Na svoju triedu velmi lahky a obratny bike.
Motorka koupena od Ducati Wien - A.Ebner - Kupovane ako nova moto v Ducati Wien, 2x skusobna jazda (kazda cca hodinu), odporucam.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 Adventure / S: Lepsia ergonomia a sportovejsi prejav Granpassa
BMW F 800 GS: Radovo lepsie komponenty + jazdny prejav (emocie) Granpassa
První dojmy - Ergonomia, motorovy prejav. Vedel by som si pre seba predstavit nizsie sedlo (86 cm).
Motorku bych doporučil pro - Je to skvela alternativa k vacsim enduram (vaha bez paliva 210 kg) od KTM alebo BMW. Zaroven je to ale aj moto pre "motivovanych" sportovcov aj obcasny vylet na polnu cestu - ten V2 je proste fenomenalny.
Doplňky na motorce - 1) Ochranne ramy z ebay
2) Vymenene original Marzicchi cartridge za Andreani (vraj kopia Ohlins). Po novom mam k dispozicii kompletne nastavenie - kompresia/ utlm/ odskok.
3) Motokufry Rambler
Recenze
Najazdenych 20.000 km (07/ 2013), bez zavad.
Najzdenych 25.000 km (10/ 2014), nad ramec beznej udrzby:
- Na nenastavitelnej prednej vidle Marzocchi menim komplet vnutornosti za Andreani
- Repas zadneho tlmica Ohlins (podla servisneho odporucania vyrobcu)
- Nove iridiove sviecky NGK
Sportovy prejav na ceste a na sotoline. V pustnom a technickejsom terene je trochu na skodu dlha "jednotka" a vyssie tazisko. Foto z Rumunska, Maroka.
Aktualne 31.000 km (05/ 2018)
- Standardny (predpisany) servis, caka ma kontrola vole ventilov.
- Vymenil som loziska predneho aj zadneho kolesa (na zadnom bolo jedno lozisko vysypane)
- Motorka inak absolutne spolahliva, absolvoval som sam tyzdnove vylety do Grecka, Bosny.
krasa
ta motorka je prostě zajímavá...
a připomíná mi
Coby nováček, zdravím kolegu Granpassistu :)