Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | akorát |
-přední dvě kola a tím skůtr sedí jak přibitý i na mokru a třeba i štěrku
-při 400 ccm a 25 kw docela slušná síla i rychlost
-solidní ůložný prostor
-celkem jsem ještě na nic nepřišel,skůtr mi vyhovuje a proto nevidím nikde problém
Moje úpravy |
-deflektor plexištítu |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Vibrace | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4 |
Variátor | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Typ rámu | trubkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | jen jednou Repremoto Opava a 100% spokojenost |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 260 |
Obecné
Moje závady | -po celkovém najetí 16000 km začal motor zhasínat na volnoběh,nepříjemná situace,po konzultaci z Repremoto Opava , jimi smazány problémy řídící jednotky a nahrány nové mapy,te´d již bez problémů,cena 800 ,- -jinak zatím žádné |
---|---|
Použitý spotřební materiál | - Olej + olejový filtr -vzduchový filtr -válečky variátoru Dr.Pulley vč.vodítek -řemen variátoru -přední a zadní pneu -žárovky OSRAM NIGHT BREAKER 12V/H1 PLUS -... |