Motorka nejlepší lék, který mohli vynalézt :D.
Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov) - Vše probíhalo v naprostém pořádku.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Vyšší výška sedla. Ojeté hrozný stav.
BMW G 650 GS: O 50 000-, dražší.
První dojmy - Motorka krásně jede. Skvělý výkon motoru, hezky se na ní sedí a krásně padne do ruky. Motorka prostě nezklamala a stále překvapuje :).
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil začátečníkům jako jsem já. Který by rádi začali cestovat.
Doplňky na motorce - Hlavní stojan od firmy SW-Motech. Tady musím trošku zkritizovat hondu že to neměla moc dobře vyřešený. Aby ste mohli ten hlavní stojan nainstalovat musí se uříznout kus plastu.
Pokud budete chtít si nainstalovat i rozšíření bočního stojanu. Ale už tam budete mít nainstalovaný hlavní stojan od firmy SW-Motech. Tak doporučuju zkontrolovat jestli bude místo pro boční stojan. Jakmile ho dáte zpátky " do výchozí polohy ". Tak překáží hlavní stojan. Takže buď si budete myslet vymyslet svůj. Jako jsem to udělal já. A nebo najít ten spravný od výrobce. Já jsem to vyřešil tak jsem si prostě nechal vypálit plech, který mi slouží jako rozšíření a dávám to tam až tehdy když je povrch dost měkký a motorka se boří do země, když je plně naložená.
Další na řadu přišel topcase a boční kufry. Tentokrát se nic řezat nemuselo. Instalace je jednoduchá. Vše od firmy GIVI
Poslední instalace která se provedla byli kryty rukou.
Výsledný efekt, ale prostě za to stojí. Dostala nový nádech. A vyřazuje z ní už ta cestovatelská energie.
Recenze
Po prvním pohledu na motorku jsem věděl že to bude ta pravá. Skvělý design. Přijatelná cena. A možnost s ní cestovat mi moji volbu potvrdila.
Motorka se více hodí na silnici. Ale po vyzkoušení na lehkém terénu si obstála výborně. Už ji i nějakou tu dobu mám takže v ovladatelnosti mi prostě nezklamala a brzdy si obstáli na výbornou.
Pneumatiky: 80% silnice 20% terén Pirelli 120/70ZR - 17M/C ( přední )
Spotřeba: 3.8-4.3l/100km
Aktulizace 25.10.2015
Letos jsme se vydal na první expedičku. Směr Česko > Bosna&Hercegovina > Černá hora. Měl jsem obavy jak si prostě motorka s plnou výbavou obstojí. A velmi mi překvapila. Ztráta výkonu tam sice je. Ale není to nic hrozného a spotřeba se drží na krásných 4.0-4.3l/100. Takže se dalo najet 400km na plnou nádrž. Terén v plánu nebyl. Ale nakonec jsme tomu neutekli a za den se najelo asi tak 60km v terénu. Měl jsem naložený topcase a boční kufry. Motorka jela dobře. Pneumatiky v terénu drží. Po 5500km co jsme najeli jsem to dál hned na garační prohlídku. Žádný problém s motorkou nebyl a je zase jako nová. Holka moje si prostě 10/10 zaslouží :). Všechno je jak má být. Ideál na cestování.
vyzera vyborne a aj ja by som chcel svoju tak nejak nastrojiť :) mam dve otazky : 1. chcel som si dat chraniče ruk tak ako ty ale predajca v honde povedal že ak otočim riaditka nadoraz dolava alebo doprava tak budu buchať do plexi. Je to pravda ? ja mam sice 2016 ten novši model.
2. Aka bola montaž tych bočnych kufrov ? jaa som si ich tiež objednal a chcem vediet či to išlo v pohode alebo to je komplikovane. Dakujem a vela stastnych km :):):) Davam 10 bodov :)
Moc pěkná a supr doplňky ...
ty kufry jsou prostě pecka ! tak má vypadat cesták ! 10b
Hezká výbavička Jinak bílá hmm