renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 ST (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 5u5ter
Vloženo 4.1.2015
Aktualizováno 4.1.2015
Zobrazeno 1 987x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Sportovně turistická Baworka s příkladnou aerodinamikou.

První dojmy - Motorku mám od r. 2008. V době koupě sem se zamiloval na první pohled a láska mne stále drží. Po dlouhé době jsem sedl na motorku, navíc první, co nepálila olej ve dvoutaktním cyklu. Byl jsem unesen sílou motoru a hlavně brzdný účinkem motoru po ubrání plynu. Jízdní vlastnosti perfektní.

Motorku bych doporučil pro - Asi těm, co se líbí no. Určitě ne začátečníkům a nižším postavám.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, palubní počítač, abs, origo kufry a nic víc

Recenze

Bylo to vlastně docela spontánní. Vše se nějak seběhlo a přísahal bych, že jsem v tom nevinně. Už několik roků jsem nejezdil na motorce a docela mně to každou sezónu bralo, to cvrkání mašin okolo. Měl jsem tenkrát novou holku a život byl nádherný. Od rozhodnutí po koupi neuběhl ani týden.
Když jsem vezl motorku domů, jel jsem za doprovodem (holkou). Po D1 to hasila skoro dvě kila a já plápolal v šusťákovce na úplně neznámé motorce za ní. Prý se ta dobrá duše snažila poodjet, abych si sám vychutnal jízdu.
Vzhled je otázka subjektivního názoru. Mně okouzlila ta jinakost. Přední lampa je obří a tak sem snad i dobře vidět.
Základ motorky tj. rám a motor je shodný s R 1200 GS, RT a R 1200 R. Motor je naladěný na 81 kW. Má vysoký kompresní poměr a lze jím účinně brzdit. Vlastnostem motoru se nedá nic vytknout, jde o klasickou boxovací singerovku (je slyšet cvakání vaček a ventilů), která díky setrvačnosti při přidání naklání motorku. Nerozumím tomu, proč tyhle motory necpou do menších aut. V dlouhodobém průměru jezdím za 5,2 l/100km. Zadní tlumič má manuálně stavitelnou tuhost pod sedlem, někdy si s tím hraji při čekání na světlech. Sedlo lze umístit do dvou výškových úrovní, stejně jako štít. Měřím 185 cm, sedlo mám dole a štít nahoře. Do 140 km/hod mě vzduch poslušně obtéká a jízda je komfortní. Ve vyšších rychlostech je třeba přilehnout. Charakter motorky je ale více sportovní než cestovní a proto je jezdec opřen vyšší měrou do řídítek. Nemám za sebou hodně dlouhou cestu, ale může to trochu unavovat. Gripy mám docela ohmatané. V současnosti bych šel nejspíš do modelu RT, kde se sedí více vzpřímeně.
Nejsem znalec motorek a tak se spokojím s tím, co mám. Nejsem závodník a tak mám raději loudačky. Když ale někdy zatáhnu za plyn... hmmm

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
elvis78
elvis78 napsal 11.06.16 v 10:46 10b.

tahle barva je nejhezčí

5u5ter
5u5ter napsal 22.01.15 v 23:05

Tyjo ségra, tak to je paráda . Jinak děkuji kluci! A přeji šťastnou a bezpečnou cestu.

chuan
chuan napsal 12.01.15 v 09:07

Moc pěkná mašina, v téhle barvě se mi líbí nejvíc , pravda, že posez je sportovnější, ale dá se na ní v pohodě za den ujet 900 kilometrů vyzkoušeno . tak ať jezdí jen kolama k silnici

BoBo1
BoBo1 napsal 06.01.15 v 12:10 10b.

BMW = gut. Tak jen přijemné zážitky a pohodové kiláčky.

Piki
Piki napsal 05.01.15 v 18:47 9b.

Je zajímavá a zvláštní. Taky jsem o ní uvažoval, ale pak zvolil líbivější R1200S. Myslím, že R1200ST byl i jeden z prvních v této kategorii co měl i ESA ...

Více komentářů



TOPlist