renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KMX 125 (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jakubian
Vloženo 24.9.2013
Aktualizováno 26.12.2014
Zobrazeno 4 044x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka která na svůj věk je dost živá hbitá a obratná s ideální váhou do terénu

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motoslužby Chrudim (Chrudim III) - Se službami jsem byl celkem spokojen vyřízení papírů bylo celkem rychlé a moto bylo celkem bez skrytích vad.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha DT 125 R: Vysoká pořizovací cena, má jí spoustu lidí v okolí , spotřeba
Honda NSR 125R: Jelikož většina mích přátel má enduro rozhodl jsem se pro KMX

První dojmy - Při prvním pohledu na tuto motorku mě dost zaujalo výfukové koleno které bylo podle mě divně postavený ale není to na škodu aspoň je to originál :D

Motorku bych doporučil pro - motorka je ideální pro člověka který si chce zajet na polňačku a nebát se že něco zničí protože tohle je nezničitelný

Doplňky na motorce - jediný doplňky byly nálepky Denicol které jsem dostal při koupi moto v obchodě

Recenze

Lehké dvoutaktní endurko s velmi dobrou prostupností v terénu. Skušenosti s touto motorkou mám celkem pozitivní celkem bez problému až na to že po koupi mi celkem brzo odešla svíčka ale to bylo asi vlivem opotřebení. Moto na 125 je dosti živá až mě překvapuje svým výkonem. Na motor nemám moc výhrad až na to že z ně blije olej ale na funkčnost to nemá moc vliv stejně má před go takže zase tolik mi to nevadí. Brzdy jsou adekvátní pro tu váhu, dokážou to zastavit :D. Ovladatelnost na silnici je dobrá do zatáček se dá klopit s enduro pneu to stejně moc nejde podjíždí to je to samozřejmě na typu pneu mám tam Heidenau a na další sezónu už je nezvolím hodně moc se sjíždí a kloužou v terénu, ovladatelnost v terénu s předem zmíněními pneu je dosti zajímavý jezdím 3 -4 a pořád mi to klouže ale za to se dobře dá trénovat driftování :D. Spolujezdec jediná nevýhoda spolujezdce je to že cítí vibrace motoru ale tak je to jednoválec s tím se počítá. úložný prostor pod sedačkou je minimální spíž není ale po chvilce přemlouvání jsem tam motolékárničku nacpal. Spotřeba na otevřený dvou takt celkem ideální když jsem si jí vezl domu z Chrudimi což je od mého domu cca. 100 Km spotřeba nepřesáhla 5l benzínu což je ale zarážející je spotřeba oleje na tu samou cestu to spolklo asi 400ml oleje tím pádem oilmaster bude první věc co půjde pryč. Servis: Jenom pár věcí jsem dělal byla přední brzda která se propadala tak jsem vyměnil kapalinu a zatím dobrý do budoucna budu muset vyměnit těsnění na třmenu nedrží to tlak :( Další věc byla svíčka a olej do převodovky vyčistil jsem karburátor a airbox, vyndal jsem z koncovky vatu škoda že zvuk ani průběh výkonu se nezměnil. S motorkou se nejlépe cítím v terénu od polňaček až po skočky v lese ale na motocrosovou dráhu si netroufnu a ani se mi tam nechce. Na silnici je to docela slabý nejvíc jsem totiž z motorky vytáhnul cca 130-120KM/H nevím přesně tachometr má celkem dost vélkou úchylku. Na cestování jsem zatím neměl moc čas ale po 180km v kuse začne dosti bolet zadek ale dá se to ještě vydržet.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Garde
Garde napsal 20.01.14 v 23:01 10b.

Paráda!

Cimra
Cimra napsal 26.09.13 v 22:40 10b.

paráda sice to bude zachvilku veterán ale ještě má dost síly tak at slouží

Více komentářů



TOPlist