PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000S (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník speedymratin
Vloženo 23.1.2015
Aktualizováno 18.4.2017
Zobrazeno 2 471x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Několik let vylepšovaná od Suzuki k vytvoření nádherné motorky s úžasným výkonem od spodu.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSR 600: Víc mě lákal 90° dvou hrnek než čtyř.

První dojmy - Posed na motorce mi přišel mnohem lepší - pohodlnější než na starších modelech SV. Na NEzahřátých gumách bylo znát, že zadní kolo je ve stálém prokluzu. V tu chvíli jsem pochopil, že litr potrestá každé neuvážené přidání plynu. První dojem byl strach a velké nadšení. Chtěl jsem JI!!! U této motorky musí člověk používat hlavu a to se mi moc líbí.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co mají mozek!!!

Doplňky na motorce - Tmavé plexi, CNG páčky, automatické mazaní řetězu, karbonové výfuky, GiPro-ukazatel zařazené rychlosti, pancéřové hadice - červené




Recenze

SV jsem si vybral díky dvouválci, brutální zvuk, ovladatelnost a moc se mi líbí .

Motorku už mám třetí sezónu a nehodlám měnit. Na moje cestování po okreskách bohatě stačí. Minulý rok jsem navštívil okruh a tam jsem poznal, že motorka má tolik sily, které jsem v běžném provozu ani nemohl poznat a ani nechci poznávat. Je pravda, že na okruhu na rovinkách nemá ty otáčky jako čtyř hrnky, ale v technických pasáží byla v mích očích hodně dobrá. Je pravda, že sv650 jde do zatáček mnohem snadněji, ale zase nemá takový vyjez ze zatáček jako SV1000. Co se týče podvozku a odpružení, tak se ví, že u litra byli změny hned od výroby - tlumič řízení, progresivní pružiny. To zlepšilo spoustu vad na minulých SV. O brzdách se říká, že moc nebrzdí atd, ale moje zkušenost je, že to tak hrozné není. Na okruhu, kde dostávali pěkně zabrat, mi nepřišlo žádné vadnutí a byl jsem spokojen.
Jízda je klidná a přitom stačí jen pootočit zápěstím a 2buch se okamžitě probere i z nízkých otáček a tlačí vás brutálně dopředu!!! SV se cítí nejlépe v zatáčkách. Ve městě je to utrpení. Díky sportovnímu posedu na motorce. Při nízkých rychlostech je veškerá váha těla na rukou. Jízda přes prahu je slast! Za to ve vysokých rychlostech je to naprosto jiná záležitost. Odpor vzduchu vás hezky drží s motorkou a jízda je zcela uvolněná a bez žádných svalových křečích. Spolujezdec má na novějších SV lepší výhled. Sedí mnohem výše a má hezký rozhled . To byl první postřeh mé ženy.
Za těch pár let jsem neměl žádné velké opravy. Jediná oprava byla prosak chladící kapaliny u termostatu. Snadná oprava a levná. Pak už jen údržba: olej, výměna chladící kapaliny, výměna brzdové kapaliny, výměna oleje předních tlumičů a převatování výfuků.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Wampyre
Wampyre napsal 16.04.17 v 20:56

Sry, omylem mi to sem dalo 2x stejnej komentář, a ten druhý nejde smazat, tak jsem to přepsal na toto.

Wampyre
Wampyre napsal 16.04.17 v 20:56 10b.

Za 10 bodů za krásný SVčko a unikátní SPZ

Pedl
Pedl napsal 08.01.17 v 21:24 10b.

Krásné SVčko

miki83
miki83 napsal 03.01.17 v 20:03 10b.

Díky, původně jsem chtěl taky S ale nakonec vyhrálo N. Ta tvoje

Ursa
Ursa napsal 21.10.15 v 19:21

Kráska.

Více komentářů



TOPlist