PROFIL MOTORKY

Triumph Rocket III Touring (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vejfuk
Vloženo 29.4.2014
Aktualizováno 1.5.2014
Zobrazeno 5 410x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Konečně došlo na stroj, po kterém jsem pokukoval léta letoucí, tajně slintal nad obrázky a o videích se mi zdály vlhké sny, jak puberťákovi nad Peříčkem. Čtyřsetkilová ocelová pusinka z Anglie.

Více fotografii

Motorka koupena od DK racing - Triumph Praha - Výborné - ochota, vstřícnost, přístup, chování a tak celkově :-) .

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki C1800 Intruder: Jelikož jsem chtěl pořídit něco trvalého, co prodávat už nebudu, preferoval jsem novou a C1800 už se bohužel nějaký ten pátek nevyrábí.
Suzuki M1800 IntruderR: Druhá volba po C1800, ale nakonec jsem uznal, že jako primární motorka pro mě není moc vhodná :-D . Nechávám v záloze do budoucna jako moto na vyblbnutí :-) .
Yamaha XV 1900 Midnight Star: Na obrázcích nádherná, v reálu pocitově taková celá...ehm...malá :-) .
Kawasaki VN 1700 Classic: Už jsem nechtěl řemen & pocitově krapet lenivá :-) .

První dojmy - První dojmy těžko popsatelné :-) . Velikost, váha a obrovský respekt, jak si tam tak v Praze stála tichá a v očekávání :-) . Proběhly první letmé dotyky při nakládání věcí na cestu zpátky k Brnu :-D . Nezbytnosti vtěsnány do kufrů, noha přes sedlo a pod zadkem největší sériově vyráběný motocyklový motor na planetě. Otočení klíčkem, zmáčknutí startéru a absolutní koma! V momentě kdy se mi pod prdelí protočily tři 750ccm válce, zatřásly těmi čtyřmi sty kily oceli mi to konečně došlo! Tahle kráska už je jenom moje! :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co už mají něco za sebou. Nechci působit jako mravokárce, sám nemám bůhví kolik sezon v zadnici...ale zvykat si na tu váhu a výkon jakožto začátečník...pfuj! :-) Ale jinak odmění neuvěřitelným způdobem všechny, kteří si ji vezmou domů...

Doplňky na motorce - Přídavná světla.
Kryty postranních deklů.
Uzamykatelné víko nádrže a zámek plexi.
Otevřené koncovky výfuků.
Rámeček kufrů.



Recenze

První vycouvání z prodejny a rozjezd si budu pamatovat celý život . Zaprvé proto, že jsem poprvé v životě slyšel naživo otevřené koncovky výfuků od Triumphu, které jsem tam nechal nacpat ještě před vyzvednutím z prodejny (ve volnoběžných krásně hluboký chorál, v otáčkách mám pocit, že tahám za koule Tyrranosaura...nádhera! ). Za druhé proto, že jsem poprvé v životě měl pod prdelí takovouhle horu HMOTY . Ale otočení plynem mi potvrdilo, že to bude ženská na celej život. Sice to bude chtít na začátku jemnost, než si na sebe zvyknem, ale byla to parádní volba...krásně ovladatelná, motor tahá nádherně odspodu bez děr ve výkonu a tahá až asi úplně do konce, kam se asi nikdy nepodívám, protože by mě ten krouťák nejspíš odpálil ke hvězdám a ještě dál . A bez zpáteční letenky... .



Kolikrát už jsem slyšel, že takový motor nejde v motorce využít. Nejspíš ne. Ale právě v tom je to hrozně nádherný...dostatek výkonu a tahu kdykoli ho člověk potřebuje. Kdykoli ho chce. A ten pocit, že si můžu ukrást železniční vagon, protože ho prostě mám čím odtáhnout...uuaaarghhh .



Stroj suprově vybaven jak na dlouhé přesuny pro mě i pro případný batůžek (která si tu pohodu vzadu nemůže vynachválit), tak na agresivní povození...samozřejmě v rámci kategorie, protože lámat do zatáčky půltunového nosorožce ve dvoustech asi nebude způsob, jakým bych chtěl trávit víkendy .



Brzdy kvalitní a dostačující, ABS pracuje a pracuje dobře. Avšak Raketa má jednu záludnost. Při přechodu ze slabšího stroje, kde zrychlení na sto probíhá formou celovečerního filmu, je toto u Rakety otázka Večerníčku. Hodně zkráceného . Navíc těch 400 kilo na silnici zatraceně dobře sedí. K tomu připočítám motor bez nějakých zbytečných divokých vibrací (Ono proč by divoce vibroval, když to na 140 vytáhne v kolika? Tak ve 2000 otáčkách? ) . Takže tam, kde se mi klepaly řízky ve 120, se teď jede pocitově "na kochačku" . Což může být pěkně zrádné .



Se servisem zatím zkušenosti nemám, pokud nepočítám první servisku. Ta byla teda malinko dražší, ale co bych čekal, když se tam při výměně oleje láduje pomalu celá cisterna .



Se základním úložným prostorem je na tom Raketa poměrně hodně dobře, ale tam, kde jsem dříve do brašen poskládal druhou helmu teď nepochodím, protože jsou kufry sice objemově velké, ale dosti podlouhlé . Ale žasnu nad řešením uchycení doplňků. Chci jet bez opěrky? Cvak. Chci jet bez plexi? Cvak. Bez kufrů? Cvak... .



Chtěli za ni balík, tři krávy a 4 slepice navrch, ale každá koruna za to stála.



A když ji miluješ, není co řešit .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dan681
Dan681 napsal 19.10.16 v 20:34 10b.

Super stroj...nadhera.. ..obzvlast pekna recenze...davam 10bodu

Monty71
Monty71 napsal 24.03.15 v 20:50

Hezky popsaná recenze a stal Triumphu...přecházím po 8 letech z 1100 Dragstara a Triumph kolem mne prochází a neskutečně si říká o to abych mu začal říkat PANE !!!

jiri.nikl
jiri.nikl napsal 08.12.14 v 11:57 10b.

Tiše Ti závidím ty tvoje léta,ještě toho spoustu najezdíš,když si ho stihl pořídit takhle brzo,pecka :) Abych nezapomněl ,dávám 11

jiri.nikl
jiri.nikl napsal 08.12.14 v 11:56

Gratuluju k pořádnýmu anglánovi,mám už na něm něco za sebou a Triumphum jsem uplně propadl.je to prostě nádhera,tak hodně štěstí

splasenytrubky
splasenytrubky napsal 05.08.14 v 22:06

Tyhle motorky jsou prostě nádherný. Krásný stroj, no, alespoň mám ještě nějaký level před sebou.

Více komentářů



TOPlist