renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Piaggio MP3 400 LT (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník amaize
Vloženo 3.4.2014
Aktualizováno 14.4.2019
Zobrazeno 9 008x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Proč zrovna trojkolku , no stále na ní nemůžu z dětství zapomenout… no ale jinak,při ježdění člověk chce více vyjet za hranice a s tím „B“-éčkem se všude nesmí,takže polemika dělat plné noty a nebo kompromis.
Stalo se zakoupením Piaggio MP3 400ie LT

Více fotografii

Motorka koupena od vlastní dovoz z SRN - Přístupný a ochotný majitel, vstřícné jednání

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Piaggio MP3 500 LT: nedostupnost a když tak cenově jinde

První dojmy - Dojmu zatím moc nemám, ale každopádně po prvních km to potvrdilo mé očekávání, že je to skůtr na nějž jsem se těšil.Více budu doplňovat v deníku

Motorku bych doporučil pro - pro všechny co jí budou chtít a nepřipadá jim "divná"

Doplňky na motorce - edit : 2.5.2015
veškeré úpravy , opravy , servisy , dolaďování a podobně uvádím v denníku v článcích včetně fotek

Recenze

Jak k tomu došlo
15.3. docela náhodou kouknu na automobile.de a tyjo,je tam Piaggio MP3 400 rok 2010 najeto 11065 km, něco mi říká napiš mejla pro němce zeťákovi,dělal v německu,ať to přeloží a pošle,ano na druhý den odpověď, pan majitel souhlasí s prodejem do CZ a na mé přání zasílá scany TÜV (na obou co poslal jsou postupně potvrzeny najeté km) a servisky a malý TP, pak ještě upozornění,že to má propadlou technickou,(stejně musím u nás hned) a nebyl proveden 10 – tisícový servis.

Domácí porada – spůsobem zavezu tě do Rakovníka za vnukem a já se projedu se zeťem do Nördlingenu – tam parkuje mé budoucí Piaggio.V pondělí vyjíždíme z Albrechtic s manželkou směr Rakovník,večer volá zeť Mehmetu zda MP3 odhlásil a má vše připravené,ano v úterý nás čeká.Nedospal jsem rána, vyjeli jsme v 5:10 ,prvních 110km do Plzně jakž takž,ale pak 180km po A6 to byla paráda,žádná díra,žáden slepenec.V 9:20 přijíždíme na místo určení kde nás čeká majitel s manželkou a turecká káva,ta bodla.Prohlédl jsem, projel se skontroloval čísla, předávané dokumenty,podepsali jsme smlouvu,předal jsme mu jura on je přepočítal – předal manželce ta se snáma rozloučila a my ještě chvíli kecali,no a pak vzhůru do tranzitu , zakurtovat a odjezd směr Rakovník,kde jsme dorazili kolem půl 4 odpoledne,všem se MP3 líbí i manželce,takže spokojenost.

No a teď jsem ji potřeboval dostat na Moravu,domluva se švagrem,půjčka přívěsu a v sobotu ráno v 6:15 vyrážíme směr Rakovník s „pažoutem 106“ rv.asi kdysi dávno, obsah 900 průměrná rychlost tam 89 km/h a zpět 72km/h kdy jsme se zdrželi 1 a 1/2 hodiny na obědě u mladých a jedna 20 minutová přestávka na cestě tam i z5 na ulehčení,dojezd domů večer v půl 9, prostě supr zážitek na který se nezapomíná, z naloženým přívěsem z 430 km dálnice zhruba 200 km po dálnici v levém pruhu a všici mě předjížděli vpravo, to nechápu ani dneska jak šikovní ti řidiči byli.

