PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 750 SE (1983)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JirkaB
Vloženo 9.8.2014
Aktualizováno 9.11.2017
Zobrazeno 2 597x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


XV 750 Speciál = Centrální pérování zadní vidlice, které normální Virago nemá. Návrat ke klasice 80tých let

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - Původně jsem ji chtěl na přestavbu, ale nakonec zůstane skoro v originálním stavu. Velmi pohodlný posez, dostatečně silný motor, nádherná litá kola, pěkný zvuk, podvozek dobře filtruje nerovnosti. Na lehký plyn na 5tku se dá jet 50 km/h. Takže se nemusí moc řadit, za obcí by to mohlo mít i 6tku. Cestovní rychlost 90-100km/h, jede sice víc, ale od 130 už pěkně fučí.

Motorku bych doporučil pro - ten kdo ocení starší stroj

Recenze

Je to už moje X tá motorka
od Pincka, Honda SS50, Jawa 150, Virago XV 535, Piaggio X9 500, Kawasaki VN 800, Suzuki Marauder M 800. Suzuki SV 650, Yamaha Bulldog 11000 + nějaké skůtry

Původně jsem vybíral moto nad 600ccm na přestavbu na bobber/cafe racer a něco co není moc těžké. Přestavby z XV 750 Speciál jsou pro mne jedny z nejhezčích. Tak jsem čekal jen na to, až někdo bude tento stroj prodávat a dočkal jsem se. Provedl jsem zkušební jízdu a posez a motor se mi líbil. Přední brzda ta byla na rozbití si držky. Stočený kotouč někdo špatně stočil a bylo to jako brzda s ABS. Když jsem ji dovezl domů, měla ještě držák zadních brašen s koženými brašnami a se zapojkou pro páva. Ten jsem odmontoval, brašny a držák sundal, zastřihnul kožené třásně páček. Oproti originálu je uděláno přepákování a stupačky více vpředu, to beru jako výhodu = pohodlnější posez. Moc se mi líbí litá kola = jednoduchá údržba. Chtěl jsem pokračovat dál s demontáží a úpravou, ale nějak se mi zalíbila tak jak je a nakonec jsem i po poradě s kámošema zůstal u origoše.

Kaplička, tedy kontrolky a budíky to je fakt zajímavý vzhled. Když se kouknu na různé variace 80tých let, tak to je fakt maso. Škoda, že to nemá jen kulaté budíky jako pozdější modely Viraga.

Slabotou tohoto modelu je startovací volnoběžka, tedy spíš ozubené kolečko, co po vnitřní šroubovici přejede po hřídeli a pak zapadne do ozubeného věnce na zapalování. Časem dojde k zakulacení boku zubů kolečka a pak kolečko nechce dojet na konec hřídele aby dobře zapadlo do věnce. Jde i koupit celá opravná sada s jiným stoupáním šroubovice, ale zatím nemám důvod. Startuje, sice trochu hlučněji, ale nemůže se nic stát.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jikov
jikov napsal 05.02.15 v 13:49 10b.

Krásný stroj,ať Ti dobře slouží a dělá jen radost.

Vili.s9
Vili.s9 napsal 29.12.14 v 15:19 10b.

taky bych ji jednou chtěl

lacerta82
lacerta82 napsal 30.09.14 v 18:57 10b.

nádherná

pavsa66
pavsa66 napsal 16.08.14 v 13:56 10b.

Hezká strojovna gratulace

thajpan
thajpan napsal 13.08.14 v 09:47

Zdar, jen k tomu startování, když jsem Tě tudle poslouchal, tak jsem měl strach budeš potřebovat zatlačit Ale nakonec to vždy naskočilo!
Mám dobrou zprávu, v pondělí mi na úřadě vyšli vstříc a napravili bordel po motocentrum tass, který mi prodal mašinu s vadným VINkem ... "stálo to jen" 550 wočí, ale už můžeme vyrážet legálně.

Více komentářů



TOPlist