Fejzr. Proč jsem na tuhle motorku sakra nepřišel dřív? Přicházel jsem o hodně, ale už jsem na to přišel
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZRX 1200: Je jich málo, je to 5ti kvalt, nemá centrální stojan. Ale je to Kawa.
První dojmy - Klasický japonský mnohoválec s projevem elektromotoru u kterého není nutné pořád řadit protože motor je slušná zásobárna výkonu a 4vál si nechá hodně líbit, resp. ho lze využít ve všech otáčkách. Ten lineární tah na jakejkoliv kvalt mě udivuje (je to teprv můj druhý čtyřválec, ten první byl navíc vidlicovej) s docela pěknou silou ve vrchu. 143 koní a 106 Nm je předáváno na zadní kolo s jistotou, čitelně, i přes svou sílu to není žádná ukrutná brutalita, žrout malejch dětí, usurpátor, terorista a zapovězený apokalyptický zaklínadlo, ale rozohnit se samozřejmě umí pěkně.
Motorku bych doporučil pro - pro milovníky luxování, pro příznivce míchání el. mixérem, pro milovníky zvuku zubní vrtačky
Doplňky na motorce - alu řídítka WRP, závažíčka Proobikes, kvaltometr GiPro X-Type, zadní pružina Ohlins, cestovní plexi Givi, SW motech nástavce zrcátek, padáky Motrax, prodloužení př. blatníku, klín pod motorem, gelové sedlo Corbin, laďák
Recenze
Přemýšlel jsem o něčem s málem vibrací a obsahem litr nebo víc. A japonským. V merku jsem měl FZS 1000 Fazer a ZRX1200S. Rexů ale není moc k mání, Fazer je skoro na každým rohu a moc kritiky se na něj nenese. Taky mají Fazery oproti Rexům centrální stojan a 6 kvaltů, což je pro mě taky plus. Ale Kawa je Kawa
Je silnej, ale čitelnej, řazení je prostě "yamahový" - přesný, tichý, parádní. Podvozek (nevim jak je nastavenej) mi sedl, vzadu je pružina Ohlins. Brzdy brzdí velmi jistě, krásně se dávkujou. Podvozek je dobře naladěnej, plně seřiditelnej, ale zatim jsem do něj nijak nehrabal - předchozí majitel byl asi jako já a mě to takhle sedí.
Hlavní změnou byl laďák. To originální šeptátko bylo k smíchu vzhledem k dynamice týhle motorky. Zlepšila se odezva na plyn, ochotněji se sbírá z nižších otáček a taky už zní motorka důstojně. Gelový sedlo Corbin, stavitelný páčky, padáky Motrax, klín pod motor Ermax, pružina Ohlins.
Prostě mi sedí, jsem s ní maximálně spokojenej, pořád mě baví. Nechá se na ní jet hodně ostře - přece jenom je to "civilní R1", zároveň není problém jí vzít na dlouhou dovolenou a sedět na ní od rána do večera (a cestovně žere překvapivě málo na to jaká to je raketa). Jsem nadšen.
Pěknej kousek taky o něm přemýšlím, až mě zaráží ta samá chvála
Tak to je polykač kilometrů.
Díky za komentář. Máme dost podobný vkus ( sv a fz). Ať ti to lítá kolama dolů a daří se v gymkhaně.
Nádherný Fazer. Moc hezká barevná kombinace. Ať ti dělá jen samou radost.
Fazer je moje první motorka a nemůžu se ho nabažit. Vždycky vyrazím na krátkou projížďku a je z toho většinou +200km na tacho.
FZS1000 je moje srdcovka na kterou nedám dopustit. Dnes už bych ho nikdy neprodal a zůstal by doma jako druhá motorka. A ten Tvůj je v krásné bar.kombinaci, tak ať slouží ke spokojenosti!