Koupil jsem si ho fungl nového v kětnu 2005 když jsem se dozvěděl ,že končí prodej dvoudobých jawiček.
Recenze
Nechal jsem si na ni namontovat všechny doplňky které mi byly nabídnuty,oilmaster,držáky bočních kufrů ,boční kufry.Zadní nosič byl montován již v základu,stačilo dokoupit jen kufr a tankvak.Celá tato paráda byla spočítána na 72 tis.No nekup to za ty prachy Když ji miluješ nemáš co řešit Brácha měl v tu dobu starého trampa bez oilmastru ,nakonec mu to nedalo tak jsme tenkrát obědnali trampy rovnou dva ,s tím ,že se starý potom prodá.Asi za tři týdny nám volali z prodejny ASTER Přerov ,že krasavci jsou připraveni k odběru.
K dnešnímu dni má najeto 18 tis km bez problémů,vyměněny: obě pneu, řetěz ,svíčky ,brzdová kapalina a vzduchový filtr,pouze běžné spotřební díly.Brzdové destičky zatím originál ale už téměř ko.
Ježděno jak kolem komína tak i delší desty,Slovensko,Polsko,Rakousko,bez problému zvládla i Grossglockner.
zdravim jak se daři jawaci
Moc peknej Trampik. Je to tenkrat nejak nedal, ten nakup novyho, tak jsem musel koupit az pozdeji. Ale z Jaw co mam, je na nem asi nejlepsi svezeni. Tak at slouzi.
mooc vyladěná ten padací rám je supr z čeho je..?
Moc pěkná motorka . Oceňuji věrnost k české značce. Přeji spoustu km bez závad a nehod. Uděluji ti 10bodiku. Snad se ti moje Jawka také bude líbit a nějaký ten bod od tebe dostanu .
Pekny TRAMPIK, Chcel by som sa opytat ci pomohlo vyhodenie clonky z karburatora a pretryskovanie na 90? V com je vyhoda? vykon? spotreba? Ja mam 640 r.v. 1999 s ducati zapalkom a s clonkou a trysku 100, dvojkomorove vyfuky a zda sa mi to nejake lenive a spotreba do 6L pritom jazdim sam 80-90 -tkou. Za zelenym polickom to uz ozije ale dovtedy bieda tam uz je na tahometry cez 100 to uz nieje ono taka jazda vybracie, hluk, velky vietor (motorka ma len 4500km original stav). Dik za nejake rady.