renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 1000 Fazer (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kakabus
Vloženo 30.7.2014
Aktualizováno 3.12.2014
Zobrazeno 1 284x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Po většinou starších cestovních motorkách jsem zainvestoval a šel do něčeho modernějšího..už mě unavovaly nebrzdící brzdy, starý podvozky a různý mušky a mouchy, co se na každý časem objevovaly.

Více fotografii

První dojmy - Tak jede to fest, když se to rozmotá. Na 230kg s plnou nádrží se to ale zase překvapivě lehce ovládá. Zvykám si na to, že můžu točit až do 11,5tis a šestikvalt - to možná zní úsměvně, ale měl sem samý pětikvalty v posledních letech :) A ty brzdy...strašně fajn vědět, že když to někde přeženete, tak vás podrží. Ještě se s ní sžívám, ale co můžu říct na začátku - předchozí majitelé o něj celkem pečovali, takže všechno krásně čistý, nějakou tu servisní historii měl doloženou, podvozek funkční. Kromě úplně první motorky se mi zase stalo, že sem šel do garáže, sednul si k tomu na židli a jen tak se kochal :D

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych pro sportovně cestovní nadšence.

Doplňky na motorce - vyhřívaný hefty, padáky na rámu + na spodku vidlí, nosič + kufr, zadní blatník, 12V zásuvka, KN filtr, CNC páčky

Recenze

Celkem ještě příjemnej posez, polokapota, výkon. První zkušenosti jsou takový, že už odspodu to jede slušně, ve středních otáčkách to táhne a nad 8 řekněme se to rozmotá a táhne víc a pořád dál až k červenýmu :) Jede to parádně. Nechápal sem, jak na youtubu to některý piloti lechtají v zatáčkách klidně kolem 4tis, ale ono vás to na výjezdu stejně pak pěkně vytáhne. Není to takovej ten konstantní tah od nuly jak lokomotiva, ale řekněme, že s krouťákem není problém ani v těch nižších otáčkách. Podvozek ještě ladím..přední vidle se mi rozhodně nezdají přehnaně měkký, spíš právě tužší - na větších muldách to pěkně kope do řidítek. Zadní péro ale asi bude trochu slabší - ještě jsem nepřitvrzoval, ale to přijde brzy - teď je to až nějak moc pohodlný a při akcelerace jde cejtit, jak se zadek lehce boří. Je to všechno plně seřiditelný, takže se může vesel klikat a kroutit matkama až do zblbnutí :D

Jinak na tom pro mě nezvykle celkem dost fouká. Byl sem zvyklej na velký polokapoty, který spolehlivě chrání nezalehávajícího jezdce klidně i kolem 180ti, tady už je znát nápor vzduchu celkem silně už kolem 140. Vyšší plexi dávat zatím nebudu, nevypadá hezky. A třeba si zvyknu. V zatáčkách je jistej a ještě jistější bude, až dám obě nový gumy (a doladím ten podvozek). Teď je ve předu jinej výrobce a typ než vzadu a myslím, že to není ideální kombinace, taky už mají něco odjeto.

Ještě sedlo je teda překvapivě pohodlný - docela měkký a široký, ale na druhou stranu se mi zdá, že když na tom chce člověk udělat nějakej pohyb do stran, tak mu to určitě neulehčuje. Možná je to taky o zvyku.

No a poslední věc, to startování.. :D Teda to je alchymie..bez plynu to prostě nenastartuje. Studený - sytič, trochu plynu, snad ani ne po půl minutě na plnej sytič začne zdechat, povolit sytič do půlky, zase trochu ožije. Po chvíli už je možný stáhnout sytič úplně. No a ohřátý - start zase jedině s trochou plynu. Koukal jsem po fórech a zdá se, že málokomu to funguje jak by asi správně melo..tak do toho nebudu vrtat, zas to není nic, na co by si člověk nezvyk..ale teda to sem na ničem ještě nezažil, takový rituály :D

Později ještě doplním, až něco odjezdím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Blesk90
Blesk90 napsal 28.01.15 v 15:21

koukám kolega ze stejného města ať slouží, taky jsem ho před nějakým tím rokem měl, moc dobrej bike

Více komentářů



TOPlist