PROFIL MOTORKY

Honda FJS 600 Silver Wing (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mirbx
Vloženo 19.4.2014
Aktualizováno 19.4.2014
Zobrazeno 2 371x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velký, ale ne přerostlý skútr s výborným motorem.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass - Josef Tass (Chr

První dojmy - První dojmy byly: motor - super, skvělý start, výborný zátah, příjemný zvuk podvozek - slušné filtrování nerovností (lepší než Atlantic, ale horší než Burgman 650) pohodlí - v porovní s Atlanticem - méně pohodlné sezení, horší ochrana proti větru hmotnost - váží víc, než by člověk na pohled hádal

Motorku bych doporučil pro - Skútr se hodí na vyjížďky pro radost, zábavu. Není moc vhodný na cesty typu "do práce abych ušetřil" - jezdit do práce se dá, ale paliva moc neušetříte a pokud máte auto se vznětovým motorem, je možné, že projezdíte na skútru víc paliva než v autě :-)

Recenze

Po pěti letech na Atlanticu 500 jsem chtěl něco živějšího a chtěl jsem změnu. Líbil se mi burgman 650, o jednom kusu jsem vážně uvažoval. Po načtení zkušeností a recenzí jsem si sepsal časté závady burgmanů, bylo to asi sedm položek a všechny kusy, co jsem prohlížel, trpěly alespoň polovinou problémů, tj. do každého Burgmana 650 z druhé ruky je potřeba nasypat dobrých 10-20 tisíc korun s tím, že podobné cifry za servis budou majitele provázet v jistých intervalech i dál. Je to škoda, jinak parádní skútr podle mě zabitý složitým a drahým variátorem (na ručním řazení jsem navíc neshledal nic pozitivního).
Takže - hledal jsem silný skútr s klasickým variátorem a řemenem. Ono jich pak na výběr už moc není, takže jsem se začal zajímat o Hondu Silverwing 600, kterou jsem tak trošku z internetu znal a nikdy jsem se o ni moc nezajímal kvůli notoricky vysoké spotřebě pohonných hmot.
Nakonec jsem koupil v motobazaru ročník 2005, na kterém jsem při prohlídce nenašel žádné nedostatky.
Je to výborný skútr, kde se ale musí jezdec smířit se spotřebou přes 5 litrů na 100km. Zajímavé je, že (alespoň u mě) se spotřeba moc nemění s jízdním stylem, spotřeby se pohybují od 5,3 po 5,6 l/100km.
Motor (řadový dvouválec) je famózní - začíná to skvělým startem jak při studeném, tak zahřátém motoru. Volnoběh je stabilní, jízdní výkony výborné. Na stovku zrychlí za 8 sekund a akcelerace nepolevuje až do asi 160km, kde už skútru dochází dech a rychloměr se na rovině zastaví na maximální rychlosti cca 170km/h.
Brzdy jsou duální, levá brzda brzdí obě kola, pravá jen přední. Vepředu i vzadu je po jednom brzdovém kotouči a v porovnání s Atlanticem 500 je brzdný účinek podobný.
Podvozek a ovladatelnost - moc neumím posoudit, na zadním kole jsem nastavil nejměkší odpružení (z asi 5 poloh), nerovnosti tlumí lépe než Atlantic i když má o palec menší kola, ale stále je to skútr, s motorkou se to nedá srovnávat.
Úložný prostor pod sedlem - vejdou se dvě integrálky v konfiguraci za sebou, na přilby je dobrý, na ostatní věci byl lepší úložný prostor Atlanticu (dvě přilby vedle sebe). Sedlo se otvírá svým zámkem v zadní části skútru, je to dost otrava, lepší by bylo ovládání ze spínací skříňky. V 90% případů používám topcase kufr a pod sedlo moc nechodím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ThomsonMotorson
ThomsonMotorson napsal 04.07.15 v 04:05 10b.

10b za recenzi. Spotřeba je u mě, jak popisuješ. Okolo pěti, ať letíš nebo jedeš normální jízdu.
Ať ti Silvouš slouží
Salut TM

PS: jsem 900stý zobrazení motorky. Co jsem vyhrál?

Více komentářů



TOPlist