Takže jedním slovem , je doma a to se počítá.V pondělí to šlo ráz na ráz – STK a odpoledne Registr v Havířově , hned ve středu telefonát a je na značkách,takže teď začnu jezdit a pak tu zas něco přidám

a zde ještě pár foto

EDIT 18.4.2014
mám už najeto
nějakých 600 km tak pár zhodnocení mohu dát, líbí se mi nožní brzda, při brzdění nohou se skůtr neklopí na předek jak klasické moto,ale vyrovnává brzdící sílu mezi předek a zadek,pokud použijete nožní brzdu na páčky si nešáhnete a naopak,brzdy jako takové nejsou nijak ostré,člověk nemusí mít obavu o smykování.

Je to požitek projíždět zatáčky a nevědět o dvou předních kolech, po obutí nových pneu se sama MP3 postará o „tah“ do a v zatáčce,krásně to drží a jede pravidelnou stopou, až mám někdy strach jestli ji "nebulnu", zatím jsem stojanem nechytil, i když mi kolega jedoucí za mnou říkal, že to vypadá jak bych už dřel.

Co se týče motorické stránky, tak tady není co řešit, právě kvůli výkonu jsem si ji pořídil, má krásný tah a předjíždění je paráda, ani není potřeba počítat z nějakou větší rezervou a místem. Samo, že to nejde přehánět.Pořídil jsem si ji na naše kochací výlety, tak stejně závodit nebudu, kolik to jede zatím nevím, neskoušel jsem.Ideální jízda je při 5000 otáčkách něco mezi 80 a 90 km/h.V kopcích se jí nedá nic vytknout, přece jen je to 400 obsah a 24 kW výkonu se někde projevit musí.Spotřebu mám zatím všelijakou, ale hodně se to startovalo a popojíždělo, takže časem uvidíme a dám vědět, momentálně je to 4,1 lt/100km – ale při třech tankování to zatím o ničem nesvědčí.

Posez je v pohodě, obsah kufrů a jejich otevírání bez problému, pro mne palubka, její funkčnost a osvit taky plně dostačující.Přepínače jsou pěkně po ruce, ruční brzda a její zajištění v zamknutém stavu taky dobrá věc, nikdo to neodbrzdí a nemůže odjet samovolně, na druhou stranu jsem si musel zvyknout blokovat přední kyvku po zastavení, ono by se jí jaksi nechtělo stát a šla by k zemi.I přes váhu 240 kg se s ní manipuluje docela dobře, nedělá mi potíž ji nacouvat do garáže při tom, že mám vjez do mírného kopce a musím ji postavit „zešejdra“ před auto.

Tak na dnešek je to vše a koukněte na fotky na rajčeti

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
amaize
amaize napsal 03.10.16 v 11:53

tak určitě , ale vždy se nám tam sjedou i další skůtry a motky

Peta33
Peta33 napsal 02.10.16 v 19:46

Ahoj, konaji se nejake srazy techto nasich trikolek?
Petr

amaize
amaize napsal 28.07.16 v 10:22

Pro Panak71 , psal jsem ti SZ 7.4.2016 a stale sis ji nečetl, na ten Tvůj příspěvek, jinak v něm píšeš ohledně MP3 a *B* v Polsku a Slovensku, nemáš pravdu, chtělo by si to dopředu ověřit, než něco napíšeš
Jinak kluci díky za *zastávku* a pochvalu

cupid10
cupid10 napsal 25.07.16 v 12:32 10b.

Moc krásný stroj

Panak71
Panak71 napsal 05.04.16 v 09:40 10b.

Masina pekna. Prajem vela zabavy v nastavajucej sezone. Ohladom moznosti pouzivania verzii LT s brzdovym pedalom. Mam preverene ze v Polsku a na Slovensku bol zmeneny zakon a nad urcite kW NIEJE mozne viest toto motorove vozidlo s vodicakom skupiny B. Na Slovensku je to iba do 15 kW, comu teda zodpoveda iba verzia 125 ccm, podobne ako u jednostopych motorovych vozidiel s variatorom do vykonu 11 kW.

Více komentářů



TOPlist