renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 750 SE (1983)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Skeeveq
Vloženo 22.7.2013
Aktualizováno 22.7.2013
Zobrazeno 1 777x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Svižný chopper na kterým si všechno uděláš sám a holky na něj skáčou jak ukrajinka na dobrou vodku.

První dojmy - Jízda je skvělá. Tím, že je to starší mašina je zážitek umocněn o různé to rachtání a cinkání, ale jezdí jako drak a to jak po silnici tak po lese i po po poli. Není problém žádný terén. Podvozek není tak nízko jako u chopperů obvykle bývá. Jen baští oklo 8-9 l/100. (pokud se s tím člověk nemaže). Při jízdě do 100 km/hod klesne spotřeba na cca 6 l. Jenže tahle mašina člověka nutí hodně kroutit plynem. Maximálka zatím 170 km/h. Materiál neskutečně odolný. Většina věcí původních, včetně předního brzdového kotouče, který je prostě nezničitelný. Hlučná volnoběžka startéru je výrobní vada, kvůli, které se přestal model po 2 letech vyrábět. Neexistuje možnost jak to opravit. Vana je proto vybavena pár magnety na vychytávání pilin vznikajících při startování z ozubených koleček. Nicméně se startování stane později naprosto neopakovatelnou možností jak se zviditelnit kdekoliv a kdykoliv. Zvuk choppera už pozná každý, ale tento exotický zvuk rachtajících ozubených kol zatím lidé poznávají pouze tam kde jsem před tím vypnul motor. Jedním slovem-neměnil bych, jenom v případě, že to jednou odkážu další generaci si koupim něco jinýho. :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro Ty co maj koule a nebojeje se jezdit na drakovi

Doplňky na motorce - Telefon

Recenze

Jízda je skvělá. Tím, že je to starší mašina je zážitek umocněn o různé to rachtání a cinkání, ale jezdí jako drak a to jak po silnici tak po lese i po po poli. Není problém žádný terén. Podvozek není tak nízko jako u chopperů obvykle bývá. Jen baští oklo 8-9 l/100. (pokud se s tím člověk nemaže). Při jízdě do 100 km/hod klesne spotřeba na cca 6 l. Jenže tahle mašina člověka nutí hodně kroutit plynem. Maximálka zatím 170 km/h. Materiál neskutečně odolný. Většina věcí původních, včetně předního brzdového kotouče, který je prostě nezničitelný.
Hlučná volnoběžka startéru je výrobní vada, kvůli, které se přestal model po 2 letech vyrábět. Neexistuje možnost jak to opravit. Vana je proto vybavena pár magnety na vychytávání pilin vznikajících při startování z ozubených koleček. Nicméně se startování stane později naprosto neopakovatelnou možností jak se zviditelnit kdekoliv a kdykoliv. Zvuk choppera už pozná každý, ale tento exotický zvuk rachtajících ozubených kol zatím lidé poznávají pouze tam kde jsem před tím vypnul motor.
Jedním slovem-neměnil bych, jenom v případě, že to jednou odkážu další generaci si koupim něco jinýho.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JirkaB
JirkaB napsal 24.07.14 v 13:13 10b.

JirkaB
JirkaB napsal 20.07.14 v 11:50

mám tu stejnou v garáži r.v. 82 !!! SPORT
super je na tom centrální odpružení zadní vidlice, tu normální virago nemá.
jinak ten start je boží, několikrát jsem to měl rozdělaný a upravil kolečka, ale jen tak se to nezničí i při tom rachotu

Pavelvirago
Pavelvirago napsal 02.05.14 v 23:25

Podobný viragu

Pavelvirago
Pavelvirago napsal 02.05.14 v 23:24

Podobný viragu

jikov
jikov napsal 24.07.13 v 14:08 10b.

Hezká mašina.

Více komentářů



TOPlist