renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Morini Granpasso 1200 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SlaineMR
Vloženo 1.5.2018
Aktualizováno 27.5.2018
Zobrazeno 2 540x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Takovej Italskej peklostroj. Zajímavý design, příjemný zvuk a přijatelná váha na tak velkou motorku.

Motorka koupena od FIRMA:coolmoto (Luže) - Vše OK, solidní jednání.

První dojmy - Začínal jsem na NC 750X, takže úplně jiná motorka. Nesnáší města, kolony a pomalou jízdu. Ale jak se člověk dostane z města je to super svezení. Honda byla taková hodná, nezáludná a na slovo poslechla. Na denní ježdění a kodrcání Brnem mnohem lepší volba, než Granpasso. Ale chtěl jsem prostě zkusit něco pro "velké kluky," co není GS.

Motorku bych doporučil pro - Pro milovníka italského designu a jednoduchých motorek to může být zajímavá volba.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojěti Oxford.
Rozšíření bočáku od Touratechu.

Recenze

Zatím najeto asi 1200 km a zvykáme si na sebe. Oproti Hondě je tvrdohlavější a je potřeba víc přemýšlet za řídítky. Jízda s tím obrovským véčkem je zábava, pokud to je za městem. Ale v kolonách to na proplétání úplně není, nízké otáčky a špatnou práci se spojkou ráda odmění zdechnutím a pekelně topí :) Navíc je na mě dost vysoká, takže raději opatrně. Spolehlivost zatím těžko soudit, v tomto ohledu byla Honda 100%, tak snad Granpasso nezklame.
V zatáčkách zatím nemám problém, podvozek subjektivně funguje mnohem lépe než u předchozí Hondy. Na druhou stranu zatím jsem neměl možnost pořádně prověřit ji ve vlásenkách, nebo na lehké šotolině. Ale neočekávám problém.
Na údržbu se nezdá nijak extra složitá, ale je to exot, takže trochu obtížnější na shánění doplňků a ND.
Cestování se chystám prověřit na Bosenských šotolinách v červnu. Kolem komína to není problém, pokud zrovna neřeší pilot spotřebu.
Zatím nebylo moc času fotit, tak časem snad přibudou lepší fotky.

Edit 27. 5. 2018
Jako trénink na Bosnu jsem se zúčastnil Endurokurzu a zjistil, jaká je to tvrdohlavá potvora. V terénu jsem se docela trápil, nevím jestli je to záležitost mého konkrítního kusu, ale tuhá spojka a nejisté chování v nízkých otáčkách mě hodně limitovalo. Taky rejd je poměrně malý, takže se na pětníku nedá otočit. Musím ještě potrénovat, a věřím, že to překonám. Každopádně se jí v terénu moc nelíbilo, chce točit a toho výkonu je tam moc, naštěstí mě to stálo jen páčku přední brzdy po jezdecké chybě a namožené zapěstí od spojky :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
masetka
masetka napsal 15.09.22 v 14:55 10b.

Dobrý den, ahoj, sháním radu poradu jakým způsobem tuto motorku snížit, aby byla i mně, skoroprckovi. Uměl byste mi prosím poradit?

MARAvf
MARAvf napsal 13.02.22 v 17:25 10b.

Čau mám s granpassem najeto cca.dvacet tisíc i šotolinové cesty Bosna, Srbsko originální rozeta není to pravé dál jsem o čtyři zuby větší a super měj se a kolama dolů Mara.

Gemil
Gemil napsal 29.09.21 v 19:42 10b.

jardakovarik
jardakovarik napsal 20.10.20 v 18:30 10b.

Je to Morinka . Co se týká chcípání, tak já pošteloval plyn /šroubek u rukojeti/ a je vše OK každopádně kamarád má stejnou mašinu najeto 50000 a pouze odešel regulátor a spojka jinak vše OK .

skopuzzi
skopuzzi napsal 23.08.20 v 19:11 10b.

MM jsem vždy obdivoval, je to ten typ výrobce, který si jde svou cestou a ty stroje jsou tak jiný, že jsou na ně absolutně vyhraněný názory. A těm komu se to trefí do noty, tak tomu propadnou...Podobně je to i s Guzzi.

Více komentářů



TOPlist