renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KMX 125 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JardaDKZ
Vloženo 4.3.2014
Aktualizováno 2.7.2014
Zobrazeno 2 641x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvělé univerzální enduro, moto mi plně vyhovovala, škoda jen že výkon nenaroste se zkušenostma..

Více fotografii

První dojmy - Tak na první dojmy se těžko vzpomíná, přeci jen je to už nějakej rok, nicméně co si pamatuju tak motorka mě chytla od prvních společně ujetých metrů... kdyby mi bylo zase šestnáct zvolil bych úplně stejně...

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co hledají univerzální motorku, která nabídne i slušnou porci zábavy..

Recenze

Po tomto stroji sem začal pokukovat dávno předtím než jsem ho mohl legálně sedlat, takže narozdíl od mnoha známých já měl o tom co v šestnácti pořídit celkem jasno. Proběhlo sice menší rozhodování mezi konkurenty jako yamaha dt a honda crm nicméně kawa nakonec zvítězila a to hned z několika důvodů. Hondu crm sem brzy zavrhl kvůli horšímu výběru, na inzerci jich je celkem málo a ještě méně zachovalých takže zbývalo rozhodnout mezi dt a kmx. DTček je na inzercích hodně dokonce více než kmx takže výběr dobrý, jízdní srovnání jsem v době pořizování neměl tudíž jsem nakonec dal na subjektivní dojem a koupil krásně kawasaki zelenou potvoru. A můžu řízt že po cca 5 letech co jsem s kawou strávil a měl víc než bohaté možnosti zrovnání s kolegama enduristama jak na DT tak CRM tak bych se rozhodl opět pro KMX. Podvozek je relativně měkký což nahrává komfortu při ježdění v lehčím a středním terénu naopak ovšem při ostřejší jízdě nebo třeba při skokách třeba na MX trati relativně snadno dostanete tlumiče na hranice možností. Nejednou se mi stalo že se při dopadu ozval velice jasný kovový zvuk který má jezdce upozornit že na motorkrosovou trať jsou vhodnější stroje... Nicméně to co od takovéhoto endurka očekáváta podvozek splňoval na výbornou. Motor je typicky dvoutakťácký, když od něj chcete výkon musíte ho točit. Při roztočení se vám motor odmění na dvácu důstojným výkonem (nebyl problém na okreskách potrápit několikanásobně silnější stroje) nicméně také spotřebou. Ta byla relativně rozmanitá, když budu brát opravdu krajní hodnoty tak se pohybovala mezi 4 litry při hodně rekreační jízdě až 8 litry při trápení moto v terénu. To se ale jedná o opravdu hraniční hodnoty, průměrná spotřeba byla někde kolem 5,5 litrů. Za slabší bych považoval brzdy, hlavně pak tu přední která byla relativně poddimenzovaná.. Ze začátku se mi to tak nezdálo jelikož jsem na kawu přelezl se zkušenostma z různých Jawek a proto se jevil brzdný učinek jako dostatečný nicméně po získávání zkušeností s jinýma endurama jsem poznal že by brzda mohla nabídnout větší učinnek..Nejednalo se ovšem o nic dramatického, jenom člověk musel počítat s tím že nezabrzdí jedním prstem jako někteří kolegové..Na druhou stranu byly brzdy svým tupějším náběhem jistě vhodnější pro ještě nepříliž zkušené motorkáře což u dváci nemusí být naškodu.. Takže abych to nějak shrnul motorka se mi jevila jako opravdu vynikající pro univerzální použití. Jezdil jsem s ní tak 50 % silnice a 50 % terén a kdyby mi po letech nezačal chybět výkon motorku bych pravděpodobně nikdy neprodal..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fissionCZ
fissionCZ napsal 09.10.20 v 19:30 10b.

TwoStrokeEnduro
TwoStrokeEnduro napsal 17.11.18 v 16:42 10b.

Cením za rozbor. Souhlas

Více komentářů



TOPlist