Zdálo se, že Trampové zmizely z povrchu zemského. Po letech, kdy už jsem nedoufal, se jeden, na první pohled, nejkrásnější kousek dostal až ke mně. Pečeme spolu od ledna 2014.
Motorka koupena od Olísko (Luka nad Jihlavou)
Výška jezdce: 202 cm
První dojmy - Krásné dvoutaktní enduro, které dobře padne do rukou. Motorka není pro každého, ale jawistovo srdce musí zaplesat. Po prvním svezení sice bylo jasné, že se pár věcí bude muset poladit, ale bez toho by mě to snad ani nebavilo.
Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k dostupnosti náhradních dílů, které odlišují Trampa od 640 bych motorku doporučil spíše pro fandy.
Doplňky na motorce - Od koupě již byla motorka vybavena olejovým dávkovacím čerpadlem mikuni, zapalováním vape , sedlem potaženým materiálem z Adenia.
Jinak se zdá v originálním stavu.
Recenze
Do Trampíka jsem se zamiloval už dávno. Po koupi jsem se doslova třásl na projížďku. Chodil jsem okolo slintal a když se počasí neumoudřovalo, prostě jsem to nevydržel oblékl se a vyrazil na zkušební jízdu.
Při prvním projetí již bylo jasné, že je něco špatně. Motorka šla velice špatně do vyšších otáček a ani se nepřibližovala maximální rychlosti.
Bylo zapotřebí upravit koncovky výfuku (dvoukomoráče), které jsou již z výroby nešťastně řešeny. Zanesou se a s tou změtí kanálků a tlumení se prostě nedá nic udělat. Řešilo se to i zde http://www.motorkar...?ft=137264&fid=3 a krásnou fotodokumentáž úpravy dvoukomoráčů na absorpční tlumení má hrnous na rajčeti. Čímž bych mu chtěl poděkovat.
Po této úpravě dostanete doslova radost z jízdy.
Dále jsem málem bral kladivo když jsem se chtěl podívat na svíčky. Docela jsem se divil že nebyl ztržený závit. Bohužel je přeříznutý zkřiva, ale vše drží jak má a já se postarám o dotahování s citem.
Po zkušenosti s vybíjející se baterkou (podle všeho novou) a místy nefunkčního klaksonu nebo, samovolně blikajících kontrolek bylo zapotřebí revidovat elektroinstalaci. Po demontáži krytů a přední masky jsem myslel, že si zavolám 155 pro podezření na infarkt. Takové věci nenajdete ani fanoušků herpetologie.
Po rozpletení hadího hnízda situace nebyla tak kritická, jak jsem si z počátku myslel. Vyměněno pár drátů a spojů, doplněna kontrolka dobíjení, odizolování kontaktů a minimálně jednu sezónu přežije. Po této zkušenosti jsem začal uvažovat zda nebyl motocykl po havárii nebo po předělávce z 640... přijde mi jako z nových dílů.
Tyto myšlenky mi ale odchází při pohledu na motocykl. Vím, že ať se Trampíkovi stane cokoliv, nějak to spolu vyřešíme
Při klasické údržbě, kterou zvládne alespoň trošku zručný jedinec, je to velice spolehlivý stroj.
Díky vysokému těžišti způsobené kyvnou vidlicí je motocykl poslušný a nádherně manévrovatelný. Zvládá bezproblémově silnice i střední terén.
Celou sezónu, i když letos byla slabší, jezdil motocykl ve dvou a s kufrem za krásné 4,2 litrů bez vážnější závady.
Pominu-li nedostupnost některých ND je tento stroj výborným společníkem.
Ta motorka je opravdu nádherná ... Nějak nechápu proč je jich tak málo, v době její výroby jsem si jí jako student nemohl dovolit. A teď naopak zase není k sehnání. Z těch modernějších jaw (640) mi přišel nejhezčí a nejpraktičtější zároveň.
Docela by mě zajímalo jaké je na ní svezení. Posílám 10 b a přeju ať slouží ještě hoodně dlouho.
pěkný tramp, přeji hodně najetých km bez nehod a krátkou zimní pauzu
Moc pěknej Tramp Přeji mnoho km v sedle Trampa a máš to za jasných 10B
Moc pěknej kousek,taky mám rád Jawky
Klasika . Moc pěkná , taky jsem jí chtěl