně" tak se spotřeba pohybuje kolem 6ti litrů/100km a to není nic brutálního.Fascinuje mě,že má zátah od spodu a kdybych se s plynem trošku nekrotil,tak se to ,,plaší" na zadní ještě na trojáka.Trošku jsem se zalekl,když se rozsvítila F-I porucha,zavezl jsem ji do servisu a tam mi řekli,že to bude směs paliva,tak ji nastavili a od té doby je to bez problémů.Na motorku jsem dal ,,pár" doplňků MRA plexi,ukazatel kvaltu Gipro,plošky nad stupačky gsx-r ,čirá sklíčka na blinkry,laděný výfuk carbon gp od Danmoto...atd.Motorce a mě je nejlépe na silnici,rozhodně to není na žádnej terén,ani ve městě to není nejlepší,to ji chudinku dusím na dvojku a skáče jak koza,ale jakmile vyjedem za město tak se začnou dít věci a motorka je ve svém živlu.Na žádné dlouhé cestování to není,ale 200km na jeden zátah se dá,pak krátká pauzička na pumpě na kafe a na protažení a můžeme frčet dál.Celkově bych řekl,že jsem s ní moc spokojenej,je to jedna z posledních ,,velkejch"silničních motorek a přes to,že nejsem zrovna drobek,tak se na ní krásně poskládám a 100% mi vyhovuje..zkrátka bych neměnil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PremdaHonda
PremdaHonda napsal 12.03.15 v 12:53

Superbika bych sice asi nechtěl,ale kdybych si měl jednoho vybrat,byla by to přesně tahle generace GSX-R 1000,i ta klasická barevná kombinace... Pozdější modely už nejsou tak pěkné,i když technika se samozřejmě pořád zdokonaluje

zahradnik05
zahradnik05 napsal 11.03.15 v 04:44 10b.

kraska jasnych 10b.

RepsolGirl
RepsolGirl napsal 10.03.15 v 12:33 10b.

Kráska! Ať to lítá a úspěšnou sezónu!

PetrGSX-R750
PetrGSX-R750 napsal 08.03.15 v 12:09

pěkná, ahoj kde jsi prosimtě pořidil a za kolik ´´ plošky nad stupačky gsx-r´´ ? ddíkes

Více komentářů



TOPlist